Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Kroezig/Pluizig/Droog/Onkambaar haar, wat te doen?:(



Pagina's : [1] 2

15-07-2011, 23:50
hey meisjes

heb jullie hulp nodig!

mijn haar is zo droog en pluizig!
na het douchen kan er haast geen kam doorheen
is gewoon een process!

het is ook echt dik haar en beschadigd, veel korte stukken er in etc..
maar moet het stylen in zijn origine laten is echt geen optie, ziet er verschrikkelijk uit..

ik heb een denk ik 8 maand nu yes to tomatoes shampoo en conditioner gebruikt, was oke maar niet super..

deed er daarna hairwonder creme in van henna plus , na dit in doen werd het al helemaal onhandelbaar maar dacht gewoon insmeren is goed voor mn haar:S

dacht toen nou ik probeer yes to cucumbers shampoo en conditioner, nou mijn haar werd nog droger!

Heb nu1x gewassen met john frieda root awakening shampoo en conditioner! was al veel beter!


wat moet ik doen om zacht, doorkambaar haar te krijgen?

watvoor maskers? shampoos? conditioners? cremes!

alle hulp is welkom

16-07-2011, 00:01


ik had zelfde probleem een maand geleden ben ik begonnen met syos shampoo en conditioner en mijn haar ziet er iets beter uit hoe meer ik m gebruik hoe beter het eruit ziet x

16-07-2011, 00:02
Ik zou natuurlijke producten gebruiken, gewoon een arganolie masker in je haren of pure olijfolie. Ik zou het een nachtje inlaten en wie weet heb je dan een mooi resultaat. Succes!

16-07-2011, 00:15
heb olijfolie en arganolie gebruikt, helpt iets maar nog steeds niet genoeg
zo vreselijk gevoel, kijk je gewoon op tegen het hele was process
was het om de 3 dagen
maar zou het lliefst elke dag wassen en het nat laten

16-07-2011, 00:32


Ik gebruikt palmolive basic shampoo en cremespoeling, dat helpt wel bij mij.

Daarna als ik uit de douche kom gebruik ik deze:





kan je bij de kruidvat kopen voor 3 of 4 euro, zit olijfolie in en het helpt echt.

17-07-2011, 19:35
up!

zal die dark en lovely proberen!

17-07-2011, 19:38
iemand nog tips?

17-07-2011, 19:56
Als je krullen hebt raad ik je aan om ze ook niet droog te kammen. Kam ze gewoon onder de douche of erna, daarna smeer je er wat krullencreme in..

17-07-2011, 21:10
herbal essence conditioner werkt perfect.

20-07-2011, 16:19
hey meiden bedankt voor de tips..

wat kun je doen tegen het bijv. afbreken van je haar?
heb van die korte stukken in mijn haar, ook bovenop..
als ik een knot in doe zie je nog een boblijn..

oke overdreven maar goed, veel korte stukken:

20-07-2011, 16:37
Probeer anders kokosvet, dat werkt bij mij althans beter dan olijfolie

20-07-2011, 17:40

Citaat door Kroellaaa.:
hey meisjes

heb jullie hulp nodig!

mijn haar is zo droog en pluizig!
na het douchen kan er haast geen kam doorheen
is gewoon een process!

het is ook echt dik haar en beschadigd, veel korte stukken er in etc..
maar moet het stylen in zijn origine laten is echt geen optie, ziet er verschrikkelijk uit..

ik heb een denk ik 8 maand nu yes to tomatoes shampoo en conditioner gebruikt, was oke maar niet super..

deed er daarna hairwonder creme in van henna plus , na dit in doen werd het al helemaal onhandelbaar maar dacht gewoon insmeren is goed voor mn haar:S

dacht toen nou ik probeer yes to cucumbers shampoo en conditioner, nou mijn haar werd nog droger!

Heb nu1x gewassen met john frieda root awakening shampoo en conditioner! was al veel beter!


wat moet ik doen om zacht, doorkambaar haar te krijgen?

watvoor maskers? shampoos? conditioners? cremes!

alle hulp is welkom
Doe je daarnaast nog iets anders in je haar? Stijl je het met een stijltang of gebruik je gel ofzo? Hoevaak per week was je je haar?

20-07-2011, 17:50


Voor dit probleem heb ik maar 1 woord voor : Pure Kokosnoten oliee!!!! Werkt super!

Oh en vervang je shampoo's met natuurlijk shampoos zonder agressieve ingredienten. Genoeg natuurwinkels die dat verkopen

20-07-2011, 19:08

Citaat door Kroellaaa.:
up!

zal die dark en lovely proberen!
en heb je het al gebruikt?

Ik denk dat ik de kokosvet ook een ga proberen.

20-07-2011, 19:09

Citaat door Just-a-Female:
Voor dit probleem heb ik maar 1 woord voor : Pure Kokosnoten oliee!!!! Werkt super!

Oh en vervang je shampoo's met natuurlijk shampoos zonder agressieve ingredienten. Genoeg natuurwinkels die dat verkopen
bedoel je die van inecto? of bedoel je een andere die je bijvoorbeeld bij de tuinen kunt halen?

Pagina's : [1] 2