Bekijk volle/desktop versie : Je ogen vertelde me de waarheid (WAARGEBEURT)



Pagina's : [1] 2 3

21-10-2004, 14:29
Dat zat ik dan alleen op me bed, ik wist niet wat ik moest doen er was ook niks te doen.
Ik dacht dat ik helemaal alleen was en dat zal zeker een tijdje zo blijven.
We waren net verhuist ik zag het al gelijk niet zitten toen mijn moeder het vertelde.
Maar het was voor mijn oudste broer, ik woonde alleen nog met mij moeder en me 2 broers me vader had me moeder in de steek gelaten toen die hoorde dat die mij erbij kreeg.
Maar goed daar denk ik nu niet aan , mijn oudste broer samir heeft een baantje in deze stad gevonden.
Hij was te lui om steeds de trein te nemen tfooe luilak.
Maar ach zo kon ik me verleden ook achter me laten en het aller ergste nog redouan.
3 jaar lang had ik kunnen genieten van redouna ze liefde, naja liefde zhema liefde dus.
3 jaar lang heeft die voor me klaar gestaan , en weet je waarom om te rodellen.
Ik vertelde redouan alles echt alles over me leven me hele leven.
Ik heb nooit tegen iemand vertelt dat me vader me moeder had verlaten omdat ik geboren werdt nooit zelfs me beste vriendin niet.
En wat moet ik weer met me stomme kop doen , ik moet het wel aan redouan vertellen.
Jaaaaa, en ik ben er nu achter dat dat dus 1 grote hele grote fout van mij was.
Iedereen in me oude stad wist opeens alles van me leven alleen door redouan.
Dus eigenlijk was het wel goed om te verhuizen, die mensen daar wisten teveel over mij en dat is niet goed.
En redouan tja, ondanks die me dat heeft geflikt hou ik nog steeds van hem .
Maar goed ik liep maar weer eens naar beneden om me koffers te pakken.
De klerenkas en de vloerbedekking en tapijt en behang zat er al, voor de rest moest ik alles nog doen.
Daarom waren al mij spullen hier nog niet, die stonden in de garage van mijn oom.
"Ewaaaaaa.. Samir er zijn hier lekkere chikies of niet mo" schreeuwde me andere broer yassin. "Ye scheeuwlelijk ga buiten naar die chikies schreeuwen ofzo niet hier" hahahaha mo begon te lachen "Ewa wat lach jij nouw weer .
Ik liep maar verder de huiskamer in want met hun te staan praten was gewoon me tijd verdoen .. Whhaa loubna hou je zelf niet voor de gek saffie, je ziet wat in mo heel diep in je hartje zit er een pekje voor mootje.. haha wayoo haal die gedachten weg pleaseeee!!

21-10-2004, 14:33


mensen ik wacht natuurlijk op reacties he.. !!
voordat ik verder gaa..
:blauwkus: Chanti3j

21-10-2004, 15:11
[B]Mensen tog .. niet eens 1 reactietje moet ik stoppen dan ?????

21-10-2004, 15:33
GA SNEL VERDER....!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Koesiies Miss_T.....

21-10-2004, 15:42


Dankje meid..
Ik zal gauw verder gaan , maar ik ben ook op vakantie snapje..
Zondag ben ik weer thuis dan kan ik iedere dag een vervolgje schrijven.
Maar ik zal er zo een vervolg op schrijven..

21-10-2004, 16:05

Voor mij eerste fan

Ik kwam in de keuken en me moeder zat de spullen uit te pakken voor in de keuken.
"Yemma, sorry dat ik zo deed over dat verhuizen , ik vindt het een heel mooi huis en we gaan veel lol maken he" ik vondt het altijd zielig voor me moeder als ik soms zo raar deed.
"het geeft niet lieverd, ik snap het" .. me moeder was altijd wel begripvol , ze was een heel lief mensje , ik hielp haar zoveel ik kon samen met me oudste broer samir..!
Yassin niet, tfoe hij keek niet eens naar onze moeder om .. hij luisterde nooit naar haar en deed nooit iets voor haar.
Yassin & Mo kwamen ook de keuken in .. "Yassin ga je kamer doen , niet eerst na buiten dan kamer doen eerst kamer doen dan naar buiten" zei yemma rustig tegen Yassin.
"Gtfoeeee, jij weer he moet je het weer verpesten gaga thee drinken ofzo" schreeuwde yassin tegen mij moeder.
Zie je dat bedoelde ik nouw, en ik kon er niks aan doen ik hield me wel stil .. Ja ik wou ook geen klappen.
Alleen Samir werdt altijd boos op Yassin , Samira had skitta aan Yassin.
Ik schonk thee in en ging op de bank zitten , de huiskamer was al helemaal klaar, gelukkig maar.
Morgen ging ik voor het eerst naar me nieuwe school , ik mocht met Yassin op de scooter .. !! ewa al die meisjes gaan denken dat het me vriend is haha.
Wayooo, als ik dat gewoon zeg komen er geen meisjes na hem toe, je weet tog en dan gaat hij denken wat doe ik fout enzo hahahahaha.
Ik zat heel hard al in me eigen te lachen toen mo de huiskamer binnen kwam.
"aaa heksje, wat lag je alleen he??" .. Uhh nou volgens mij gaat dat jou niks aan , zei ik bijdehand.
Mo kwam dichterbij .. Oké ik geef toe ik kreeg wel beetje kriebels maar toch
"Ewaa gaan we bijdehand doen aa heks.. ga beter die brood voor me maken" hahahahahh mooootjee hahaha jij bent kk grappig wallah.. !! maar mo kon der niet om lachen ..Ooh saffie , je meent het serieus vroeg ik?? "jallah zied" snel liep ik de keuken in.
Meestal had ik noooooiiit eten voor iemand anders gemaakt maar voor deze jongen maak ik een keline uitzondering..
[/SIZE]

21-10-2004, 16:08
ga gauw verder, nieuwe fan

21-10-2004, 16:12
heey meid
je hebt er een fan bij
en je doet het goed
kzou zegge ga zo door

groetjes
maryam

21-10-2004, 16:22
Dank jullie wel ..
ik zal zo weer een vervolgje schrijven.. ..
Ik vindt het leuk dat jullie mij verhaal lezen..

