Bekijk volle/desktop versie : Wat aan te trekken naar de moskee of met ied...??



17-07-2011, 15:14
Assalaam ou3alaikoem,

Om te beginnen wil ik jullie allemaal een gezegende maand toe wensen!
Incha Allah zal Allah (subhana wata3la ) onze vasten accepteren

het komt vaak voor dat je niet weet of niets hebt om aan te trekken naar de moskee (gepasts) of met ied als je bezoek krijgt of op bezoek gaat..

Ik wil iedereen hierbij op de hoogte brengen dat ik leuke abaya's verkoop die echt mooi zitten. De stof is heel soepen en valt mooi. In mijn ot staat een link naar biz en daar kun je ook foto's vinden. Er staat daar een foto met de kleuren die ik nu heb. Maar incha Allah zal ik nog net voor de ramadan weer nieuwe krijgen en dan heb ik ook meerdere kleuren.. Dus dan is je probleem opgelost!

Incha Allah zullen we allemaal een mooie ramadan tegemoet gaan en incha Allah de gehele maand goed benutten want deze mooie maand komt maar 1x in het jaar voor.. Incha Allah mogen we deze mooie maand meemaken met zn alles..!!

Wa3alaikoem assalaam

17-07-2011, 16:01


De kleuren:



Uploaded with ImageShack.us

18-07-2011, 23:28
Salam wa 3alikoum zuster,

Voor hoeveel verkoop je de abaya's??

18-07-2011, 23:42
Wa3alaikoem assalaam,

de abaya's zijn € 18,50 per stuk. Wanneer je er 3 of meer besteld betaal je €17,50 per abaya..

Assalaam ou3alaikoem

30-07-2011, 22:07


wa 'alaikoem salaam,

Eigenlijk zeg je kort samengevat: ik verkoop abaya's, wie wil kopen.

Laten we eerst de gezegende maand Ramadan toegemoet zien en deze verwelkomen alvorens we denken in kleuren abaya's. Moge Allah ons vasten accepteren, Ameen.

Het is een aanvulling op je bericht oegtie, dat je abaya's verkoopt is prima, niks mis mee.


wa salamoe 'alaikoem

30-07-2011, 22:11
Assalaam ou3alaikoem,

dit bericht heb ik al een tijdje terug getypt. Vandaar ook dat er onderin staat dat we incha Allah deze mooie maand moge meemaken en dat we er al het moois uit kunnen halen.

De ramadan is veel belangrijker dan de verkoop van mijn abaya's zuster begrijp me niet verkeerd.
Ik wens iedereen ook een gezegende maand toe, incha Allah zullen onze vasten worden geaccepteerd

Wa3alaikoem assalaam

30-07-2011, 22:21

Citaat door Mevrouw_barok:
Assalaam ou3alaikoem,

dit bericht heb ik al een tijdje terug getypt. Vandaar ook dat er onderin staat dat we incha Allah deze mooie maand moge meemaken en dat we er al het moois uit kunnen halen.

De ramadan is veel belangrijker dan de verkoop van mijn abaya's zuster begrijp me niet verkeerd.
Ik wens iedereen ook een gezegende maand toe, incha Allah zullen onze vasten worden geaccepteerd

Wa3alaikoem assalaam
Salamoe 'alaikoem,

Ok, is goed zo oegtie, Allahoema Ameen oegtie. wa salamoe 'alaikoem

30-07-2011, 23:24
Asalamoe3alaikom, zijn ze ook heel lang?

30-07-2011, 23:30
Wat is voor jou heel lang zuster?

01-08-2011, 11:57
Ik heb ook eentje nodig.. Ik wil wel graag een smalle, heb een aantal wijde en hij moet redelijk lang zijn, want ik ben 1.72m.. Hoe kan ik 'm bestellen?

01-08-2011, 14:12

Citaat door Jadarmia:
Ik heb ook eentje nodig.. Ik wil wel graag een smalle, heb een aantal wijde en hij moet redelijk lang zijn, want ik ben 1.72m.. Hoe kan ik 'm bestellen?
Zie je pm