Bekijk volle/desktop versie : Genante moment in je leven



Pagina's : [1] 2

19-07-2011, 20:42
Iedereen kent 't wel of heeft wel eens meegemaakt, een genante moment, mij is het vandaag weer gebeurd. Ik bespreek me af en toe wanneer ik overschakel naar de arabische taal. Ik wil dan iets zeggen en vervolgens komt er iets anders uit m'n mond.

Wie heeft ook pas geleden een genante moment(en) meegemaakt en hoe heb je jezelf daaruit gered.

19-07-2011, 20:48


Pfff, waar moet ik beginnen.

19-07-2011, 20:49
ik moest nodig naar de douche, waarbij ik dacht dat mn broer er weer in zat. Klop klop eerder zdref zdref op de deur a klootzak kom eruit , je lijkt net een wijf. Komt mijn pa de douche uit,waarop hij zei BEDANKT!

19-07-2011, 20:51
teveel om op te noemen..

19-07-2011, 20:53



Citaat door BrokenGirl:
ik moest nodig naar de douche, waarbij ik dacht dat mn broer er weer in zat. Klop klop eerder zdref zdref op de deur a klootzak kom eruit , je lijkt net een wijf. Komt mijn pa de douche uit,waarop hij zei BEDANKT!
Dit meen je niet, ik lig helemaal in een deuk...

Ik kan niet meer stoppen met lachen, BEDANKT!

19-07-2011, 20:59

Citaat door antigay:
Dit meen je niet, ik lig helemaal in een deuk...

Ik kan niet meer stoppen met lachen, BEDANKT!
Ja had mijn pa op dat tijdstip niet verwacht. Eerder mijn broer. Hij liep wel bij mn ma te klagen

19-07-2011, 21:02

Citaat door dromen_:
teveel om op te noemen..
Noem er één ding en maak ons aan 't lachen.

20-07-2011, 15:03
ik heb ook wel veel genante momenten een er van : nou het was eerst heel druk hier allemaal familie enzo en ik had een krukje voormijzelf gepakt want ja ik wou ook gaan zitten er was geen plek meer dus ik was in diep gesprek met een familielid en ik ging tegelijkertijd ook naar achtere lopen naar de krukje om te gaan zitten. ik zitten want ik dacht de kruk is achtermij nou viel zo op de grond iedereen lachen natuurlijk ik rood worden wat ik heb geleerd, eerst kijken waar de krukje precies is niet op gevoel gaan zitten hahaha

20-07-2011, 15:09
Ik was een jaar of 11 en liep omarmd met m'n vader op de markt. Dus ik liep even naar een kraampje en liep vervolgens terug naar m'n "vader" en deed m'n arm om zijn arm. Kijk ik omhoog zie ik een Nederlandse man met een witte baard naar mij lachen. En mijn vader was aan het gieren

20-07-2011, 15:12
gisteren me neefjes waren langs gekomen. ze hadden kaugom gekocht en zaten er maar eenbeetje mee te spelen ik dacht whatever.ik was helemaal vergeten dat ik een afspraak bij de kapper had. dus ik hoor oppeens mij vriendin toeteren ze zat al een kwartier buiten in haar auto te wachten. dus ik snel me schoenen aan gedaan. bij de kapper aangekomen ging ze natuurlijk eerst me haar borstelen. en ze zei dat ik een enorme klit had ik zei dat het normaal was omdat ik lang haar. ze beon oppeens helemaal raar in me haren te kneden ik zat al naar me vriendin te kijken van wat is dit nou weer voor histerisch wijf. en oppeens haalt ze een roze klodder kauwgom uit me haar. ik kon wel door de grond zakken zo erg schaamde ik me. dat vergeet ik nooit meer. me vriendin lach natuurlijk helemaal in de slappe lach maar ik kon er de humor niet van inzien.

20-07-2011, 15:24
@ yasfashionista, S_k en DeStralende

Bedankt, moest vooral om de voorval van Yasfashionista en S_K lachen. \Komt heel bekend voor...hahahah

20-07-2011, 15:36

Citaat door antigay:
@ yasfashionista, S_k en DeStralende

Bedankt, moest vooral om de voorval van Yasfashionista en S_K lachen. \Komt heel bekend voor...hahahah
graag gedaan hihi

20-07-2011, 15:44



Citaat door antigay:
Iedereen kent 't wel of heeft wel eens meegemaakt, een genante moment, mij is het vandaag weer gebeurd. Ik bespreek me af en toe wanneer ik overschakel naar de arabische taal. Ik wil dan iets zeggen en vervolgens komt er iets anders uit m'n mond.

Wie heeft ook pas geleden een genante moment(en) meegemaakt en hoe heb je jezelf daaruit gered.
Ik was 18 en had een blikje cola in mijn hand. Ik speelde met dat blikje op een mannelijke manier. Vervolgens kreeg ik de aandacht van een best wel mooi meisje. Dus ik nog meer overdrijven met dat blikje .. en vervolgens valt dat tyfus ding op de grond en begon het als een gek overal te schuimen. Voornamelijk op mijn broek!

Een tomaat was niet zo rood als ik was op dat moment ...

20-07-2011, 15:46

Citaat door Orochimaru:
Ik was 18 en had een blikje cola in mijn hand. Ik speelde met dat blikje op een mannelijke manier. Vervolgens kreeg ik de aandacht van een best wel mooi meisje. Dus ik nog meer overdrijven met dat blikje .. en vervolgens valt dat tyfus ding op de grond en begon het als een gek overal te schuimen. Voornamelijk op mijn broek!

Een tomaat was niet zo rood als ik was op dat moment ...
hahahahha

20-07-2011, 15:47

Citaat door Orochimaru:
Ik was 18 en had een blikje cola in mijn hand. Ik speelde met dat blikje op een mannelijke manier. Vervolgens kreeg ik de aandacht van een best wel mooi meisje. Dus ik nog meer overdrijven met dat blikje .. en vervolgens valt dat tyfus ding op de grond en begon het als een gek overal te schuimen. Voornamelijk op mijn broek!

Een tomaat was niet zo rood als ik was op dat moment ...
Oh dat was jij? :/



Pagina's : [1] 2