:blauwkus: Chanti3j

21-10-2004, 16:41
Ik liep naar de keuken toe een maakte het brooed voor Mo..
En ik liep weer ter.."Aaii lkkr skatje" Wayooo hij zei zomaar skatje.. wuhuhuh!! haha..
in me hoofd zat ik feestje te vieren , maar van buiten.."Ewa ga die slxtjes buiten je skatje noemen niet mij" zei ik.
"Waarom doe je zo kattig skatje" vroeg Mo.. Ewa mo je hoort me toch ik ben je skatje niet!!
en ik liep weer naar boven toe.
Ooo wat doe ik nouw , waarom kan ik niet een keer normaal doen tegen Mo... ik weet ook niet wat het is in me hart zit een plekje voor hem .. maar als ik hem zie kan ik niet normaal doen ik weet niet beetje haat gevoelens , omdat het van die players zijn hij en me broer tfoee.
Een paar uur later stond ik onder de douche eens na te denken over mij gevoelens..
Oké ik was nog verlieft op redouan en ik had gevoelens voor Mo??
Ik snapte het even niet .. maar eerst moest die verliefdheid over zijn op Redouan,
ik moest gewoon opschrijven wat ik voelde voor redouan en misschien verstuurde ik hem wel na hem ik zie hem toch niet meer.
Na het douche trok ik snel me piama aan poetste me tanden .. en ging nog even naar beneden, Yassin en Mo zaten op de bank.. "waar is yemma" vroeg ik aan Yassin.
Die is rodellen weer denk ik bij de buurvrouw aa je weet toch als zei daar is gewoon tot snachts ewa schande man ze zet ons voorschut zussie.
"Yassin doe eens normaal over mama ewa nu doe je stoer wacht maar als Samir thuis is dan ben je wel bang broekepoeperd" Mo en Yassin begonnen te lachen , maar ik zelf kon er niet echt om lachen het was namelijk geen grapje ofzo.
Ik pakte wat te drinken en ging weer terug naar boven toe.
Deed het lichtje van me buerau aan pakte pen en papier uit de la en begon te schrijven:


Redouan,

Door jou leuke geintjes ben ik de controle over me gevoelens kwijt geraakt.
Ik weet niet wat ik van jouw moet vinden , ik weet wel dat mij hart nog steeds van jou houd, maar wat mij gevoel zegt is dat jij de grootste klxxtzxk bent die er is.
Je hebt me zoveel pijn gedaan , jij hebt mij leven op ze kop gezet.
Vandaar dat ik niet weet wat ik moet denken , want tergelijketijd was je ook altijd heel lief voor me , en ik kan niet zomaar geloven dat jij 3 jaar lang niks voor mij gevoelt heb.
de manier waarop jij tegen mij praten , de manier waarop je me hielp, en zelfs de manier waarop je naar mijn problemen luisterden .. kon ik zien dat je wel van me hield.
Ik snap dat je het ontkent maar wat jij eens moet leren is je hart te volgen , jij houd je teveel bezig met je gevoel en je vrienden.
En redouan ik kan je maar een ding zeggen , als je daar mee door gaat trouw jij nooit.
ik stopte ff met schrijven.. ik wist niks meer mij gevoel ik snapte het niet meer!!
Ik legte de brief en de pen in me la en besloot morgen maar weer verder te gaan.
Ik pakte me mobiel en deed hem in de oplader en deed hem aan.
Ik had een smsje van me beste vriendin.. zei was de enigste die ik nog had ze schreef:

He lieverd ik hoop dat je goed aangekomen bent.
Ik kan je vertellen dat ik je nu al mis, en dat deze stad zonder jouw echt niks is.
Maar voor jouw is het wel beter, ze praten er nog wel over ..
En Tja redouan blijft door gaan met playen, Maar schatje ik bel je snel..!!
Mis je .. X laila

Aaahh wat lief, ik voelde me schuldig tegen over haar dat ik niks tegen haar had vertelt over me vader.. maar wel tegen een jongen!!
Wayoo denk ik er nouw weer aan .. af en toe ben ik echt irri ..!!
ik deed me ligt uit en viel in slaap.. morgen een spannende dag!![/SIZE]

21-10-2004, 16:45
Lieve fans.. Ik weet niet of ik morgen thuis ben of over morgen want ik ben namelijk met een vriendin mee .. naar een vakantie huisje en af en toe kom ik even na huis!!
Als ik morgen thuis ben schrijf ik een vervolgje en als ik zaterdag thuis ben ook .
Maar als ik niet thuis ben beloof ik dat ik zonder er een heeeeell groot gevolg op zet speciaal voor mij lieve fans ..
Sorrryyy..!!
Kusjes Chantie

21-10-2004, 17:05
hier heb je nog een fan

ga gauw verder een leuke begin

xxx DIna,,,

21-10-2004, 17:51


Thx Voor Je vervolg lieverd..


ga gauw verder met je verhaal

kus'moi'

21-10-2004, 17:57
Ga gauw verder

24-10-2004, 22:47
Hallo lieverd's ik ben der weer
Ik zal er nu gelijk een vervolg voor jullie opzetten.
En bedankt voor de reactie's he

:blauwkus: chanti3j

Pagina's : [1] 2 3