Bekijk volle/desktop versie : lliefdesbrief naar een onbekende



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

14-07-2011, 01:31
mocht jij nu een liefdesbrief schrijven naar een onbekende wat zou zegge?

14-07-2011, 01:35



Citaat door hallallove:


Onbekend als nooit gezien/gesproken?
Yeah, ben ook wel benieuwd hoe ze het beduuld.

14-07-2011, 01:41
1 keer gezien maar nooit gespoke... weet ik veel use your imagination

14-07-2011, 01:56
curious plaats terug kheb et niet kunnen leze

hl here goes...

een brief voor een onbekende,

al ben jij onbekend voor mij heb ik het gevoel dat ik je al jaren ken
je liep me 1 keer voorbij alsof je elke dag voorbij me loopt


zover ik; nu mag jij het afmaken

14-07-2011, 01:58



Citaat door be_real:
curious plaats terug kheb et niet kunnen leze

hl here goes...

een brief voor een onbekende,

al ben jij onbekend voor mij heb ik het gevoel dat ik je al jaren ken
je liep me 1 keer voorbij alsof je elke dag voorbij me loopt


zover ik; nu mag jij het afmaken
Haha, wees blij sis. Het was geen brief, geloof me. Ik ga 'm niet terug plaatsen, ik zal nog wel wat voor je plaatsen om het goed te maken okeuy?

14-07-2011, 02:03

Citaat door Curious_:
Haha, wees blij sis. Het was geen brief, geloof me. Ik ga 'm niet terug plaatsen, ik zal nog wel wat voor je plaatsen om het goed te maken okeuy?
hahaha nu maak je me nieuwsgierig. maarok goed plaats wat anders

14-07-2011, 02:07

Citaat door be_real:
hahaha nu maak je me nieuwsgierig. maarok goed plaats wat anders
After hallallove, dan heb ik nog wat tijd om wat te bedenken.

14-07-2011, 02:13
hahahja rek het maar wat meer uit jij

allé Hallallove doe je best

14-07-2011, 02:15

Citaat door be_real:
hahahja rek het maar wat meer uit jij

allé Hallallove doe je best
Duh. Weet je hoe lastig dit is? Ik kan niet eens een vriendschappelijke brief schrijven naar eens zuster bij mij om de hoek, bij wijze van. Daarbij zie ik mezelf ook niet een brief sturen naar een broeder, haha.

14-07-2011, 02:16

Citaat door hallallove:
beter dan dit lukt me op dit moment niet.

Heb ooit wel mijn gevoelens serieus blootgelegd 'maar nooooit meer. Jammer dat het te prive is, anders had ik het hier geplaatst voor je of uberhaupt laten zien.. maar ja dat was ook maar bedrog he.
Kon je het echt niet wat later plaatsen? Nu moet ik wat plaatsen ook. Haha.

14-07-2011, 02:23

Citaat door hallallove:
beter dan dit lukt me op dit moment niet.

Heb ooit wel mijn gevoelens serieus blootgelegd 'maar nooooit meer. Jammer dat het te prive is, anders had ik het hier geplaatst voor je of uberhaupt laten zien.. maar ja dat was ook maar bedrog he.
ooooooh die is prachtig wollah. Als jij vind dat jij beter kunt mag je dat altijd plaatsen

Citaat door Curious_:
Duh. Weet je hoe lastig dit is? Ik kan niet eens een vriendschappelijke brief schrijven naar eens zuster bij mij om de hoek, bij wijze van. Daarbij zie ik mezelf ook niet een brief sturen naar een broeder, haha.
daarom dat ik je deze opdracht geef. dit is andres. dit is een onbekende

Citaat door hallallove:
Kijk hoe waardeloos dan. Ik ga nog nadenken om zelf iets te plaatsen mss. Want dit wat ik plaatste sucks.
wollah ma die is waardeloos. ik vind die echt prachtig

Citaat door Curious_:
Kon je het echt niet wat later plaatsen? Nu moet ik wat plaatsen ook. Haha.
en nu plaatsen die handel jij

14-07-2011, 02:35
i'm waiting

14-07-2011, 02:42



Citaat door hallallove:
Echt? Hij is wel heeel negatief. Maar ja dat ben ik
maar dat vind ik het mooie eraan. zo de gevoel dat het je geeft wanneer hij wegkeek. je hebt het heel mooi omschreven

ik zou wat de soft kant op zijn geweest maar jij de emotionele kant prachtig

14-07-2011, 02:47

Citaat door hallallove:
Wij wachten en wachten. Maar kom op, jij gaat zeker iets goeds plaatsen, gezien je reacties over het huwelijk en hoe positief je denkt moet het je lukken. Denk aan een evt. huwelijk met die ene onbekende..
Sorry! Ik heb jullie laten wachten. Oke ik ga snel wat in elkaar proberen te zetten oke. Geef me even.

14-07-2011, 02:57

Citaat door be_real:

alles wat jij plaats zal goed door ons geaccepteerd worde.


Oke. Maar alleen omdat ik het je gezegd heb, woorden waar ik al spijt van heb. Hier is ie, ik heb het kort gehouden:

Een brief aan jou.

AsSalaam 3alaikoum. Hier een brief aan jou, mijn onbekende broeder..

Mijn eerste, onbewuste blik naar jou, heeft gezorgd voor een vonk. Een vonk in mijn hart die veranderde in een vlam.

Toen ik je zag, zag ik de uiterlijke kenmerken van een man. Een man die in zijn Heer en de Laatste dag gelooft. Een man die zijn baard laat staan en zijn broeken niet over zijn enkels laat komen. Een man die een Moeshaf bij zich droeg en er in las.

Ik zag een man, waar ik mezelf mee zou willen zien.

Weet dat ik goed heb nagedacht voor ik deze brief schreef. Ik heb de vlam proberen te doven, maar nu besef ik dat het een brand is die ik niet kan blussen.

Ik heb het gevoel dat jij de man bent waarvan ik hoop dat hij tevreden over mij zal zijn wanneer hij naar mij kijkt, de man die ik gehoorzaam en de man waarvoor ik mijzelf en zijn bezittingen zal beschermen. Een man waarover ik bezorgd zal zijn en de man die ik zover ik daartoe in staat ben, zal steunen in zijn zaken voor het Hiernamaals.

Ik heb het gevoel dat jij degene bent, die het waard is om op te wachten. En dat zal ik nu dan ook doen. Ik zal wachten… op een antwoord van jou.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15