Bekijk volle/desktop versie : Eerlijk, waren dit niet de beste tijden?

Pagina's : 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9

14-07-2011, 22:30

Citaat door Hayat_Riffia:
Hahahhahahaahhahhahahahahahahaha
Grappig ik had het er nog pas over met me zus. Ze wilt er 1 ze ging op markplaats zoeken hahahahhaha!!
Kennen julli dat spel nog met die pistool dat je die vogels dood most schieten hahahha
duckhunt!!

14-07-2011, 22:32

Citaat door Tamaghrabesjt:
Ik speelde dit altijd

hahahaha deze heb ik nog

14-07-2011, 22:36
Dat waren nog eens tijden!

Of de tamakotchie, zo een kleine zogenaamde huisdier die je dan hebt op zo een kleine speeldingentje..

14-07-2011, 22:41
Ja wollahila
Vroeger hea met geluk deed die het nogh

15-07-2011, 14:50

Citaat door Sweetyhanane:
Dat waren nog eens tijden!

Of de tamakotchie, zo een kleine zogenaamde huisdier die je dan hebt op zo een kleine speeldingentje..
tamaakotchii hahahaha
iedereen had die, maar mijn ouders wilden niet voor mij kopen. ze vonden het onzin. zo'n klein ding
Had ik van een hollander afgepakt maar ik begreep er niks van, vond het egt een droog ding. heb ik het na paar dagen teruggegeven

tfoee wat een tijden man hahaha

15-07-2011, 18:28

Citaat door revolutie030:
Wollahila
Snake van 3310, ik had topscore van 2duizend nogwat.
Vroeger was leuker man

als we hout of karton vonden, gewoon afval brachten we het naar bosjes, maakten we zogenaamd een hutje
gewoon 2 houten planken over een winkelwagen, gingen we daar met 4 kinderen onder kruipen. fantaseerden we dat we eigen hutje hadden
haaha wij dan we hadden een buurman die in houtbedrijf werkt haha , vroegen we 6 planken hout , spijkers , hamers enz en dat gaf ie dan gingen we vierkante hut bouwen met erbash erboven hahah , leuke tijden

15-07-2011, 18:35

Citaat door X-Onbekenduh-X:
haaha wij dan we hadden een buurman die in houtbedrijf werkt haha , vroegen we 6 planken hout , spijkers , hamers enz en dat gaf ie dan gingen we vierkante hut bouwen met erbash erboven hahah , leuke tijden
Jullie hadden luxe tijden dan spijkertjes, hamers pff..
Ik woonde vroeger in een 10 hoog flaf egt aan de rand van de stad. dus naast die flat had je allemaal bos enzo.
en wij kutkinderen al die troep die we vonden namen we mee naar die bossen. ergens diep in de bosjes was zo'n kleine open plek, daar deden we alles bij elkaar. gingen we hutje van maken.
maar egt letterlijk alles wat we op straat vonden sleepten we daarnatoe.
op gegeven moment hadden we 3 banken. gewoon 2persoonsbanken. matrassen, kleine tv op een klein kastje. Alsof je daar ooit stopcontact gaat vinden koelkasten, autobanden, winkelkarretjes, kinderwagens.
moehiem gewoon woonkamer
we chillden daar.

zeker leuke tijden jah

15-07-2011, 18:46

Jullie hadden luxe tijden dan spijkertjes, hamers pff..
Ik woonde vroeger in een 10 hoog flaf egt aan de rand van de stad. dus naast die flat had je allemaal bos enzo.
en wij kutkinderen al die troep die we vonden namen we mee naar die bossen. ergens diep in de bosjes was zo'n kleine open plek, daar deden we alles bij elkaar. gingen we hutje van maken.
maar egt letterlijk alles wat we op straat vonden sleepten we daarnatoe.
op gegeven moment hadden we 3 banken. gewoon 2persoonsbanken. matrassen, kleine tv op een klein kastje. Alsof je daar ooit stopcontact gaat vinden koelkasten, autobanden, winkelkarretjes, kinderwagens.
moehiem gewoon woonkamer
we chillden daar.

zeker leuke tijden jah
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA STREKKEN! ik kom zulke praktijken tegen wnr ik telkens ff pitstop doe richting marokko, zie je gezinnen gewoon een heel huis uit hun auto halen

15-07-2011, 18:49
streetfighter en blaren krijgen haha oude tijd

15-07-2011, 18:59
De tijd dat je geen oorlog of haat kende.

Dat was een mooie tijd joh vroeger

15-07-2011, 19:07

Citaat door WiseGuy07:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA STREKKEN! ik kom zulke praktijken tegen wnr ik telkens ff pitstop doe richting marokko, zie je gezinnen gewoon een heel huis uit hun auto halen
hahaha onderweg na marokko zie je de gekste dingen zowizo
weetje wat ik grappig vind altijd
dan sta ik bij een tankstation ff rusten enzo, komt er een andere auto naast je parkeren. een busje/gezinsauto
Niks bijzonders natuurlijk, je kijkt zo, merk je dat et nederlanders zijn.
dan wil je altijd kijken, maar niet te opvallend
opeens gaat die achterdeur open, zie je zo in je ooghoek mensen eruit komen.
maar er blijven maar mensen uitkomen je denkt hoeveel mensen passen in zo'n auto .

15-07-2011, 19:15

HERINNEREN JULLIE DEZE NOG nog nog

Jaaa donkey kong Good ol' days...xsighx

15-07-2011, 19:42

hahaha onderweg na marokko zie je de gekste dingen zowizo
weetje wat ik grappig vind altijd
dan sta ik bij een tankstation ff rusten enzo, komt er een andere auto naast je parkeren. een busje/gezinsauto
Niks bijzonders natuurlijk, je kijkt zo, merk je dat et nederlanders zijn.
dan wil je altijd kijken, maar niet te opvallend
opeens gaat die achterdeur open, zie je zo in je ooghoek mensen eruit komen.
maar er blijven maar mensen uitkomen je denkt hoeveel mensen passen in zo'n auto .
Wat betreft het aantal mensen die eruit komen is niet zo erg, toppunt is wat ik ze allemaal eruit zie halen toilet, wasmachine, koelkast, zetel, stoelen

15-07-2011, 20:25

Citaat door WiseGuy07:
Wat betreft het aantal mensen die eruit komen is niet zo erg, toppunt is wat ik ze allemaal eruit zie halen toilet, wasmachine, koelkast, zetel, stoelen
broertje!!! zemma nl/ belgie heeft meer kwaliteit dan Marokko

15-07-2011, 20:44

Citaat door WiseGuy07:
hahaha klopt,
of die busjes die je ziet rijden op de rechterrijbaan standaard, net 80 km per uur. veringen helemaal ingezakt door alle bagage.
Blauwe of oranje zeil op het dak. 3ami l7adj achter et stuur

daarom wil ik met auto gaan altijd en nie met vliegtuig.
je maakt veel meer mee.
beter dan zo droog 3 uur in het vliegtuig zitte

Pagina's : 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9