Bekijk volle/desktop versie : Opscheppen over marokaanse meisjes ik wil de waarheid weten!! Help me!!



Pagina's : [1] 2

21-10-2004, 11:46
Hallo allemaal!!

Ik wil graag jullie mening over een probleem waar mijn vriend en ik al lang mee worstelen namelijk;

ik ga al meer dan een jaar met mijn vriend hij is net als ik niet marokaans maar hij gaat wel alleen met marokkaanse jongens om!
We wonen niet samen maar zijn wel verloofd zeg maar.
En hij gaat erg vaak tot laat in de nacht met zijn vrienden weg op zich vind ik dat niet erg maar hij wil ook graag naar discotheken en ik heb dat liever niet!!
En dan zegt hij dus dat jullie(marokkaanse en turkse meisjes) dat wel zouden accepteren als jullie vriend dat deed!!
Hij verwacht dat ik thuis blijf (ik wil ook niet uitgaan hoor!!).
Zijn ex deed dat wel die accepteerde het dat hij elk weekend uitging en lag altijd braaf te slapen.

Eerlijk zeggen als jullie echt met diegene zouden willen trouwen en julie verloofd waren zouden jullie het dan accepteren dat je vriend af en toe met zijn vrienden naar een discotheek zou gaan???

Alvast bedankt voor jullie hulp!!

21-10-2004, 11:48


Ik in ieder geval niet.

21-10-2004, 16:37
NEE!! ik vind dat gewoon niet horen en niet passen. we zijn in godsnaam islamieten!!

21-10-2004, 17:34
Hey meid,

Ja ik zou daar geen probleem mee hebben hoor. Ik zou me er niet druk om kunnen maken, en er niks van zeggen. Als hij lol wil hebben met vrienden/vriendinnen doet hij dat toch lekker. Hij krijgt er vanzelf wel genoeg van.

En by the way, ze is niet islamitsch zoals iemand zei.
Anyaway: Ik zou t niet erg vinden.

Kus en succes.

21-10-2004, 17:40


Meid weet waar je aan begint dat is alles wat ik te zeggen heb..

21-10-2004, 17:42

Citaat door loubna27:
NEE!! ik vind dat gewoon niet horen en niet passen. we zijn in godsnaam islamieten!!
Gelijk heb je meid. !!!!!!!!

22-10-2004, 14:51
hmmm mijn vriend zou dat dus echt niet mogen :0

22-10-2004, 22:20
raar hoor als je een relatie hebt en je vriend struimt nog even alle discotheken af.
zou het echt niet pikken.

23-10-2004, 02:37

Citaat door cassidy santos:
En dan zegt hij dus dat jullie(marokkaanse en turkse meisjes) dat wel zouden accepteren als jullie vriend dat deed!!

09-11-2004, 14:01
nee van mij mag t niet in het begin deed ik niet moeilijk hijmocht uitgaan alles maar ik mocht het niet en dat begreep ik allemaal wel , nu zeg ik wat ik niet mag mag jij ook niet, dus hij mag niet eens zonder mij naar de film dus jah het ligt er maar aan hoe je bent. Ik wil alles samen doen echt alles....volgens mij zijn marokkaanse meiden strenger omdat ze niet dom zijn

09-11-2004, 14:25

Citaat door cassidy santos:
Hallo allemaal!!

Ik wil graag jullie mening over een probleem waar mijn vriend en ik al lang mee worstelen namelijk;

ik ga al meer dan een jaar met mijn vriend hij is net als ik niet marokaans maar hij gaat wel alleen met marokkaanse jongens om!
We wonen niet samen maar zijn wel verloofd zeg maar.
En hij gaat erg vaak tot laat in de nacht met zijn vrienden weg op zich vind ik dat niet erg maar hij wil ook graag naar discotheken en ik heb dat liever niet!!
En dan zegt hij dus dat jullie(marokkaanse en turkse meisjes) dat wel zouden accepteren als jullie vriend dat deed!!
Hij verwacht dat ik thuis blijf (ik wil ook niet uitgaan hoor!!).
Zijn ex deed dat wel die accepteerde het dat hij elk weekend uitging en lag altijd braaf te slapen.

