Bekijk volle/desktop versie : ben er helemaal klaar mee



Pagina's : [1] 2

18-07-2011, 16:40
me slechte vrienden ga afstand van ze nemen ,enige wat ze me brengen zijn slechte dingen alcohol wiet hash en dat was het zaterdag heb ik het licht gezien ga me voledig richten op de islam geef me over aan allah weg ,met de duivelse dingen genoeg is genoeg

18-07-2011, 16:46


Insha'Allah!
Goed dat je je fouten ziet.
Moge Allah over je waken en je ermee helpen Insha'Allah.
x

18-07-2011, 17:17
Gair InshaAllah,
En 'vrienden' bestaan niet !
#1 - Allah
#2 - ouders
#3 - Familie

Ga naar de moskee , praat met broeders en vraag ze je te helpen en te motiveren.
Moge Allah je helpen en tot het rechte pad leiden , t' is goed dat je je realiseert dat de tijd snel gaat en we elk moment van de dag Allah sub7anawata3ala moeten denken.

Gair InshaAllah

18-07-2011, 18:08

Citaat door Honeysweet:
Gair InshaAllah,
En 'vrienden' bestaan niet !
#1 - Allah
#2 - boodschapper van Allah
#3 - ouders
#4 - Familie

Ga naar de moskee , praat met broeders en vraag ze je te helpen en te motiveren.
Moge Allah je helpen en tot het rechte pad leiden , t' is goed dat je je realiseert dat de tijd snel gaat en we elk moment van de dag Allah sub7anawata3ala moeten denken.

Gair InshaAllah
Gewoon een kleine correctie

18-07-2011, 18:17


goedzo broeder heb het zelfde meegemaakt en de slechte vrienden achter me gelaten




Moge Allah over je waken en je ermee helpen Insha'Allah.

18-07-2011, 18:52
Vrienden bestaan wel en ze heten de geliefden van Allaah. Kies jouw vrienden uit de geliefden van Allaah subhaanahu wa-ta3aala zodat ze jou oproepen tot het goede en het verwerpelijke verbieden. Vergeet Allaah subhaanahu wa-ta3aala niet aanhoudend te smeken om leiding. Weet dat het voor Hem heel gemakkelijk is om je uit dat circuit te krijgen.

18-07-2011, 19:29
Check je hoekje

Citaat door Puriteins:
Vrienden bestaan wel en ze heten de geliefden van Allaah. Kies jouw vrienden uit de geliefden van Allaah subhaanahu wa-ta3aala zodat ze jou oproepen tot het goede en het verwerpelijke verbieden. Vergeet Allaah subhaanahu wa-ta3aala niet aanhoudend te smeken om leiding. Weet dat het voor Hem heel gemakkelijk is om je uit dat circuit te krijgen.

18-07-2011, 20:36

Citaat door dvd:
me slechte vrienden ga afstand van ze nemen ,enige wat ze me brengen zijn slechte dingen alcohol wiet hash en dat was het zaterdag heb ik het licht gezien ga me voledig richten op de islam geef me over aan allah weg ,met de duivelse dingen genoeg is genoeg

18-07-2011, 21:10
Moge Allaah jou bijstaan agh al kariem.

18-07-2011, 22:34
dankjewel voor de reacties broeders en zusters

massalah

iemand nog tips ?

18-07-2011, 22:40

Citaat door Chimpansee:
Krijg je al wat aandacht?
islam hoekje!
of ben je een twijfelaar ,zo niet

18-07-2011, 23:44
Moge Allah ons allen leiden naar de siraat al mustaqiem.. Ameen!

19-07-2011, 00:09


Netjes

Tip: Don't do this alone! Eenzaamheid maakt lui. Vrienden, maken doorzettingsvermogen en motivatie

19-07-2011, 00:28

Citaat door Brise:
Netjes

Tip: Don't do this alone! Eenzaamheid maakt lui. Vrienden, maken doorzettingsvermogen en motivatie
ALLAH IS MIJ VRIEND NU heb voorlopig niemand nodig behalve me familie dan

19-07-2011, 00:35

Citaat door dvd:
ALLAH IS MIJ VRIEND NU heb voorlopig niemand nodig behalve me familie dan
Ok. Maar ik bedoelde mensen die je kunnen aansporen op je pad. En jij hen uiteraard. Het is niet verkeerd om vrienden te zoeken die samen met jou het gebed kunnen doen, lezen, praten etc. Samen sta je sterker en onze deen ontkent dat niet.

Ghayr

Pagina's : [1] 2