Bekijk volle/desktop versie : Iets dat ik nooit meer vergeet!!!!!!(niet in stukjes)



Pagina's : [1] 2

04-01-2003, 18:57
het gebeurde allemaal 2jaar geleden................................het was een

lekkere dag voor mij. ik had goeden punten gekregen, gelachen met
vrienden en mijn werkstuk was eindelijk klaar.

dus een perfecte dag

WAT ERNA ALLEMAAL GEBEURDE VERGEET IK NOOIT MEER!!!!!!!


ik fietste samen met mijn vriend(ik zeg niet hoe hij heet daarom noem ik hem MO)


ik fietse samen met MO, het was echt gezellig. Ik begon over onze wiskunde leraar(klootzak), want hij probeert altijd ons het zo moeilijk mogelijk temaken(ons bedoel ik marokkaanse jongens op school we zijn niet zo'n lieverdjes). Dus wij hadden veel plezier onderweg. Er stond een meid bij de stoplicht en MO ging er meteen naartoe maar ze gaf hem geen aandacht(volgens mij was dat de eerste die hem geen aandacht gaf want hij viel namelijk goed in de smaak bij de meisjes). Hij kwam weer terug naar mij en wij fietsten samen verder. Wij waren samen aan het zingen(ABDELKADER). Wij hadden het ook over een jongen van onze school die was neergestoken. Wij zagen bij een school een groep jongens staan 2 vrienden van ons stonden erbij.
we gingen naar ze toe en vroegen wat er aan de hand was.
Ze zeiden er is zometeen ruzie hier. Ik vroeg wie??? Een vriend zei ja dat meisje(domme dikke blonde echt lelijk)zij wachte een meisje op die op die school zat. Ik zei tegen MO ik ga(want anders kwam ik weer telaat op mijn werk en ik had al een officiele waarschuwing gekregen)maar hij zei blijf heel eventjes dus ik bleef.
als je die mensen zag staan, echt gek(uiterlijk alleen al) en er was er eentje bij die is een jongen maar draagt vrouwen kleding en gedraagt zich als een vrouw. Hij heeft een vriendin(wallah die lijkt meer op een jongen dan meisje)en die is ook gestoord. Op een gegeven moment hoor ik geschreuw(er kwam een meisje aan rennen)ze sprong op een andere meid, er werdt geslagen en getrapt en aan de haren getrokken(echt heftig). Toen het wat rustiger werdt begon die homo(die ene die travestiet) begon zo raar te doen met zijn handje. Mijn vriend kon dat nie uitstaan en zei ''vieze xxxxxxx doe normaal of ik sla je kapot''(dat had hij beter niet kunnen zeggen). Toen kwam die vriendin van die travestiet(lahi a3tilhoem almoet insha allah) die meer op een jongen lijkt(zij is groot en sterk wallah als je haar ziet denk je een jongen).
Zij kwam voor die vriend ze3ma op en ging voor hem staan.
ik moest er eigenlijk wel om lachen, een meid die voor hem/haar opkwam. Ze zei zo van ''ik ben voor niemand van jullie bang''(ze3ma marokkaanen) ik moest nog meer lachen. Mijn vriend wou haar bijna een klap verkopen hij schold haar helemaal uit. Die homo zei ook wat en dat pikte mijn vriend niet. Hij ging op hem af. DIT VERGEET IK NOOIT MEER!!!!!!!!! die vriendin die voor hem op kwam trok een MES(wallah zo'n grote ''rambo'' mes) zei stak mijn vriend in zijn schouder. Ik rende ernatoe en ze stak nog een keer in zijn hals. Zij en haar vriend zagen dat wij kwamen aanrennen en ze vluchte op een scooter. Ik wist nie wat ik moest doen en begon te schreuwen en huilen. Die plek was helemaal vol bloed. Mijn andere vriend had al 112 gebeld. Ik had mijn trui uitgedaan en deed die om zijn hals. Ik was bang dat hij dood bloede.Ik begon nog meer te huilen hij keek mij diep in mijn ogen en zei ''zeg tegen ma en pa dat ik zielsveel van ze hou''. IK schreuwde NEE je haalt het wel. Ik zelf zat helemaal onder het bloed. De ambulance ariveerde en brachte hem mee. Een politie auto bracht mij mee naar het ziekenhuis(het ergste moest nog komen ik moest de ouders bellen omdat ze geen nederlands spreken).
Dit was het ergste ik moest ze bellen maar wist niet wat ik moet zeggen.
Ze zeiden dat hij in levensgevaar zat. Ik huilde de hele tijd en ik voelde mij schuldig(nog steeds voel ik mij schuldig)ik moest bellen en deed dat. De moeder nam op en ik zei mijn naam en begon te huilen, zij vroeg of er wat was gebeurd en zei huilend ''mo'' en ze begon te huilen en schreuwen ''elaaa woeldi lahirahmoe'' en ik zei dat ze meteen naar het ziekenhuis moest komen. Ik wist niet wat ik moest doen ik voelde mij zo schuldig. Ze waren er zijn moeder kwam huilend aanrennen. Ik hield haar tegen en zei alles komt goed, ze viel op de grond en begon te schreuwen en huilen ik trooste haar. Ze zeiden hij ligt in coma hij had een kleine overlevings kans. Zijn vader had de koran bijzich en begon te lezen(hij heeft zo'n mooien stem hij las en huilde tegelijk die stem was zo mooi dat ik nog meer ging huilen het leuk net of door zijn stem een gevoel van hoop was). Ik besloot om naar huis tegaan, zijn ouders bleven in het ziekenhuis slapen. Toen ik thuis kwam schrok ma ze zag mij helemaal onder het bloed, ik begon te huilen. Mijn ma vroeg wat er was gebeurt ik had haar alles verteld en ze gaf mij een kopje koffie. Mijn moeder ging met pa mee naar het ziekenhuis, ik heb die nacht niet geslapen ik huilde de hele tijd. Ik zag hem lachen hij was zo'n toffe aardige lieve jongen. De volgende dag ben ik meteen naar het ziekenhuis gegaan. Ze zeiden dat het iets beter gaat(hij was al uit coma maar kon niet praten)hij huilde ik hield zijn hand vast en kreeg tranen in m'n ogen, zijn moeder hield mij vast en zei alles is goed gekomen dankzij ''ALLAH S.W.T. Daar zaten wij dan. Hij mocht pas negen maanden later eruit. Ik zei tegen hem het spijt me dat ik niet eerder ingreep. Hij zei jij kon er ook niets aandoen. Die dit heeft gedaan is die dag nog opgepakt samen met haar vriend. Zij moet 3jaar de gevangenis in voor poging tot doodslag en die vriend 1jaar omdat hij/zij medeplichtig was(veel te lage straffen) die vriend is verhuist naar een geheime plaats. Ze zijn bang dat wij hem wat aandoen(wat ik ook zou doen als ik hem tegenkwam)

