Bekijk volle/desktop versie : Waarom zijn marokkanen altijd zo m3asabb?



Pagina's : [1] 2 3 4

15-07-2011, 12:57
Vrouwen mannen, pubers, kinderen en zelfs baby's die hun zin niet krijgen hebben m3asab-trekjes.

Als je een vrouw aankijkt, dan denkt ze gelijk dat je haar 'oogt' en word ze m3asab>>>>> ' Wat is er? heb ik wat van je aan ofzo???'

Als je een man ongelijk geeft hoor je ' Wat Wat Wat weet jij Waaaaaat???'

Als je een moeder wijst op der fouten hoor je gelijk: ' SKA ik heb jouw 9maanden gedragen en ik heb veeel meer levenservaring dan jij, dus JIJ moet naar mij luisteren en niet andersom mezian tbarkAllah'

Als je een puber zegt dat ze te veel make-up draagt hoor je ' Wat ik heb helemaal niks op joh, dit is naturel jij draagt toch ook make-up? Is toch precies hetzelfde ewa saffieeeeeeeeeeeeeeee'

Als je een kind zijn speelgoed afpakt omdat hij moet slapen, gooit hij zijn handen en voeten in de strijd met een gillende kreet die je in Afrika nog hoort zodat hij niet hoeft te slapen.


En ook hier op marokko.nl, is iemand het niet eens met een andere mening dan is het het gelijk van ' 3la mongool dat je bent, je bent echt ziek in je hoofd om zoiets te denken' of ' Iegggg ik heb een bloedhekel aan vrouwen die als jou denken en handelen'.

Altijd van die m3asab uitspraken, en ALTIJD moet JIJ gelijk hebben en de rest heeft het fout. Nietwaar?

15-07-2011, 12:59


grappig hoe je het beschrijft maar je hebt wel gelijk !

15-07-2011, 13:02


volgens mij heeft de marokkaan een speciale gen die de andere volkeren gewoon niet hebben

15-07-2011, 13:03
dat gebeurt alleen onderling ....

15-07-2011, 13:05



Citaat door Qalitouz:


volgens mij heeft de marokkaan een speciale gen die de andere volkeren gewoon niet hebben
Dat is 1ding wat zeker is

15-07-2011, 13:10
Soubhanallah, hier dacht ik gisteren nog aan. Ik ben het helemaal met je eens...

Maar hoe het komt, geen idee. Warmbloedig, temperamentvol?

15-07-2011, 13:11
Of als er bezoek is, dan hoor je de mannen de hele dag praten over politiek bhal ze3ma ze kennen heel het politiek-beleid uit hun hoofd terwijl ze maar 3/4 leden van de tweede kamer kennen

En dan moet elke man die daar zit, zijn gelijk halen subhanAllah.En soms schreeuwend en op een 'boze' toon discusseren over iets wat nergens over gaat!

15-07-2011, 13:12

Citaat door Ikram_4ever:
Soubhanallah, hier dacht ik gisteren nog aan. Ik ben het helemaal met je eens...

Maar hoe het komt, geen idee. Warmbloedig, temperamentvol?
Weet het echt niet! Maar het is soms echt vervelend want op die manier kun je geen normaal gesprek voeren met iemand, want diegene gaat jouw op alles ongelijk geven.

15-07-2011, 13:13
Gebeurd inderdaad vaker onderling. Als ik tegen een marokkaan praat word ik sneller boos dan tegen bijvoorbeeld een hollander, dan doe ik m'n best respect te tonen. Marokkanen vinden het niet erg als je een beetje boos reageert, we zijn nu eenmaal rwina-mensen.

15-07-2011, 13:15
O ja ts, niet onze eigen landgenoten zo zwart gaan maken. Hier genieten onze racisten van namelijk. We zijn al het pispaaltje in dit land.

15-07-2011, 13:17

Citaat door Madame85:
O ja ts, niet onze eigen landgenoten zo zwart gaan maken. Hier genieten onze racisten van namelijk. We zijn al het pispaaltje in dit land.
Zwartmaken? Heb ik ergens een slecht woordje laten vallen? De m3asabkanten vielen me gewoon gelijk op, wil eigelijk wel weten wat de oorzaak is.

15-07-2011, 13:19
Haha ik herken veel in je beschrijvingen haha

15-07-2011, 13:20



Citaat door verhaalmaakster:
Zwartmaken? Heb ik ergens een slecht woordje laten vallen? De m3asabkanten vielen me gewoon gelijk op, wil eigelijk wel weten wat de oorzaak is.

voila het begint al in je eigen topic



15-07-2011, 13:20

Citaat door nador_mocrolady:
Haha ik herken veel in je beschrijvingen haha




Citaat door Qalitouz:
voila het begint al in je eigen topic




Ik zei het toch!!!!

15-07-2011, 13:28
wuhahaha heb echt gelachen! het is namelijk ECHT zo. op het consultatie bureau noemde de arts het Temperamentvol

snap het ook niet dat we snel boos worden, we horen juist vanuit onze Dien helemaal niet zo te reageren

Pagina's : [1] 2 3 4