Bekijk volle/desktop versie : Ik ben weer zwangerrr



21-07-2011, 21:12
ik ben al weer 15 weken zwanger na mij prachtige dochtertje van 2 jaar en 8 maanden.
en ik voel mij baby sinds deze week zo'n mooie gevoel is dat heerlijk.
ik ben benieuwd hoe het allemaal zal gaan ik was wel erg bang de eerste 3 maanden maar na mij echo kon ik
weer genieten hamdoelilah.

21-07-2011, 21:26



Citaat door Sneeuwwitje83:
ik ben al weer 15 weken zwanger na mij prachtige dochtertje van 2 jaar en 8 maanden.
en ik voel mij baby sinds deze week zo'n mooie gevoel is dat heerlijk.
ik ben benieuwd hoe het allemaal zal gaan ik was wel erg bang de eerste 3 maanden maar na mij echo kon ik
weer genieten hamdoelilah.
Alf Mabrouk lieverd, Moge Allah je zwangerschap makkelijk laten verlopen en InshaAllah zul je van een gezond kindje bevallen.. Kuss

21-07-2011, 21:46
dank je wel. heb je een drieling?

21-07-2011, 21:51

Citaat door Sneeuwwitje83:
dank je wel. heb je een drieling?
Ja Elhamdoulilah..

21-07-2011, 21:58


ach meisje gefeliciteerd.
hoe is het met jou?
hoe voel jij je?
ow spannend hoor een drieling

21-07-2011, 22:04

Citaat door Sneeuwwitje83:
ach meisje gefeliciteerd.
hoe is het met jou?
hoe voel jij je?
ow spannend hoor een drieling
Dank je wel lieverd, het gaat nu stukken beter met mij Elhamdoulilah..
Heb wel 3 weken in het ziekenhuis moeten liggen en ik moet het de aankomende weken rustig aandoen.. Maar Elhamdoulilah!
Nu kan ik ervan gaan genieten, het is heel bijzonder.. Soms word ik wakker en dan moet ik even goed nadenken of ik nu wel een drieling draag of niet, heel vreemd haha..

22-07-2011, 09:12
Mabrouk.. Ik vind het ook erg spanannd . Hamdoulilah

22-07-2011, 09:18
@vlinder, Mashallah een drieling!

22-07-2011, 09:25
Gefeliciteerd meid!

22-07-2011, 10:24

Citaat door Vlinder2011:
Dank je wel lieverd, het gaat nu stukken beter met mij Elhamdoulilah..
Heb wel 3 weken in het ziekenhuis moeten liggen en ik moet het de aankomende weken rustig aandoen.. Maar Elhamdoulilah!
Nu kan ik ervan gaan genieten, het is heel bijzonder.. Soms word ik wakker en dan moet ik even goed nadenken of ik nu wel een drieling draag of niet, heel vreemd haha..
Vlinder,

je verwacht een 3-ling, ohh wat leuk, lijkt me best wel zwaar maar tegelijkertijd heel bijzonder. Geniet er lekker van!.

Voor de alle zwangeren: Mabrouk met jullie zwangerschap.

22-07-2011, 10:31

Citaat door Vlinder2011:
Dank je wel lieverd, het gaat nu stukken beter met mij Elhamdoulilah..
Heb wel 3 weken in het ziekenhuis moeten liggen en ik moet het de aankomende weken rustig aandoen.. Maar Elhamdoulilah!
Nu kan ik ervan gaan genieten, het is heel bijzonder.. Soms word ik wakker en dan moet ik even goed nadenken of ik nu wel een drieling draag of niet, heel vreemd haha..
Wauw, ik vind dit zo apart. Besef jij dat je voor de komende tien jaar misschien klaar bent met kinderen krijgen?
Je hebt er drie tegelijk mijn leven,,, ik vind dat een wonderrrrr,
Wie helpt jou straks? Met voeden enzo nacht overdag ? Het is al zwaar met eentje jij met t drie x doen...
Plus herstellen van de bevalling....

22-07-2011, 22:23

Citaat door Suggestie:
Wauw, ik vind dit zo apart. Besef jij dat je voor de komende tien jaar misschien klaar bent met kinderen krijgen?
Je hebt er drie tegelijk mijn leven,,, ik vind dat een wonderrrrr,
Wie helpt jou straks? Met voeden enzo nacht overdag ? Het is al zwaar met eentje jij met t drie x doen...
Plus herstellen van de bevalling....
Ik wil jullie allemaal bedanken lieve meiden..
Ik ben er InshaAllah ook klaar mee, ik krijg 2 jongetje en een meisje, InshaAllah Ya Rabbi..
Het is zeker een wonder, ik heb nooit aan een tweeling gedacht, laat staan een drieling!
Ik heb behulpzame familie en schoonfamilie die me steunen en naast dat krijg ik steun van NVOM dus dat zal wel goedkomen InshaAllah, ik zie het allemaal postitief in haha.. I LOVE THE BABY'S SO MUCH!!

22-07-2011, 23:59


Wat is n.v.o.m. .? Kraamzorg ofzo? Ga je borstvoeding geven? Of fles?

23-07-2011, 19:48

Citaat door Suggestie:
Wat is n.v.o.m. .? Kraamzorg ofzo? Ga je borstvoeding geven? Of fles?
NVOM is een vereniging voor ouders met meerlingen, ze helpen je bij alles, van zwangerschap tot keuze van een school..
Of ik borstvoeding ga geven, hihi InshaAllah als het mogelijk is maar ik moet je eerlijk zeggen zo ver denk ik nog niet.. Gair InshaAllah..