Bekijk volle/desktop versie : ik dacht dat de bevalling het pijnlijkste is wat je maar mee kan maken ...en toen....



Pagina's : [1] 2 3 4 5

17-07-2011, 21:55
[.

liet ik mijn verstandskiezen trekken ... waarna ik nu een ontstekking heb ... en t is bijna of net zo pijnlijk als bevallen

en ik mag eigenlijk niet klagen maar t doet zooooo'n ontzettende pijn.


mijn wang is helemaal opgezwollen en blauw alsof ik shi 3 rechtse van mohammed ali heb ontvangen.



maar goed, ik wil iedereen waarschuwen... laat ze niet trekken als t niet hoognodig is!!!





maar Al7amdoulillah ala koullie 7aal.


willen jullie aub dou'a doen voor me]

17-07-2011, 21:58


Aaaaah meskinaaa...

Inshae Allaah heb je er alleen profijt van. Ik zat er ook aan te denken om ze te laten trekken, bang dat mijn tanden scheef gaan staan.. maar nu durf ik dus niet meer. Ik vond het al dood eng en nu dus nog enger..

17-07-2011, 21:58
Raar, ik he de mijne laten trekken bij de tandarts en heb eerlijkk waar, geen kik gevoeld. Niet tijdens en niet erna. Ik zou het zo weer doen.

Allah ishafik, neem een pijnstiller...

17-07-2011, 21:59
Auccch.... ik heb laaange tijd met kiespijn gelopen, een ontsteking...stukje is nu grijs van mn verstandskies... heb ook 3kwartjaar pijn geleden maargoed! veel paracetamol en heb ze niet laten trekken

heb er nu geen last meer van! was zooo bang...

17-07-2011, 21:59


ik heb er ook 1 laten trekken en het deed nadien niet zo erg pijn. ten minste ik kan mij die dagen niet meer herinneren, wat wel anders is met de bevalling die ik me nog wel goed kan herinneren.

17-07-2011, 21:59
ooh nee die van mij begint nu te groeien en doet best wel veel pijn. Ik wil ze ook niet laten trekken. Maar doet het na het groeien nog steeds pijn of zakt het dan weg?

17-07-2011, 22:00


Wat grappig, ik had vorige week een afspraak gemaakt om ze te laten trekken maar op het laatste moment toch afgebeld...was doooooodsbang! Wat ben ik blij dat ik niet geweest ben zeg, pfieuw.

17-07-2011, 22:00
ik ga binnenkort ze alledrie eruithalen.. ze zijn er alledrie nog niet uit, maar dan moet ik chirurgische ingreep laten doen.. anders gaan mijn tanden scheef omdat ik niet genoeg plaats heb voor om die verstandskiezen eruit te laten komen.

17-07-2011, 22:00

Citaat door heelsimpel:
Aaaaah meskinaaa...

Inshae Allaah heb je er alleen profijt van. Ik zat er ook aan te denken om ze te laten trekken, bang dat mijn tanden scheef gaan staan.. maar nu durf ik dus niet meer. Ik vond het al dood eng en nu dus nog enger..
shoukran meid, sorry wilde niemand bang maken.

maar ik was ook suuuuper bang van te voren..kwerd gek in de w8kamer. en terecht.

de behandeling valt reuze mee maar de napijn is echt verschrikkelijk bij mij dan.

het is bij iedereen anders .

17-07-2011, 22:02

Citaat door Safety:
ooh nee die van mij begint nu te groeien en doet best wel veel pijn. Ik wil ze ook niet laten trekken. Maar doet het na het groeien nog steeds pijn of zakt het dan weg?
gewoon op je tanden bijten en naar die tandarts gaan om hem er uit te halen, ben je voor altijd van het gezeur af. ik ga dat ook doen. het zal vast eventjes pijn doen, maar ach, beter dan er je hele leven mee zitten of scheve tanden krijgen toch.

17-07-2011, 22:04
ja soubhane Allah, het is bij iedereen echt anders.

maar het is bij mij echt heeeel pijnlijk als jullie mijn gezicht zouden zien gaan jullie schrikken b7al kliet la3sa.


ik zei nog stoer na de behandeling wanneer kan ik de volgende 2 komen trekken over 2 tot 3 wkn zeiden ze ou eeeeeeeeecht niet!!!!!

17-07-2011, 22:05
Ik heb ook beide verstandskiezen door de tandarts laten trekken en heb spijt dat ik het niet eerder heb laten doen.
binnen een paar minuten had hij ze er allebei uit en heb helemaal geen napijn gehad.
ik durfde ook niet te gaan en heb jaren met de behandeling gewacht en ben pas gegaan toen er een gaatje in 1 van de verstandskiezen kwam en ik nachtenlang niet kon slapen van de pijn.
ik zou het zo weer doen.

17-07-2011, 22:06



Citaat door missmagrebia1:
ja soubhane Allah, het is bij iedereen echt anders.

maar het is bij mij echt heeeel pijnlijk als jullie mijn gezicht zouden zien gaan jullie schrikken b7al kliet la3sa.


ik zei nog stoer na de behandeling wanneer kan ik de volgende 2 komen trekken over 2 tot 3 wkn zeiden ze ou eeeeeeeeecht niet!!!!!
krijg je geen medicijnen voor erna? raar. hier zou ik wel medicijnen krijgen om ze eruit te kunnen halen die drie.. maar deze zijn er ook nog niet uit.

doe ibuprofen slikken. dat helpt goed tegen pijn.

17-07-2011, 22:06

Citaat door amoela87:


Wat grappig, ik had vorige week een afspraak gemaakt om ze te laten trekken maar op het laatste moment toch afgebeld...was doooooodsbang! Wat ben ik blij dat ik niet geweest ben zeg, pfieuw.
kijk als je er geen last van hebt zou ik ze gewoon laten hoor.

gewoon heeel goed poetsen de achterste tanden.

17-07-2011, 22:07

Citaat door zouzou7t:
gewoon op je tanden bijten en naar die tandarts gaan om hem er uit te halen, ben je voor altijd van het gezeur af. ik ga dat ook doen. het zal vast eventjes pijn doen, maar ach, beter dan er je hele leven mee zitten of scheve tanden krijgen toch.
nee ik wil niet

Pagina's : [1] 2 3 4 5