dit wou ik even vertellen met mijn vriend gaat het nu perfect

bedankt voor het lezen en kijk altijd uit voor rare mensen

04-01-2003, 19:36


zal ik zeker doen man

04-01-2003, 19:41
hehe eindelijk hele verhaal verteld....wallah kben blij dat het goed is gekomen....maar je weet nooit wie raar is en wie niet...dus je moet je beheersen en goed gedragen tegen over iedereen.....

04-01-2003, 19:42
Salaam,

Hamdoelillah gaat het goed met hem, was bang dat het anders gelopen was. Ben wel geschrokken door dit verhaal zeg!! Bedankt dat je je verhaal met ons deelt, zo krijgen we een steeds beter beeld over hoe het nu in deze maatschappij gaat en in hoe we moeten handelen in bepaalde gevallen. Moge Allah hem en jou weerhouden en beschermen tegen het slechte insha Allah.

Maha Salaama een zuster.

04-01-2003, 19:44


Wajauw wat erg voor je vriend, wallah ik ben blij dat het gelukkig goed is gekomen. En gestoorde mensen heb je overal!!!

04-01-2003, 19:46
P.s echt belachelijk zo'n lage gevangenis straf...pffff
En dan nog al die overbodige luxe die ze daar krijgen...

04-01-2003, 20:29
heej wadi, met m... je weet wel.
Ik vind het heeeeel erg wat er allemaal
is gebeurd en waarom heb je me dit nooit verteld??
En je hebt gelijk: die straffen moeten nog een paar jaar omhoog!!!
In ieder geval ik spreek je nog op msn.
laterzzzzzz greets from me

04-01-2003, 20:51
bedankt mensen voor jullie steun

04-01-2003, 21:00
Straffen voor geweldadigheid op straat moeten inderdaad veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel zwaarder worden!!!

04-01-2003, 21:03
Salaam,


Alhamduliallah
gelukkig dat alles nog goed is gekomen.



ma3a salamaaa

04-01-2003, 21:54
ja de straffen moeten veeeeeeeeeel hoger!!!!!!!!!!!!!!!!!

04-01-2003, 22:05
elhamdodileh gaat het goed met hem.. echt vreselijk om dit te lezen.. ja en inderdaad die straffen moeten hoeger!!

04-01-2003, 22:24


gelukkig is alles goed gekomen

05-01-2003, 01:39
Ik slaap nie meer zo goed ik wordt soms huilend wakker
ik hoop dat dat eenkeer overgaat

05-01-2003, 16:22
ow je broer is alles goed met hem?? ja je moet echt uitkijken

Pagina's : [1] 2