Bekijk volle/desktop versie : Garra Rufa visjes



Pagina's : [1] 2

16-07-2011, 20:19
Heeft iemand dit al uitgeprobeerd?

http://www.voetenmassage.com/fishspa/documents/photoblog.php?tag=garra+rufa+voeten+fish+spa+de+ni euwste

16-07-2011, 20:22


Yep ik heb het wel eens geprobeerd, alleen die dag waren de Garra Rufa visjes aan het slapen en toen heb ik mijn voeten in een bak met andere vissen gedaan.,,,

Even denken wat de naam ook al weer was..
...

...
....
....
....
Ow jaaaaaaaa piranha visjes van die hele lieve kleine visjes

16-07-2011, 20:23
mijn voeten waren schoon.........

16-07-2011, 20:24

Citaat door Mimiedias12:
Yep ik heb het wel eens geprobeerd, alleen die dag waren de Garra Rufa visjes aan het slapen en toen heb ik mijn voeten in een bak met andere vissen gedaan.,,,

Even denken wat de naam ook al weer was..
...

...
....
....
....
Ow jaaaaaaaa piranha visjes van die hele lieve kleine visjes

16-07-2011, 20:27


mimidias

desolate nee nooit gedaan, krijg er de kriebels van als ik er aan denk


hogedrukreinige

16-07-2011, 20:28
Het ziet er wel echt nasty uit. Wat doen ze precies? Je eelt opeten?

16-07-2011, 20:29

Citaat door Audrey:
Het ziet er wel echt nasty uit. Wat doen ze precies? Je eelt opeten?
Onder andere.....ik zag van de week op Scheveningen zo'n tent waar je dat kon laten doen....

16-07-2011, 20:32

Citaat door Desolate:
Onder andere.....ik zag van de week op Scheveningen zo'n tent waar je dat kon laten doen....
Ik lees net op de website dat er ook verschil zit in de visjes. Best handig om te weten.

16-07-2011, 20:55
Haha, ik heb me dus echt altijd afgevraagd wat ze nu precies doen. Ik word al half panisch als ik die foto zie. Zodra ze bij mn voeten zouden zitten zou ik ze al schoppen.

16-07-2011, 21:15
Ik heb het ook geprobeerd. Ik had echt hele zachte voeten daarna. Ze eten als het ware je eelt op en dode huidcellen.. Het kriebelt alleen een beetje.

16-07-2011, 21:21
Hoe weten de visjes eigenlijk dat ze alleen maar eelt/(dode huidcellen) moeten eten en niet verder je levende huid?
Of lusten ze alleen maar dode huidcellen?
Vind het toch maar heel knap...

16-07-2011, 21:27
Ja heeerlijk is het!

16-07-2011, 21:33



Citaat door XIkramX:
Ik heb het ook geprobeerd. Ik had echt hele zachte voeten daarna. Ze eten als het ware je eelt op en dode huidcellen.. Het kriebelt alleen een beetje.
Hoe lang duurde jouw sessie en hoeveel had je ervoor betaald?


Citaat door Mimiedias12:
Hoe weten de visjes eigenlijk dat ze alleen maar eelt/(dode huidcellen) moeten eten en niet verder je levende huid?
Of lusten ze alleen maar dode huidcellen?
Vind het toch maar heel knap...
Ja he....subhana allah......



Citaat door HOceima_:
Ja heeerlijk is het!
Heb jij het ook een keer gedaan?

16-07-2011, 21:35
ik wil het ook gaan doen, lijkt me heerlijk

even een vraagje, draag het geen ziektes over? Ze eten vast ook eelt van anderen mensen

16-07-2011, 21:38

Citaat door moslima_girl:
ik wil het ook gaan doen, lijkt me heerlijk

even een vraagje, draag het geen ziektes over? Ze eten vast ook eelt van anderen mensen
Huidziektes bedoel je? Hmmmm.....dat is een interessante vraag.....maar ik denk het niet.....muggen en wespen dragen toch ook geen menselijke ziektes over?

Pagina's : [1] 2