Bekijk volle/desktop versie : Shopaholic



Pagina's : [1] 2 3

21-07-2011, 17:10
Het is niet normaal meer, ik ga zo echt in de problemen raken.
Ik heb net mijn kast opgeruimd en de helft hing er nog met een prijskaartje.

Welke M.nl lid heeft ook deze verslaving en wil er over praten?

Het is geen grap, als de deurwaarder komt dan beginnen ze met mijn pradacollectie


Wie wil me helpen?

21-07-2011, 18:08


Hier nog eentje, ik koop zoveel dat ik voortaan kleding naar binnen moet smokkelen

22-07-2011, 00:42
Heb je ook een keer een tasje naar binnen proberen te smokkelen toen je pa opeens voor je stond.

Ik moest gelijk terug richting de auto om alles terug te brengen.

22-07-2011, 00:52

Citaat door karima_20:
Heb je ook een keer een tasje naar binnen proberen te smokkelen toen je pa opeens voor je stond.

Ik moest gelijk terug richting de auto om alles terug te brengen.
oefff dat lijkt me echt voorschut

23-07-2011, 02:10



Citaat door Taeser:
oefff dat lijkt me echt voorschut
Is het niet hoor! Achteraf (na de woede) denk je, wollahila ElhamdouliLah, met dat geld kan ik be3da andere laarzen kopen ipv dat blousje wat ik toch niet zo snel aan zou doen

23-07-2011, 02:19
Ik moet me inhouden om niet te gaan winkelen, vaak koop ik zomaar kleding.
Maar wel bij de Zeeman en Wibra, dus dat scheelt

23-07-2011, 02:34

Citaat door WinterSoessia:
Ik moet me inhouden om niet te gaan winkelen, vaak koop ik zomaar kleding.
Maar wel bij de Zeeman en Wibra, dus dat scheelt
Echt? Ik kom weleens bij de zeeman voor keukendoekjes enzo, maar die kleding heeft me nooit getrokken.

23-07-2011, 02:36

Citaat door karima_20:
Echt? Ik kom weleens bij de zeeman voor keukendoekjes enzo, maar die kleding heeft me nooit getrokken.


Je moet gewoon combineren a gtie

23-07-2011, 02:39

Citaat door WinterSoessia:


Je moet gewoon combineren a gtie
haha, serieus ik kan die stap niet maken... Heeft niks met "hoog voelen" te maken. Maar kleding van Wibra, Zeeman, Action enzo trekt me gewoon niet. Ik vind H&M ook een soort zeeman ik koop daar heel weinig mijn kleding

Ik weet heb gewoon klappen nodig

23-07-2011, 02:40

Citaat door WinterSoessia:


Je moet gewoon combineren a gtie
haha, serieus ik kan die stap niet maken... Heeft niks met "hoog voelen" te maken. Maar kleding van Wibra, Zeeman, Action enzo trekt me gewoon niet. Ik vind H&M ook een soort zeeman ik koop daar heel weinig mijn kleding

Ik weet heb gewoon klappen nodig

23-07-2011, 02:44

Citaat door karima_20:
haha, serieus ik kan die stap niet maken... Heeft niks met "hoog voelen" te maken. Maar kleding van Wibra, Zeeman, Action enzo trekt me gewoon niet. Ik vind H&M ook een soort zeeman ik koop daar heel weinig mijn kleding

Ik weet heb gewoon klappen nodig
Gewoon een onderbroek van Wibra combineren met een leuke mantelpakje van Zara,
Ik maakte een grap over Zeeman als ik er ben dan koop ik wel eens shirtjes of huishoudelijke spullen DASTY

Als ik winkel, dan ga ik naar die kleine winkeltjes in de stad, die hebben aparte dingen
Zelf hou ik niet van die H&M outfits. Not my taste.

23-07-2011, 02:52

Citaat door WinterSoessia:
Gewoon een onderbroek van Wibra combineren met een leuke mantelpakje van Zara,
Ik maakte een grap over Zeeman als ik er ben dan koop ik wel eens shirtjes of huishoudelijke spullen DASTY

Als ik winkel, dan ga ik naar die kleine winkeltjes in de stad, die hebben aparte dingen
Zelf hou ik niet van die H&M outfits. Not my taste.
Eerlijk eh, maar H&M heeft echt zooi! En elke (onverzorgde) student loopt in dezelfde kleding(stijl)

Ik ga liever naar: Tommy, Zara (heeft af en toe echt leuke colbertjes) America Today, Bijenkorf en Manfield (voor leuke instappers)
En nog veeeeeeeeeeeeel meer!

23-07-2011, 02:55



Citaat door karima_20:
Eerlijk eh, maar H&M heeft echt zooi! En elke (onverzorgde) student loopt in dezelfde kleding(stijl)

Ik ga liever naar: Tommy, Zara (heeft af en toe echt leuke colbertjes) America Today, Bijenkorf en Manfield (voor leuke instappers)
En nog veeeeeeeeeeeeel meer!
Je hebt gelijk man
Americ tODAY (kut-naam) heeft leuke kleding. Peek en Cloppenburg/berg heeft soms ook leuke dingen. Manfield is niet mijn winkel kwa schoenen, Sacha weer wel, of gewoon Footlocker gewoon Gangster

23-07-2011, 02:57

Citaat door WinterSoessia:
Je hebt gelijk man
Americ tODAY (kut-naam) heeft leuke kleding. Peek en Cloppenburg/berg heeft soms ook leuke dingen. Manfield is niet mijn winkel kwa schoenen, Sacha weer wel, of gewoon Footlocker gewoon Gangster
P&C heeft in de winter prachtige sjaals!!!!!!!!!!!!!!!!! Dit is een serieuze tip! Maar niet aan alle Marokkanen doorvertellen anders lopen we weer met zn alle met dezelfde sjaal

Gangstertje! Wahya footlocker. Alhoewel, in de winter zijn hun addidas-joggingpakken mijn redding ;o

23-07-2011, 03:02

Citaat door karima_20:
P&C heeft in de winter prachtige sjaals!!!!!!!!!!!!!!!!! Dit is een serieuze tip! Maar niet aan alle Marokkanen doorvertellen anders lopen we weer met zn alle met dezelfde sjaal

Gangstertje! Wahya footlocker. Alhoewel, in de winter zijn hun addidas-joggingpakken mijn redding ;o
Yaaaa I knowwww. SOms haal ik zelfs voor mijn ma hoofddoeken gewoon die grote vierkante sjaals. Ze vindt ze prachtig!
Marokkanen lopen er vaak bij als die Zoubida's dus maak je neit druk. Weinig hebben aparte stijl.

Ik ben somsssss, heel somsss, een gangstertje. Als ik die gangster-gevuuul krijg ga ik naar Footlocker, maar dan wel 's ochtends, want vaak zit het vol met mannen, en dan schaam ik me verrot om naar schoenen/trainingsjackjes te kijken

Pagina's : [1] 2 3