Bekijk volle/desktop versie : Catalaans burgemeester geeft Arsenal veeg uit de pan om Fàbregas



15-07-2011, 19:12
Xavi, Andrés Iniesta, David Villa, Dani Alves; zij en vele anderen spraken zich al uit over de gehoopte komst van Cesc Fàbregas naar Barcelona. De middenvelder verliet de Catalaanse club in zijn jeugdjaren op legale wijze voor Arsenal, maar steeds meer Barcelona-gezinden spreken harde woorden over de onwillige houding van Arsène Wenger om Fab te laten gaan. Nu voegt zelfs een burgemeester uit Catalonië zich in het rijtje.

Estanislau Fors i García, de eerste burger van het Catalaanse dorp Arenys de Mar, spreekt van een heuse 'kidnap' door Arsenal. Fàbregas groeide op in zijn dorp en maakte er zelf nooit een geheim van graag eens in Camp Nou terug te keren. Volgens Fors i García moet het er ook maar eens van komen. “We willen dat hij nú komt, hij ervaart een kidnap”, schampert de burgervader in Sport.

“Als de Engelsen zulke nobele mensen zijn, moeten ze zich ook fatsoenlijk gedragen. Wenger moet stoppen met de joker uit te hangen, want daar raakt iedereen gedesoriënteerd door.” Barcelona probeerde twee jaar geleden Fàbregas al terug te halen, maar dat lukte niet. Vorig jaar strandden nieuwe pogingen ook; deze zomer ziet het ernaar uit dat Wenger de middenvelder weer niet laat gaan.

15-07-2011, 19:25


Laat Fabregas lekker bij Arsenal overschatte spelers,. haal beter Ganso heb je veel meer aan

15-07-2011, 20:48
Gekidnapt? Wat praat die seniele man? Zover ik weet, heeft Fabregas met zijn volle verstand contract getekend op zijn 16e. En dat is toegestaan in de Engelse competities. Als Barcelona hem zo graag wil, moeten ze betalen wat Arsenal wil. Zo simpel is het

15-07-2011, 21:18
zieke gasten weten van geen ophouden FUCK OFF !!

15-07-2011, 21:40


Wat zijn Catalanen toch zielig

Ta laat die jongen gewoon met rust, wollah ma ik zou nog naar Barca willen als ze zo aan me zouden plakken.

16-07-2011, 02:06
helemaal plakband