Bekijk volle/desktop versie : baby 6 maanden



13-07-2011, 21:29
welke maat kleding heeft jou baby van omgeveer deze leeftijd en wat kan hij/zij al allemaal

13-07-2011, 21:39


Truitjes 74,broekjes68
Tijgeren,omrollen van buik na rug en weer van rug na buik en paar keer achter elkaar tot hem iets tegen houd.(so cute om te zien)
Als grijpen en gelijk in de mond.

13-07-2011, 21:58
maat 62 en 68.

groetjes

13-07-2011, 22:05
Mijn zoon is met net 5 maanden begonnen met kruipen. hij draagt maat 74 net pas....
hij grijpt alles naar zen mond....stopt letterlijk heel zen hand in zijn mond,...zijn voetje ook.
Heel schattig om te zien.........maar nu grijpt ie naar alle spullen sinds hij kruipt dus dat word extra opletten...

13-07-2011, 22:23


tbarkelah 3lihoem...

mijn dochter heeftmaat 68 bovenkleding en broekjes nog 62... terwijl ze nog groot is voor dr leeftijd.. maar z eligt helaas niet graag op dr buik dus rollen doet ze maar net wat ze doet is alles naar dr mond, spelenmet spelletjes in dr handjes en als z eop dr rug ligt zo dr hoofd omhoog hijsen en probeert ze te gaan zitten wat natuurlijk nog niet lukt... haha wel grappig te zien hoe vooruit ze gaan....

mag ik jullie vragen naa rhet gewicht van jullie kindjes? mijn dochter weegt ongeveer 8900 kilo al en ben bang dat ze dik word... maar iedereen zegt dat het nog vanaf gaat... want ze krijgt niet veel ofzo. 4 flesvoedingen van 180 en fruithapje en groentehapje

13-07-2011, 23:31

Citaat door Funky_Monkey:
tbarkelah 3lihoem...

mijn dochter heeftmaat 68 bovenkleding en broekjes nog 62... terwijl ze nog groot is voor dr leeftijd.. maar z eligt helaas niet graag op dr buik dus rollen doet ze maar net wat ze doet is alles naar dr mond, spelenmet spelletjes in dr handjes en als z eop dr rug ligt zo dr hoofd omhoog hijsen en probeert ze te gaan zitten wat natuurlijk nog niet lukt... haha wel grappig te zien hoe vooruit ze gaan....

mag ik jullie vragen naa rhet gewicht van jullie kindjes? mijn dochter weegt ongeveer 8900 kilo al en ben bang dat ze dik word... maar iedereen zegt dat het nog vanaf gaat... want ze krijgt niet veel ofzo. 4 flesvoedingen van 180 en fruithapje en groentehapje

Mashallah een flinke meid.Mijn zoontje weegde vorige maand 8100kg.
Meid je moet nooit je kind vergelijken met een andere kind,elke kind is uniek ook in zijn ontwikkeling.Ik zelf heb 5 kinderen iedereen had ze eigen ontwikkeling.

14-07-2011, 00:15
Mijn zoontje heeft maat 80 en 86 tbarkellah het is een lange baby voor zijn leeftijd.
Hij kan zitten zelfstandig flesje drinken hij kruipt op zijn rug over de grond op zijn buik lukt het nog niet zo haha en hij kan rollen en heeft 2 tandjesss

14-07-2011, 08:59
mijn zoontje draagt maat 68 net..soms nog 62 broekjes..hij kan rollen van buik naar rug en half van rug naar buik.. begint nu een beetje te tijgeren..hij kan al een tijdje om zijn as heen draaien en hij zit zelfstandig, ik beperk het zitten wel een beetje want hij is nog best wel jong...hij eet ook al een tijdje volledige maaltijden..dus 2 flessen, 1 x pap, groente met aardappeltjes en vlees, fruit, boterham met olijfolie en yoghurt..af en toe ook een koekje..mijn zoontje moest gisteren naar het cb en hij weegt nu 8100 gram..
elk kindje heeft zijn / haar eigen groei en ontwikkeling..het komt vanzelf allemaal wel..geen zorgen maken meid

14-07-2011, 13:32
De mijne is net 7 mnd, draag nu net mt 80, 74 pas ook nog(merk afhankelijk). is 9,5 kg. erg beweeglijkt, rolt alle kanten op. wil niet op de rug liggen, kruipt, vliegt in zn loopstoel, grijpt idd alles. t mooiste is het brabbelen en t oogcontact en tegen je aan komen liggen.

Eet 4 flessen van 200 (waarvan 1 pap) een groente hap, fuithap en yoghurt. ben begonnen met af en toe brood....

18-07-2011, 14:21
Mijn dochter is net 5 maanden en draagt nog maat 62 kleertjes. Boxpakjes zitten beter in maat 68, maar de kleren zijn nog te groot in 68.

Ze kan rollen van buik naar rug en van rug naar buik. Brabbelt, gilt/zingt ontzettend veel. Buikschuiven doet ze trouwens ook.
Ze kan ondersteund goed en lang staan. Ik wacht al heel lang op de tandjes, maar die laten zich nog niet zien. Ze kwijlt en bijt heel veel. Ik zie ook dat ze er soms zo kwaad van wordt. Dan duwt ze haar vuist hard tegen haar tandvlees. Best zielig eigenlijk.

Toen ze 4½ maand oud was woog ze 6.500 kilo.

Sinds kort ben ik begonnen met haar groente hap. Dit is nu bijna een week gaande en het gaat heel goed. Volgende week geef ik haar de hele week ipv een groente hap een fruit hap, zodat als ze 6 maanden is aan alle smaken is gewend en voortaan 2 keer per dag hapjes eet.