Bekijk volle/desktop versie : oprah nu



20-07-2011, 17:34
wie kijkt er ook?

over moderne families...net 2 vrouwen die een relatie hebben en een tweeling hebben gekregen (ivf) en blijkt die ene ook nog ooit een man te zijn geweest en hij geeft nu ook borstvoeding

20-07-2011, 17:42


Kijk het niet, maar ken dit verhaal.

Is toch mooi voor die mensen dat ze het ouderschap kunnen ervaren.

20-07-2011, 17:50

Citaat door RedCarpetLook:
Kijk het niet, maar ken dit verhaal.

Is toch mooi voor die mensen dat ze het ouderschap kunnen ervaren.
ja heel prachtig. Daar draait het leven ook om.

20-07-2011, 17:54

Citaat door hawael:
ja heel prachtig. Daar draait het leven ook om.
Houd je sarcasme lekker voor je of geef gewoon je mening.

Dat iemand niet dezelfde levenstijl heeft maakt mij niks uit. Ik leef niet voor anderen. En als ik zie dat iemand iets wenst en die wens komt uit dan gun ik de ander dat. Of diegene nou zijn leven door de islam laat leiden of niet..

Doei!

20-07-2011, 18:27


het zijn experimenten meer niet ....

20-07-2011, 18:31
Ja ouderschap is alleenrecht van hetero's

20-07-2011, 18:38

Citaat door Surfster:
Ja ouderschap is alleenrecht van hetero's
nou knap hoor dat 2 mannen of 2 vrouwen kinderen kunnen baren, ja echt heel natuurlijk ook!

zonder bemoeienis van de mens kunnen ze geen eens kinderen krijgen samen, dus vind er niets natuurlijks aan.

20-07-2011, 18:40

Citaat door Surfster:
Ja ouderschap is alleenrecht van hetero's


kinderen zijn geen experimenten ....

20-07-2011, 18:43

Citaat door xXxwolkjexXx:
nou knap hoor dat 2 mannen of 2 vrouwen kinderen kunnen baren, ja echt heel natuurlijk ook!

zonder bemoeienis van de mens kunnen ze geen eens kinderen krijgen samen, dus vind er niets natuurlijks aan.

nee anti conceptie, dat is iets natuurlijks.

Waarom zouden jouw 2 slechte ouders wel recht hebben op ouderschap enzij niet? Omdat de slechte ouders een penis en vagina hebben? Dat maakt hun dat ze recht hebben op kinderen?

2 dommeriken mogen wel vadertje moedertjes spelen en zij mogen geen moedertje en moedertje spelen?

20-07-2011, 18:45

Citaat door hanazuki:
kinderen zijn geen experimenten ....
En geen troostprijs. Veel ouders die kinderen nemen om hun huwelijk te redden. Leuk voor later, blijk je als troef ingezet te zijn. Ons huwelijk loopt slecht, misschien dat een kind ons weer kan hechten.

20-07-2011, 18:48
Ik snap best dat er mensen zijn die moeite hebben om andermans keuze te accepteren maar ik snap niet dan men over hen valt. Zij zullen meer dan genoeg liefde aan het kind hgeven dan menig ander ouders. Als je al over ergens over wil vallen, kijk dan in je eigen omgeving. Wedden dat je veel ergere situaties zal zien.

20-07-2011, 19:00

Citaat door Surfster:
En geen troostprijs. Veel ouders die kinderen nemen om hun huwelijk te redden. Leuk voor later, blijk je als troef ingezet te zijn. Ons huwelijk loopt slecht, misschien dat een kind ons weer kan hechten.


dat gebeurt helaas , ben jij als troef ingezet ?

kinderen moeten gewoon in een normale gezinsstructuur blijven ....

20-07-2011, 19:02



Citaat door Surfster:
nee anti conceptie, dat is iets natuurlijks.

Waarom zouden jouw 2 slechte ouders wel recht hebben op ouderschap enzij niet? Omdat de slechte ouders een penis en vagina hebben? Dat maakt hun dat ze recht hebben op kinderen?

2 dommeriken mogen wel vadertje moedertjes spelen en zij mogen geen moedertje en moedertje spelen?
je reageert hier wel effe op de persoon zeg niet nodig!

en ja het maakt het NATUURLIJK dat een man en een vrouw een kind kunnen krijgen zo zijn ze ook geschapen!
een vrouw met een vrouw man/man kunnen geen kinderen krijgen op een natuurlijke manier en dus is het onnatuurlijk!