Bekijk volle/desktop versie : EWA BROEDERS we willen allemaal met zo'n soort vrouw eindigen toch ? FOTO

Pagina's : 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14

13-07-2011, 21:30

Citaat door CASHwishdomCASH:
blondjes en Nederlandse karakters ik hou van jullie perfecte combinatie
Greedy blondes

13-07-2011, 21:32

Citaat door Newly:
Ze zijn niet praktiserend, maar ze zijn niet ongelovig. Ze weten dat Allah bestaat. Ihollandien niet. Die denken dat wij allemaal ontstaan zijn door wa7ed big bang. Dat is een essentieel verschil. Je kan haar nog laten praktiseren, er is een basis.
oow jaah, tuurlijk zus je hebt gelijk
er is een BASIS jah..

Die basis van koopavonden en shishabars jah, die basis.. klopt. je hebt helemaal gelijk

13-07-2011, 21:37

Citaat door revolutie030:
oow jaah, tuurlijk zus je hebt gelijk
er is een BASIS jah..

Die basis van koopavonden en shishabars jah, die basis.. klopt. je hebt helemaal gelijk
Niet sarcastisch doen. Die meiden, die jij bedoelt, hebben nooit een goede opvoeding gehad. Als er serieus met hen wordt gesproken en als zij wakker geschud worden dan zullen zij incha Allah ook praktiserende moslima's zijn.
Met koopavonden is niks mis. Het ligt aan je intentie. Als je gaat voor de winkels, geen probleem. Zorg dat je op tijd thuis bent.
Shishabars, ik weet niet hoe dat eraan toegaat. Zal wel verrot zijn! !

1 vraag: Is er geen verschil tussen iemand die in Allah gelooft en iemand die dat niet doet?

13-07-2011, 21:43

Citaat door Newly:
Niet sarcastisch doen. Die meiden, die jij bedoelt, hebben nooit een goede opvoeding gehad. Als er serieus met hen wordt gesproken en als zij wakker geschud worden dan zullen zij incha Allah ook praktiserende moslima's zijn.
Met koopavonden is niks mis. Het ligt aan je intentie. Als je gaat voor de winkels, geen probleem. Zorg dat je op tijd thuis bent.

1 vraag: Is er geen verschil tussen iemand die in Allah gelooft en iemand die dat niet doet?
er zijn meisjes met hoofddoek die de gekste dingen doen dus aan opvoeding hoeft het niet altijd te liggen.
ik zou mijn dochter of zus koopavonden laten vermijden. ga maar zaterdag winkelen. waarom zou je op een donderdagavond moeten gaan, wat is de spanning daaraan. je weet hoe het er aan toe gaat en met welke intentie 95% daar naartoe gaat.

Ik gaf shishabars en kopavonden als voorbeeld. kijk gewoon op straat of op school. overal.
Ik zie dat niet als meisjes waarvan ik denk.. ach,, de basis is er in ieder geval.

13-07-2011, 21:45

jij mag ook wel eens een voorbeeld nemen aan echte BROEDERS
wat is dat voor ot?

13-07-2011, 21:46
helemaal paranoia

13-07-2011, 21:50

Citaat door CASHwishdomCASH:

Wollahila blondje, nederlands, amerikaans, duits denia henia
Als t amar geen marokkaanse is ik eindig met chi mooie blondje, altijd lief, open eerlijk, geen leugens.

Wanneer ze voor je zijn, zijn ze trouwer als een hond.
Moeten jullie maghrabia;s veel van leren!
rotzooi

13-07-2011, 21:53
Doe je ons echt pijn mee. -D
In-Shaa'Allaah eindigen we met oprechte moslim broeders. Jij kan dus gerust wegvallen.

Zij is trouwens mooi !

13-07-2011, 21:56

er zijn meisjes met hoofddoek die de gekste dingen doen dus aan opvoeding hoeft het niet altijd te liggen.
ik zou mijn dochter of zus koopavonden laten vermijden. ga maar zaterdag winkelen. waarom zou je op een donderdagavond moeten gaan, wat is de spanning daaraan. je weet hoe het er aan toe gaat en met welke intentie 95% daar naartoe gaat.