Eerlijk zeggen als jullie echt met diegene zouden willen trouwen en julie verloofd waren zouden jullie het dan accepteren dat je vriend af en toe met zijn vrienden naar een discotheek zou gaan???

Alvast bedankt voor jullie hulp!!
ik had hem eens goed de les voorgelezen

kom nou mannen horen naar hun VROUWTJES te luisteren..en niet naar sjaitain..

09-11-2004, 18:33

Citaat door cassidy santos:
Hallo allemaal!!

Ik wil graag jullie mening over een probleem waar mijn vriend en ik al lang mee worstelen namelijk;

ik ga al meer dan een jaar met mijn vriend hij is net als ik niet marokaans maar hij gaat wel alleen met marokkaanse jongens om!
We wonen niet samen maar zijn wel verloofd zeg maar.
En hij gaat erg vaak tot laat in de nacht met zijn vrienden weg op zich vind ik dat niet erg maar hij wil ook graag naar discotheken en ik heb dat liever niet!!
En dan zegt hij dus dat jullie(marokkaanse en turkse meisjes) dat wel zouden accepteren als jullie vriend dat deed!!
Hij verwacht dat ik thuis blijf (ik wil ook niet uitgaan hoor!!).
Zijn ex deed dat wel die accepteerde het dat hij elk weekend uitging en lag altijd braaf te slapen.

Eerlijk zeggen als jullie echt met diegene zouden willen trouwen en julie verloofd waren zouden jullie het dan accepteren dat je vriend af en toe met zijn vrienden naar een discotheek zou gaan???

Alvast bedankt voor jullie hulp!!



NO WAY !!!!!!! Dat ik dat ga accepteren, misschien is het nu makkelijk praten, maar ik weet zeker dat ik dat nooit zou toe laten.

Maar hoe kan je van iemand verwachten die weekelijks in de discotheken zit te dansen en te flirten insha'allah jou man word? Niet slecht bedoeld meid, alleen zulke vragen zetten me gewoon aan het denken!

Ik denk dat discotheken bij zijn ( jeugd) of vrienden hoort. Het kan zijn dat die vrienden veel invloed op hem hebben en daardoor vaak uit gaat. Ik denk dat elke jongen wel uitgaat of hij nou wel of niet Marokkaans is!!!

Ik bedoel als "wij" getrouwd zijn, zou hij ook niet willen dat ik naar discotheken ga en hem thuis laat



Good Luck...

10-11-2004, 00:27


kijk hij kan wel 1 keer in de zoveel tijd even met de vrienden er tussen uit
ik bedoel daar ben ik niet op tegen
ik gun hem al het plezier die hij maar kan krijgen als die maar zijn grenzen weet met het alchol enzo

maar niet dat die er elke weekend op los gaat
ho ho zo werkt dat nie

maar ik ben ook weer niet zo dat als hij een keer uit wilt gaan met vrienden dat ik zeg neem me mee of ik wil ook

nee dan zeg ik gewoon ik ga vanavond met de meiden er even tussen uit
maar dat zal die ook wel respecteren

maar gelukkig houdt mijn boy niet van uitgaan
dus dat is een last van mijn schouder

10-11-2004, 01:19
Over mijn DODE LIJK dat mijn vent dan naar discotheken mag gaan!!!!!!!!!!!!!

10-11-2004, 15:55
hallo,

je hebt uitgaan en uitgaan...

Naar een cafe iets gaan drinken met vrienden daar zou ik niets op tegen hebben maar als hij afkomt met discoteken dan is dat teken dat jij niet goed genoeg voor hem bent want als hij van je houdt respecteert hij je en blijft hij uit het zicht van een disco want dat is HARAM!!!

Je verdient beter meid!!

groeten

Pagina's : [1] 2