Bekijk volle/desktop versie : Wat is de beste babyfoon met camera?



15-07-2011, 19:44
Salaam alaykom dames,

Ik ben op zoek naar een babyfoon met camera. Ik zie zoveel verschillende dat ik niet weet welke ik moet nemen.
Daarom zou ik graag jullie ervaringen willen weten. Wie heeft er 1 of kent er iemand en wat zijn de ervaringen met welke merken. Het moet eentje zijn die ook in het donker goed zicht heeft.

Hoop incha allah dat jullie mij kunnen helpen.

Wa alaykom asalaam.

BVD

15-07-2011, 20:53


salaam meid

ik heb die van alecto en ben er echt niet tevreden over.. had hem gekregen gelukkig anders was ik wel kwaad geweest ze kosten toch wel wat! ik heb ook een gewone van avent en die is veel beter maar dan zonder beeld jammer genoeg

mijn schoonzus heeft er een met camera van luvion en die is veel beter dan de alecto! ze is er heel tevreden over

16-07-2011, 23:08

Citaat door _Kawtar_:
salaam meid

ik heb die van alecto en ben er echt niet tevreden over.. had hem gekregen gelukkig anders was ik wel kwaad geweest ze kosten toch wel wat! ik heb ook een gewone van avent en die is veel beter maar dan zonder beeld jammer genoeg

mijn schoonzus heeft er een met camera van luvion en die is veel beter dan de alecto! ze is er heel tevreden over
barakka lahoe fiek voor je ervaring..

Kom op dames voor de rest niemand een babyfoon met camera

20-07-2011, 16:50
Me broer heeft die van philips avent, heb 'm gebruikt met het oppassen en vindt tie wel goed hoor.

Duidelijk beeld in het donker en je kan een muziekje af laten spelen. Alleen is tie best duur, volgens mij 180 euro ofzo..