Bekijk volle/desktop versie : "Mannen" zijn zo walgelijk.

Pagina's : 1 2 3 4 5 [6] 7 8

14-07-2011, 14:44
ik geef je groot gelijk, meis.

14-07-2011, 14:45

Echt he, Stelltje malloten.

14-07-2011, 14:52

Citaat door Misz__Tetouania:
ik geef je groot gelijk, meis.

14-07-2011, 14:54

Citaat door rifgt:
hier zijn jullie moslims maar buiten zijn jullie marokkaanse stronthoeren de grootste kanker sletten

krijg toch de kanker joh schiijnheilige tyfus sletten
Klein jongetje, wat versta je onder moslims? En waarom al die taalgebruik? Ik neem aan dat je goed bent opgevoed.. Gedraag je
dan ook!
Ooit ga je inzien wat je hebt gezegd, allah spaart elk woord en geeft het je dubbele terug.. kijk uit met wat je zegt

14-07-2011, 14:55

Citaat door rifgt:
hier zijn jullie moslims maar buiten zijn jullie marokkaanse stronthoeren de grootste kanker sletten

krijg toch de kanker joh schiijnheilige tyfus sletten
Wauw. Zie hier het bewijs waar topicstarter het onder andere over heeft.

14-07-2011, 14:56

Citaat door Zwervertje:
Wat hier 'hangt' zijn geen mannen.
.

14-07-2011, 14:58

Citaat door missourzazatia:
wauw. Zie hier het bewijs waar topicstarter het onder andere over heeft.
hahahah!

14-07-2011, 15:01

Citaat door Joops3:
wijven in dit topic allemaal internet G´s
als een meisje zoiets tegen mij ook maar zou durven zeggen zou ze gelijk spijt krijge
HAHAHA Hierzooo!!!! NOG 1tje!

14-07-2011, 15:05

Citaat door Joops3:
ze3ma wat hier hangt zijn geen mannen, ewa wat hier hangt zijn allemaal 2erangs teven die misbruikt worden in het echte leven en hier hun frustraties komen uiten door mannen te haten omdat ze in het echte leven minderwaardig zijn, zwak zijn, niks kunnen beginnen, jallah ge maar lekker een potje janken in de hoek
Eeee wat doe jij hier dan? ook je frustraties uiten wella? HAHAHAHA Je veraaad je zelf a gab..

14-07-2011, 15:11

Citaat door rifgt:
jullie marokkaanse meisjes zijn echt gatverdamme om te kotsen van
!!!

14-07-2011, 15:16
Waarom moeten er telkens topics gemaakt worden van hoe "slecht" mannen of vrouwen zijn.

Zoveel. Wat heeft het voor nut?

Jullie blijven elkaars slechtste punten opnoemen.

Zij is een slet, hij heeft geen hersens. Oke je zegt het en nu?

Houdt het lekker voor jezelf, ben je niet blij met de mannen of vrouwen hier dus? Denk je ze werkelijk te gaan veranderen?

14-07-2011, 15:16

Citaat door Joops3:
dit is een reactie op jullie frustraties, blijkbaar ben je te dom om te beseffen dat ik hier alleen een reactie achterlaat
Nee nee jonge, Als je een reactie zet doe het met zelf respect.. en hahahaha THATS FRUSTRAAAAAAATIE... Uit het niets komen schelden luister a snotneus geeeeeen idee hoe oud jij bent boeit me niet maar kom geeen zinloze gesprekken beginnen ben ik niet voor gedient..

14-07-2011, 15:18

Citaat door ToaSolCal3:
Hun denkwijze is gewoon belachelijk. Kijk alleen al naar de reacties die men hier plaatst. Misselijkmakend!
Dan neem je toch een vrouw..

14-07-2011, 15:32

Citaat door Joops3:
1 uit het niets een topic openen en alle mannen walgelijk(en nog meer) noemen en zelf blij reageren van dat het klopt dat getuigt pas van respect , 2 wat heeft leeftijd hieer mee te maken, voel je je in het nauw gedreven dat je van onderwerp verandert 3 ik scheld niet, ik benoem de feiten, het feit dat jullie allemaal ongestelde teven zijn, die gefrustreerd hier komen reageren, bijna janken, omdat ze in het echte leven helemaal niks voorstellen, omdat ze in het echte leven gelijk getemd worden 4 als jij mij wilt zien schelde hier;
fuck jou en je hele kanker familie a teef
inschallah krijgen jij je moeder en je vader kanker en overleeft je zusje het zodat ze met de pijn moet leven
amien
hhhhhhhhhhhh
Dankjewell voor alle 3asanaat!

14-07-2011, 15:56

Citaat door Joops3:
1 uit het niets een topic openen en alle mannen walgelijk(en nog meer) noemen en zelf blij reageren van dat het klopt dat getuigt pas van respect , 2 wat heeft leeftijd hieer mee te maken, voel je je in het nauw gedreven dat je van onderwerp verandert 3 ik scheld niet, ik benoem de feiten, het feit dat jullie allemaal ongestelde teven zijn, die gefrustreerd hier komen reageren, bijna janken, omdat ze in het echte leven helemaal niks voorstellen, omdat ze in het echte leven gelijk getemd worden 4 als jij mij wilt zien schelde hier;
fuck jou en je hele kanker familie a teef
inschallah krijgen jij je moeder en je vader kanker en overleeft je zusje het zodat ze met de pijn moet leven
amien
hhhhhhhhhhhh
3ayek.

Pagina's : 1 2 3 4 5 [6] 7 8