Bekijk volle/desktop versie : De wegen van marocues



Pagina's : [1] 2

18-07-2011, 18:07
Marokko is de afgelopen weken overspoeld door dodelijke auto ongelukken.

In de periode van 4 t/m 10 juli hebben er 1061 auto ongelukken plaatsgevonden. Hierbij zijn in totaal 35 mensen om het leven gekomen en 1439 gewonden, waarvan er 79 zeer ernstig aan toe zijn.

De directoraat-generaal van de Nationale Veiligheid meldt dat het negeren van de verkeersregels aanleiding is voor de meeste ongevallen. Volgens hem rijden veel Marokkanen onbedachtzaam in het verkeer en houden zij zich niet aan de benodigde voorschriften.

18-07-2011, 18:12


Ongepast rijgedrag geloof ik meteen, maar zal het alleen daar aan liggen? Een autoweg daar is soms even breed als een fietspad van hier.

18-07-2011, 18:15

Citaat door sSopaa:
Ongepast rijgedrag geloof ik meteen, maar zal het alleen daar aan liggen? Een autoweg daar is soms even breed als een fietspad van hier.
Het is Marokko. Geen NL.
Marokko heeft geen vangrail. Gevaarlijke bochten, Bergen.
Regels?? Die zijn er niet.

18-07-2011, 18:21
Hahaaha ben in Nador bij de boot toen ik uitreed al gelijk aangereden door een gek die van 2e rijbaan naar de 3e rijbaan ging en 20 KM reed waar je 50 tot 80 moest rijden. Hier rijden ze ziekelijk en autos van links rijden gewoon door en pakken hun voorrang door nog met hun hand uit de raam je te laten stoppen hahaha

18-07-2011, 18:23



Citaat door DEUGNIET:
Het is Marokko. Geen NL.
Marokko heeft geen vangrail. Gevaarlijke bochten, Bergen.
Regels?? Die zijn er niet.
Dit vreselijke nieuwsbericht zal dan (hoop ik) aanleiding zijn tot actie voor Marokko. Bredere wegen, strengere verkeersregels (en agenten die niet om te kopen zijn dmv geld), duidelijke lijnen op de wegen, en ga zo maar door.

18-07-2011, 18:25

Citaat door MoDiesel:
Hahaaha ben in Nador bij de boot toen ik uitreed al gelijk aangereden door een gek die van 2e rijbaan naar de 3e rijbaan ging en 20 KM reed waar je 50 tot 80 moest rijden. Hier rijden ze ziekelijk en autos van links rijden gewoon door en pakken hun voorrang door nog met hun hand uit de raam je te laten stoppen hahaha
beter doe je die ogen van je open jongen

18-07-2011, 18:33

Citaat door thamshoumtt:
beter doe je die ogen van je open jongen
Er zijn 3 banen, ik reed op de 2e en hij reed voor me ook op de 2e en reed 20 km per uur terwijl je daar 50 moet .. dus ik wil hem inhalen via de 3e en hij gaat ook naar de 3e om ^paar jongens te begroeten terwijl hij op snelle weg zit haha

18-07-2011, 18:36

Citaat door MoDiesel:
Er zijn 3 banen, ik reed op de 2e en hij reed voor me ook op de 2e en reed 20 km per uur terwijl je daar 50 moet .. dus ik wil hem inhalen via de 3e en hij gaat ook naar de 3e om ^paar jongens te begroeten terwijl hij op snelle weg zit haha
haha wat een sukkel zeg

ewa kijk uit, ik wil niet dat er wat gebeurt met je, alles goed ba3da?

18-07-2011, 18:38

Citaat door MoDiesel:
Hahaaha ben in Nador bij de boot toen ik uitreed al gelijk aangereden door een gek die van 2e rijbaan naar de 3e rijbaan ging en 20 KM reed waar je 50 tot 80 moest rijden. Hier rijden ze ziekelijk en autos van links rijden gewoon door en pakken hun voorrang door nog met hun hand uit de raam je te laten stoppen hahaha
Of je 2e rijbaan of 3e rijbaan hebt. Daar rijden ze zelfs op de andere rijbanen van de tegenligger. Ze dwingen je om aan de kant te gaan zodat ze op je weg rijden.

18-07-2011, 18:39

Citaat door sSopaa:
Dit vreselijke nieuwsbericht zal dan (hoop ik) aanleiding zijn tot actie voor Marokko. Bredere wegen, strengere verkeersregels (en agenten die niet om te kopen zijn dmv geld), duidelijke lijnen op de wegen, en ga zo maar door.
Over 100 jaar

18-07-2011, 18:44

Citaat door thamshoumtt:
haha wat een sukkel zeg

ewa kijk uit, ik wil niet dat er wat gebeurt met je, alles goed ba3da?
Gaat prima hij schamde de zijkant van me auto dus deur moet opniuew gespoten worden dus gelijk gedokt die gast

18-07-2011, 18:52

Citaat door MoDiesel:
Gaat prima hij schamde de zijkant van me auto dus deur moet opniuew gespoten worden dus gelijk gedokt die gast
beter

ewa goedzo, verder alles goed?

18-07-2011, 18:59



Citaat door thamshoumtt:
beter

ewa goedzo, verder alles goed?
Uhuu

Gaat goed hmdl .. lekker genieten van mn vakantie en jij?

18-07-2011, 19:01

Citaat door MoDiesel:
Uhuu

Gaat goed hmdl .. lekker genieten van mn vakantie en jij?
ook goed hamdolilah dank je
je kent me niet meer denk ik

18-07-2011, 19:03

Citaat door thamshoumtt:
ook goed hamdolilah dank je
je kent me niet meer denk ik
Mooi zo

Mmmm nee denk het niet .. vertel eens

Pagina's : [1] 2