Ik gaf shishabars en kopavonden als voorbeeld. kijk gewoon op straat of op school. overal.
Ik zie dat niet als meisjes waarvan ik denk.. ach,, de basis is er in ieder geval.
Ik ga ook de stad in met vriendinnen, zussen, nichten, broers maakt niet uit. Ik kom om dezelfde reden, lekker winkelen en misschien nog ff een broodje bij La Place. Ik ga naar koopavonden, omdat ik op zaterdag werk en ik heb een rooster van 8.45-17.30 elke werkdag. Ja, dan rest er niet veel dan ff de stad in te gaan met koopavonden. Ik zeg dit, omdat ik wil dat jullie afkomen van jullie vooroordelen jegens Marokkaanse meiden.
Ik sluit mijn ogen ook zeker niet voor sommige Marokkaanse meiden. Met of zonder hoofddoek toerend door grote steden met opvallende outfits en al. Dat is iets wat zij fout doen, maar om nu te zeggen dat het gaan naar koopavonden voor 95% al met de verkeerde intentie is, gaat mij te ver.

Ja, maar je moet kijken wat je verstaat onder basis. Met basis bedoelde ik simpelweg het geloven in Allah .

13-07-2011, 22:12
agh screw die gaste. De gene die hier zitte te dromen over de blondjes zijn degene die ze geen kunnen krijgen en toch gaan eindigen met een marokkaanse ALS ze deze soort gaste nog willen.

13-07-2011, 22:24
Mwah, sommige blondjes mogen der wezen. Geef mij maar een brunette.

13-07-2011, 22:24

weetje wat het is mattie
Als ik trouw, wil ik met een praktiserende moslima trouwen. dus dan weet ik zowizo met zekerheid dat ze betrouwbaar en eerlijk is. of ze nou nederlands of marokkaans of chinees is.
Maar daarnaast wil ik ook mijn cultuur met haar gemeen hebben.
Ik wil mijn kinderen met de cultuur en de taal opvoeden. dat gaat nie met een nl-se vrouw hebt die mijn taal niet kent.
Ewa jah, zoals ik zei jij succes met je marokkaanse

Ik vind mijn geluk wel bij een nederlandse ofzoiets dergelijks.

maar de meeste marokkaanse meisjes zijn tegenwoordig ook ongelovig zus..
dusdat

Citaat door Newly:
Ze zijn niet praktiserend, maar ze zijn niet ongelovig. Ze weten dat Allah bestaat. Ihollandien niet. Die denken dat wij allemaal ontstaan zijn door wa7ed big bang. Dat is een essentieel verschil. Je kan haar nog laten praktiseren, er is een basis.
En daarom liever een ongelovige,

marokkaanse geloven in allah maar toch hebben ze vollop sex, bidden ze niet, gaan uit, drinken bier, roken, shishabars, ga zo maar doorrrrrrrrrrrrr

dus daarom beter een ongelovige wtf, een nle bekeert zo makkelijk dus die zijn ook beter dan

13-07-2011, 22:26

Citaat door Newly:

Geloven doe je met je hart, en niet door middel van je mond te zeggen dat je in Allah gelooft, maar letterlijk alles doet wat verboden is en allah totaal vergeten is... douw dat effe goed in je oren want je wilt maar niet toegeven dat jullie geen trouwmateriaal meer zijn

13-07-2011, 22:28

Citaat door sweetmocrogirl:
agh screw die gaste. De gene die hier zitte te dromen over de blondjes zijn degene die ze geen kunnen krijgen en toch gaan eindigen met een marokkaanse ALS ze deze soort gaste nog willen.
Grootste bullshit.

13-07-2011, 22:29
meeste jongens hier zijn haar niet eens waard laat staan een gelovige moe'mina.

Pagina's : 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14