Bekijk volle/desktop versie : Lieve dames, waneer voelde je je...



Pagina's : [1] 2

16-07-2011, 12:18
[Baby bewegen in je buik?!

Ik ben nu 4maanden maar voel nog niks bewegen]

16-07-2011, 12:19


Ik voelde het met 16 bijna 17 weken.

16-07-2011, 12:22

Citaat door xxvaselinexx:
Ik voelde het met 16 bijna 17 weken.
Echt waar?!

oow nou k ben benieuwd, want k voel echt helemaaal niksss!!

16-07-2011, 12:24

Citaat door Meisje08:
Echt waar?!

oow nou k ben benieuwd, want k voel echt helemaaal niksss!!
Het is bij iedereen anders maar maak je geen zorgen het kan ook veel later.

16-07-2011, 12:24


In het begin waren het gewoon kleine plofjes maar na week 20 voelde ik het veel beter en nu is dat bonk bonk langs alle kanten

16-07-2011, 12:26

Citaat door xxvaselinexx:
Het is bij iedereen anders maar maak je geen zorgen het kan ook veel later.
Jaa daarom, sbar wehe3!!

Inscha'Allah zal k snel iets voelen:P

16-07-2011, 12:27

Citaat door Classylady:
In het begin waren het gewoon kleine plofjes maar na week 20 voelde ik het veel beter en nu is dat bonk bonk langs alle kanten
Geweldig!!

Schoppen ze veel?! gezien jij der 2 hebt doet het geen zeer?! of is het op een gegeven moment niet vervelend?

16-07-2011, 12:30

Citaat door Meisje08:
Geweldig!!

Schoppen ze veel?! gezien jij der 2 hebt doet het geen zeer?! of is het op een gegeven moment niet vervelend?
Het is met momenten, soms is het heel stil en soms is het bonk bonk ... Neen hoor doet geen pijn, is juist heel leuk om te zien. Soms zie ik men buik helemaal bewegen echt grappig om te zien. InchaAllah mag je het snel meemaken, is een heel speciaal gevoel

16-07-2011, 12:38

Citaat door Classylady:
Het is met momenten, soms is het heel stil en soms is het bonk bonk ... Neen hoor doet geen pijn, is juist heel leuk om te zien. Soms zie ik men buik helemaal bewegen echt grappig om te zien. InchaAllah mag je het snel meemaken, is een heel speciaal gevoel
SubhanAllah dat is volgens my heeel mooi om te zien, jij voel het.. volgens my is het voor jou man dan heeel apart omdat te zien als jou buik heen en weer schud

Inscha'allah, Dankje wel schat

16-07-2011, 15:10
Mijn 1e dochtertje voelde ik met 16 weken en de jongste met 17 weken. Sommige vrouwen voelen pas met 20 weken wat. Dus het verschilt bij iedereen. En het ligt ook aan de baby's houding. Mijn vk zei toen ook als ze onder de placenta ligt voel je haar niet schoppen? Inshallah maak je het snel mee, het is echt leuk. Als je het eenmaal voelt, moet je zachtjes met je hand in je buik duwen dan schoppen ze altijd terug Zo speel je een beetje met je baby en je zal ook merken dat als ze muziek horen, ze helemaal gaan bewegen (dat deden mijn kindjes wel in ieder geval)

16-07-2011, 16:03

Citaat door Meisje08:
[Baby bewegen in je buik?!

Ik ben nu 4maanden maar voel nog niks bewegen]
heyy meid
ik ben bijna 18 weken en de net lag ik even op mijn rug op de bank met mijn haden op mijn buik. (onderin mijn buik)


nou ik kon het haast niet geloven
ik voelde echt hele lichte bewegingen het voelde als kleine belletjes in mijn buik
sobha na allah.
echt een apart gevoel, want omdat mijn buik nog klein is besef ik niet dat ik echt zwanger ben.
ik besef nog steeds niet dat ik moeder wordt haha

ik hoop dat jij ook snel je baby zal voelen.
wannneer ben jij uitgerekend?

16-07-2011, 20:37

Citaat door Syrian_Queen:
Mijn 1e dochtertje voelde ik met 16 weken en de jongste met 17 weken. Sommige vrouwen voelen pas met 20 weken wat. Dus het verschilt bij iedereen. En het ligt ook aan de baby's houding. Mijn vk zei toen ook als ze onder de placenta ligt voel je haar niet schoppen? Inshallah maak je het snel mee, het is echt leuk. Als je het eenmaal voelt, moet je zachtjes met je hand in je buik duwen dan schoppen ze altijd terug Zo speel je een beetje met je baby en je zal ook merken dat als ze muziek horen, ze helemaal gaan bewegen (dat deden mijn kindjes wel in ieder geval)
Inscha'Allah meid, k hoop het kan haast niet wachten meer,!!
Hahah echt zwaar subhanAllah dus dan speel je gewoon gezellig met ze?
Echt waar ook met muziek? Wat voor muziek laat je ze dan luisteren? SubhanAllah wat moooi meidd!!

16-07-2011, 20:42



Citaat door mijnwondertje:
heyy meid
ik ben bijna 18 weken en de net lag ik even op mijn rug op de bank met mijn haden op mijn buik. (onderin mijn buik)


nou ik kon het haast niet geloven
ik voelde echt hele lichte bewegingen het voelde als kleine belletjes in mijn buik
sobha na allah.
echt een apart gevoel, want omdat mijn buik nog klein is besef ik niet dat ik echt zwanger ben.
ik besef nog steeds niet dat ik moeder wordt haha

ik hoop dat jij ook snel je baby zal voelen.
wannneer ben jij uitgerekend?
Echt waar aah wat leukk meidd, inscha'állah zul je der nog meeer voelen.
SubhanAllah wat allah heeft geschapen en zoo bijzonder.
Haha k besef het ook nog niet hoor, k heb wel een hele hele zware 3maanden achter de rug.
Mag k vragen hoe oud je bent?! Ik heb ook niet echt een groot buikje ofso een mini buikje.
Ik ben 30 december uitgerekend jij?!

16-07-2011, 22:26
[QUOTE=Meisje08;98902237]Echt waar aah wat leukk meidd, inscha'állah zul je der nog meeer voelen.
SubhanAllah wat allah heeft geschapen en zoo bijzonder.
Haha k besef het ook nog niet hoor, k heb wel een hele hele zware 3maanden achter de rug.
Mag k vragen hoe oud je bent?! Ik heb ook niet echt een groot buikje ofso een mini buikje.
Ik ben 30 december uitgerekend jij?![/QUOTE



heb je erg last gehad van de afgelopen 3 maanden? ik heb niet echt veel last gehad alleen wat ochtend misselijkheid, ik ben 23 jij? ik ben 21 dec uitgerekend ik kan niet wachten hahaha

16-07-2011, 23:53

Citaat door Meisje08:
Inscha'Allah meid, k hoop het kan haast niet wachten meer,!!
Hahah echt zwaar subhanAllah dus dan speel je gewoon gezellig met ze?
Echt waar ook met muziek? Wat voor muziek laat je ze dan luisteren? SubhanAllah wat moooi meidd!!
Jah ik deed dat altijd, zachtjes in me buik duwen en ik kreeg altijd schopjes terug. Volgens de vk is dit hun manier om contact te maken zeg maar haha. Ik luister veel Arabisch muziek dus als ik dat gewoon aan had en luisterde gingen ze bewegen, vooral toen ik hoogzwanger was zag je me buik helemaal heen en weer bewegen als een pudding masha'allah echt mooi en leuk gevoel is dat

Pagina's : [1] 2