Bekijk volle/desktop versie : *Evil* Jullie zijn echt zoooooo gemeen........



21-07-2011, 21:43
En daar ben ik jullie dankbaar voor vandaag hahahahah..... die reacties op al die topics vandaan echt om je te bescheuren......

Vooral die reactie van Honeybey wat Samia27 heeft gedaan nadat ze haar man had gepakt .... "topic geopend op m.nl en dan die reacties van Bentelwatan

laten we hier een topic van maken met de leukste en vooral de gemeenste ( op een leuke manier) reacties plaatsen....

21-07-2011, 21:48


ewa durven jullie niet wela?

21-07-2011, 22:11
ewa vertel hoe heeft die samria27 haar man gepakt. Wilde het graag lezen maar ze heeft haar topic verwijderd

21-07-2011, 22:15
Ik ga het netjes houden... met een andere dame en toen ze hem confronteerde, belde hij de politie en liet zijn vrouw arresteren......

21-07-2011, 22:31


Dat hij zich 3 keer moest omkleden??

21-07-2011, 22:34
mijn OT, was een reactie op een lid die een topic had geopend over haar schoonzussen. Die zouden volgens haar heel erg vies zijn. Heb toen echt in een deuk gelegen om de reactie van delicious. Daarom staat ze in mn OT

21-07-2011, 22:42
Oke dat is nieuws vreemdgaan en je vrouw laten arresteren wat een man wat een man. Vieze mietje

21-07-2011, 22:42

Citaat door S2000:
mijn OT, was een reactie op een lid die een topic had geopend over haar schoonzussen. Die zouden volgens haar heel erg vies zijn. Heb toen echt in een deuk gelegen om de reactie van delicious. Daarom staat ze in mn OT
Hahaha dat je mijn reactie in jouw ot hebt gedaan.
Vind je me grappig leuk of lach je me uit om mijn reactie want dan is het niet leuk.
Ik vind mijn reactie niet grappig, hij was niet als grappig bedoeld.

21-07-2011, 22:48

Citaat door Delicious1:
Hahaha dat je mijn reactie in jouw ot hebt gedaan.
Vind je me grappig leuk of lach je me uit om mijn reactie want dan is het niet leuk.
Ik vind mijn reactie niet grappig, hij was niet als grappig bedoeld.
nee, ik lach je niet uit. Ik vond m gewoon grappig. HIj komt grappig over vind ik
Maar als je wilt dat ik m weghaal dan doe ik dat hoor. Geen probleem

21-07-2011, 23:07

Citaat door S2000:
nee, ik lach je niet uit. Ik vond m gewoon grappig. HIj komt grappig over vind ik
Maar als je wilt dat ik m weghaal dan doe ik dat hoor. Geen probleem


Als je dat zou willen graag.

21-07-2011, 23:09

Citaat door Delicious1:
Als je dat zou willen graag.
oke, ga het nu meteen doen. Maar ik heb heerlijk gelachen die dag. Had jou zelfs een groen puntje gegeven :P

21-07-2011, 23:14
Er had hier een keer een lid een topic geopend met de vraag "hoeveel verdienen jullie per uur".
Want zei werkte zich ze3ma suf voor 1400 per maand.
Toen was er een lid die zei 45 euro p/u, waarop een ander lid antwoordde " Met het vragen beantwoorden van M.nl leden met betrekking tot de islam zeker"

Ik kwam werkelijk niet meer bij op dat moment!

21-07-2011, 23:33



Citaat door S2000:
oke, ga het nu meteen doen. Maar ik heb heerlijk gelachen die dag. Had jou zelfs een groen puntje gegeven :P


Bedankt dat je mijn reactie uit je ot verwijderd hebt en ook bedankt dat je me een groen puntje gegeven hebt. Hoe doe je dat groen puntje geven?

21-07-2011, 23:35

Citaat door Delicious1:
Bedankt dat je mijn reactie uit je ot verwijderd hebt en ook bedankt dat je me een groen puntje gegeven hebt. Hoe doe je dat groen puntje geven?
je moet op dat zwarte sterretje klikken onder je avatar.