Bekijk volle/desktop versie : De favouriete eettentjes in Tetouan!



Pagina's : [1] 2

20-10-2004, 23:09
Mijn vraag is waar de Tetouanias op deze site het liefst in Tetouan eten?

Fatair El Barakka is echt mijn favouriete pattisserie. En een cafe midden in el medina waarvan ik de naam vergeten ben, daar hebben ze werkelijk de lekkerste shoarma.

21-10-2004, 11:17


Birjiss bedoel jij. Ze hebben daar heerlijke Shoarma. Het zit op dat kleine straatje bij 'Al Gasa'
Bij Café 'Al Wahda' hebben ze heerlijke Briouat dial Djaj (Shari3 Al Wahda)
Bij Rahmouni hebben ze ook heerlijke Briouat
Bij Omar hebben ze heerlijke Boucadios

En zo ken ik er nog wel meer.

Tetouan zit vol leuke restaurantjes en cafétjes. Dat is maar goed ook...

21-10-2004, 11:20
Birjis

21-10-2004, 11:46

Citaat door Mysticalia:
Birjis
hahaha, wallahila.............

21-10-2004, 13:51



Citaat door marocloubna:
Birjiss bedoel jij. Ze hebben daar heerlijke Shoarma. Het zit op dat kleine straatje bij 'Al Gasa'
Bij Café 'Al Wahda' hebben ze heerlijke Briouat dial Djaj (Shari3 Al Wahda)
Bij Rahmouni hebben ze ook heerlijke Briouat
Bij Omar hebben ze heerlijke Boucadios

En zo ken ik er nog wel meer.

Tetouan zit vol leuke restaurantjes en cafétjes. Dat is maar goed ook...
Nee ik bedoel niet Birjis daar ging ik vroeger veel naartoe. Het is een nieuwe cafe vernoemd naar een plaats in Palestina. Ik kan gewoon niet op de naam komen. Ze hebben daar de lekkerste kipshoarma en andere hartige hapjes met van alles gevuld.

21-10-2004, 14:00
Ewa mezian. Als je op de naam kan komen moet je het ff melden. dan kunnen we het volgend jaar proberen. (als ik er nog nooit geweest ben).
Waar zit dat restaurant precies?

21-10-2004, 14:11

Citaat door Yara134:
Mijn vraag is waar de Tetouanias op deze site het liefst in Tetouan eten?

Fatair El Barakka is echt mijn favouriete pattisserie. En een cafe midden in el medina waarvan ik de naam vergeten ben, daar hebben ze werkelijk de lekkerste shoarma.
Ik ging vaak naar de Pizzeria, voorbij de rotonde, straatje rechtdoor. Ik heb eigenlijk nog nooit heerlijk gegeten in Marokko behalve thuis bij omaatje. De bocadios zijn niet meer te vertrouwen, wat je daar niet allemaal over hoort .

En op café is niets voor mij, de briwats en die lekkere hapjes werden gekocht en tijdens de Merinda bij ons thuis gegeten met de familie.

21-10-2004, 14:16

Citaat door Zusterke001:
Ik ging vaak naar de Pizzeria, voorbij de rotonde, straatje rechtdoor. Ik heb eigenlijk nog nooit heerlijk gegeten in Marokko behalve thuis bij omaatje. De bocadios zijn niet meer te vertrouwen, wat je daar niet allemaal over hoort .

En op café is niets voor mij, de briwats en die lekkere hapjes werden gekocht en tijdens de Merinda bij ons thuis gegeten met de familie.
Ach ja, het is inderdaad ook niet meer helemaal te vertrouwen.
Ik had de laatste dag voordat ik naar NL terug kwam in Tanger in een restaurantje Al Hrira gegeten. Toen ik hier kwam verging ik van de buik pijn. En dat kwam dus door die Al Hrira. Nou ik heb er echt een trauma aan over gehouden, dus ik zal nooit meer Al Hrira in Marokko in een restuaurant eten........

21-10-2004, 14:34
Jullie bedoelen waarschijnlijk Jenin, toch??

21-10-2004, 14:45

Citaat door anasy:
Jullie bedoelen waarschijnlijk Jenin, toch??
Oooooooooooo, ik weet welke je bedoelt. Die staat op Shari3 Al Wahda naast Pasarella...... Hij is nieuw. Tenminste, vorig jaar stond ie er niet.

Heb daar niet gegeten, alleen ijs gekocht. Maar ziet er wel luxe uit en het zit altijd BOM vol op lek tijdstip.

21-10-2004, 14:46

Citaat door anasy:
Jullie bedoelen waarschijnlijk Jenin, toch??
Ja hehe Ik bedoel Jenin. Ze hebben daar echt heerlijke dingen. Ik vind dat in Tetouan de beste restaurantjes zijn. Trouwens dit cafe is werkelijk zeer mohtaram.

22-10-2004, 13:49

Citaat door Yara134:
Ja hehe Ik bedoel Jenin. Ze hebben daar echt heerlijke dingen. Ik vind dat in Tetouan de beste restaurantjes zijn. Trouwens dit cafe is werkelijk zeer mohtaram.
Ik vind dat Tetouan de goorste restaurantjes heeft. En ik heb ze bijna allemaal met mijn eigen ogen gezien

Je kan wel zeggen ik elke stad heb je rotte peren tussen zitten,

maar wat ik in Tetouan heb gezien is niet normaal gewoon

Ik vind dat ze in Nador, Oujda en Berkane prachtige restaurants hebben en heel lekker eten, PLUS het is er SCHOON!

Maar dat is mijn mening e

23-10-2004, 00:48



Citaat door nefissa:
Ik vind dat Tetouan de goorste restaurantjes heeft. En ik heb ze bijna allemaal met mijn eigen ogen gezien

Je kan wel zeggen ik elke stad heb je rotte peren tussen zitten,

maar wat ik in Tetouan heb gezien is niet normaal gewoon

Ik vind dat ze in Nador, Oujda en Berkane prachtige restaurants hebben en heel lekker eten, PLUS het is er SCHOON!

Maar dat is mijn mening e
Waar ik ga is het schoner dan schoon en volgens mij ben je bij die wegrestaurantjes geweest en die inderdaad smerig.

23-10-2004, 20:38

Citaat door Yara134:
Waar ik ga is het schoner dan schoon en volgens mij ben je bij die wegrestaurantjes geweest en die inderdaad smerig.
Nee niet de wegrestaurantjes

Tetouan is naar mijn mening één en al smerigheid,

en ik kan het weten

23-10-2004, 21:40

Citaat door nefissa:
Ik vind dat Tetouan de goorste restaurantjes heeft. En ik heb ze bijna allemaal met mijn eigen ogen gezien

Je kan wel zeggen ik elke stad heb je rotte peren tussen zitten,

maar wat ik in Tetouan heb gezien is niet normaal gewoon

Ik vind dat ze in Nador, Oujda en Berkane prachtige restaurants hebben en heel lekker eten, PLUS het is er SCHOON!

Maar dat is mijn mening e
Daar ben ik het absoluut niet mee eens. Wat ik in Nador heb gezien, dat was pas goor!!!!!!!!

Maar ja, ieder zijn eigen mening..................

Pagina's : [1] 2