Bekijk volle/desktop versie : Opscheppen over marokaanse meisjes ik wil de waarheid weten!! Help me!!



Pagina's : [1] 2

21-10-2004, 11:45
Hallo allemaal!!

Ik wil graag jullie mening over een probleem waar mijn vriend en ik al lang mee worstelen namelijk;

ik ga al meer dan een jaar met mijn vriend hij is net als ik niet marokaans maar hij gaat wel alleen met marokkaanse jongens om!
We wonen niet samen maar zijn wel verloofd zeg maar.
En hij gaat erg vaak tot laat in de nacht met zijn vrienden weg op zich vind ik dat niet erg maar hij wil ook graag naar discotheken en ik heb dat liever niet!!
En dan zegt hij dus dat jullie(marokkaanse en turkse meisjes) dat wel zouden accepteren als jullie vriend dat deed!!
Hij verwacht dat ik thuis blijf (ik wil ook niet uitgaan hoor!!).
Zijn ex deed dat wel die accepteerde het dat hij elk weekend uitging en lag altijd braaf te slapen.

Eerlijk zeggen als jullie echt met diegene zouden willen trouwen en julie verloofd waren zouden jullie het dan accepteren dat je vriend af en toe met zijn vrienden naar een discotheek zou gaan???

Alvast bedankt voor jullie hulp!!

21-10-2004, 11:50


nee, hij heeft er niets te zoeken in een discotheek.

21-10-2004, 11:55
eej die vriend van jou..die zit zeker te shaken op de dansvloer met andere sletten...beter ga je hem opsluiten.....geef hem een keer per dag water en brood.....als hij uit mag gaan mag jij dat zeker...NIET IN TRAPPEN..!!!.....hij zou dat eens moeten prooberen bij een marokaanse vrouw.....ik wil je vriend niet zwart maken maar praat met hem over deze shit....sla hem desnoods in elkaar.....ofzo.....succes

21-10-2004, 11:57
Ik moet er wel bijzeggen dat hij niet danst en drinkt en ik hoor altijd dat hij in een hoek staat.

21-10-2004, 11:57


als je neit meemag, is teken dat hij iets verstopt, allemaal verdachte handelingen daar
die marokanen hebben't'm goed aangeleerd

21-10-2004, 12:00
ja mazhar heeft gelijk...geef hem een ondervraging met een bureau lampje erbij......of leugendetector....

21-10-2004, 12:02
maar is dit echt een reden om de relatie te verbreken????
Zouden jullie dat echt doen!!

21-10-2004, 12:04
ik zou geen relatie aangaan

als het mijn echtgenoot was, zou ik hem er vriendelijk opwijzen, waarom naar discotheek, dat is toch geen plaats om met vrienden samen te kome



maar een bureaulamp, en tafel, zou i kerbij nemen, een leugendetector ook, je weet maar nooit, en oh ja, handboeien, voor als hij wi lloepen

mannen houden nl neit van conversaties

21-10-2004, 12:08
...taj ikke wel....maar je hebt hem geaccepteerd hoe hij in het begin was..dus...dit is een heel ander situatie....denk er goed over na...wilje een toekomst met hem..en hij ook met jou...? als hij van je houd gaat hij niet meer uit..zeurt hij daarover dan weet je voldoende...

21-10-2004, 13:59
Nee… die tijd moet hij al gehad hebben als hij met jou verloofd is en wil gaan trouwen!

21-10-2004, 14:19

Citaat door cassidy santos:
Hallo allemaal!!

Ik wil graag jullie mening over een probleem waar mijn vriend en ik al lang mee worstelen namelijk;

ik ga al meer dan een jaar met mijn vriend hij is net als ik niet marokaans maar hij gaat wel alleen met marokkaanse jongens om!
We wonen niet samen maar zijn wel verloofd zeg maar.
En hij gaat erg vaak tot laat in de nacht met zijn vrienden weg op zich vind ik dat niet erg maar hij wil ook graag naar discotheken en ik heb dat liever niet!!
En dan zegt hij dus dat jullie(marokkaanse en turkse meisjes) dat wel zouden accepteren als jullie vriend dat deed!!
Hij verwacht dat ik thuis blijf (ik wil ook niet uitgaan hoor!!).
Zijn ex deed dat wel die accepteerde het dat hij elk weekend uitging en lag altijd braaf te slapen.

Eerlijk zeggen als jullie echt met diegene zouden willen trouwen en julie verloofd waren zouden jullie het dan accepteren dat je vriend af en toe met zijn vrienden naar een discotheek zou gaan???

Alvast bedankt voor jullie hulp!!
Kijk ...Dat hij uit gaat is een ding....maar het feit dat hij van jou verwacht dat je thuis blijft vind ik best wel lullig eigelijk....
Als je verloofd bent met iemand, mag ik toch aan nemen dat je die shit al gehad hebt?... Hij zou lekker knus met jou op de bank moeten zitten man!..Ok niet elke dag of ieder weekend, maar toch....Hij mag van jou niet dingen verwachten terwijl hij zelf lekker zn gang kan gaan, JIJ hebt toch ook een mening, Talk To Tha Brotha!!

21-10-2004, 15:46
okej....als een verloofde of gertrouwde of bijna getrouwde man uitgaat heeft hij problemen thuis..dat is een ding....hij voelt zich thuis niet op zijn gemak....of hij voelt zich niet thuis....maaruh mag ik misschien weten of die vrienden van hem ook getrouwd zijn...zijn ze dat niet ...dan weet je voldoende.....hij ontvlugt zijn huis door uit te gaan met vrienden die nog noiet getrouwd zijn......zijn die vrienden getrouwd...dan kan ik je het volgenden vertellen.....of die vrienden zin uitgehuwelijkt of het zijn gewoon normale mannen met gezond verstand....het kan ook zijn dat je man natuurlijk braaf in het hoekje blijft staan....maar stille wateren hebben diepe gronden..en van wie hebjij dan gehoord dat hij stil in een hoekje blijft staan...???

21-10-2004, 15:59


Bullshit Allemaal. Laat Die Jongen Zijn Gang Gaan En Als T Jou Niet Bevalt Dan Maak Je T Toch Uit. Want Hij Zal Jou Altijd Verwijten Waarom Hij Niet Gewoon Zijn Leventje Mocht Lijden.

21-10-2004, 16:03
...so ben benieuwd of da ook jou keuze was geweest......

21-10-2004, 17:07
te naief.....

Pagina's : [1] 2