Bekijk volle/desktop versie : 'Op bepaalde momenten is Arsenal gewoon enorm goed'



19-07-2011, 14:20
Gervinho heeft er zin in. De kersverse aanwinst van Arsenal maakte afgelopen maandag voor een bedrag van twaalf miljoen euro definitief de overstap van het Franse Lille naar Engeland en kan niet wachten om zijn eerste speelminuten in het shirt van the Gunners te maken. “Ik verwacht een geweldig seizoen, met veel succes en veel emotie aan het einde.”

De Ivoriaanse international is de eerste en wellicht enige grote aankoop van de club van Robin van Persie. Veel extra druk lijkt het Gervinho echter niet te geven. “Ik heb Arsenal altijd al gevolgd. Op bepaalde momenten zijn ze gewoon enorm goed, maar ze kenden net als veel andere clubs ook veel moeilijkheden”, zo laat Gervinho dinsdag weten aan Arsenal Player.

Gervinho, die Lille het afgelopen seizoen met achttien doelpunten mede aan de landstitel hielp, verwacht veel van zijn avontuur in de Engelse hoofdstad. “Ik verwacht dat wij de doelstellingen gaan behalen. Verder hoop ik uiteraard dat de fans van mijn manier van spelen zullen gaan genieten en ik wil me graag aan de supporters van de club gaan bewijzen.”

19-07-2011, 15:09


Ik verwacht veel van Gervinho ben benieuwd, ennuh wiseguy je reageert haast nooit zelf op onderwerpen how come ??

19-07-2011, 16:15

Citaat door mr_herres:
Ik verwacht veel van Gervinho ben benieuwd, ennuh wiseguy je reageert haast nooit zelf op onderwerpen how come ??
Iwa ik post gewoon nieuws ou safe, als er iets valt te reageren dan reageer ik wel

19-07-2011, 21:31
ja tog ahaha relax

20-07-2011, 00:46


arsenal is gwn slecht