Bekijk volle/desktop versie : Hoe ben je vandaag begonnen?



Pagina's : [1] 2 3

13-07-2011, 09:12
vroeg opgestaan (6.00 uur), gewassen en gebeden, ontbeten (koffie en boterham)
mijn kindje verschoond en daarna bij mijn zus gedumpt
naar station gerend
zit nu achter mijn pc met een yogurttoetje en derde bakje koffie

13-07-2011, 09:14


06.15h uit mn bed gestrompeld, me klaargemaakt, zoontje wakkergemaakt, hij is met me mee de trappen afgestrompeld. samen ontbeten met Kabouter Plop. Hem aangekleed, op potje gezet en hem bij de kdv afgezet.
Zit nu op mn werk met kop thee en amper werk

13-07-2011, 09:17
Zo ben ik blij dat ik geen kinderen heb.. Zou dat echt niet kunnen.. Dat rennen springen vliegen..

Ik heb mijn mailbox al helemaal geleegd en zit aan mijn koffie.

13-07-2011, 09:19

Citaat door Qalitouz:
06.15h uit mn bed gestrompeld, me klaargemaakt, zoontje wakkergemaakt, hij is met me mee de trappen afgestrompeld. samen ontbeten met Kabouter Plop. Hem aangekleed, op potje gezet en hem bij de kdv afgezet.
Zit nu op mn werk met kop thee en amper werk
Kun je niet stiekem naar huis gaan? Leuk samen met je kind ontbijten, die van mij zat alleen maar naar mij te lachen vanochtend, flesje ging er gewoon niet in.
Ik zit op werk en moet nog steeds een plan afmaken. Heb gewoon geen zin. Mijn collega die elke dag pas om rond 11.00 binnendruppelt heeft straks een hele takenlijst voor mij.

13-07-2011, 09:21



Citaat door Surfster:
Zo ben ik blij dat ik geen kinderen heb.. Zou dat echt niet kunnen.. Dat rennen springen vliegen..

Ik heb mijn mailbox al helemaal geleegd en zit aan mijn koffie.
Je eigen kinderen zijn gewoon een verrijking. De liefde die je voor je kind voelt voel je echt voor niemand anders. En als ze zo lief naar je lachen in de ochtend dan krijg je zo'n fijn gevoel. Maar je moet er wel wat voor over hebben. Zit nu alweer aan mijn derde kop koffie :-)

13-07-2011, 09:24

Citaat door Volwassenmeid:
Kun je niet stiekem naar huis gaan? Leuk samen met je kind ontbijten, die van mij zat alleen maar naar mij te lachen vanochtend, flesje ging er gewoon niet in.
Ik zit op werk en moet nog steeds een plan afmaken. Heb gewoon geen zin. Mijn collega die elke dag pas om rond 11.00 binnendruppelt heeft straks een hele takenlijst voor mij.


O kon ik dat maar
wat lief!

Ik wil werken maar walu

Citaat door Volwassenmeid:
Je eigen kinderen zijn gewoon een verrijking. De liefde die je voor je kind voelt voel je echt voor niemand anders. En als ze zo lief naar je lachen in de ochtend dan krijg je zo'n fijn gevoel. Maar je moet er wel wat voor over hebben. Zit nu alweer aan mijn derde kop koffie :-)
dat is wel zo

13-07-2011, 09:30
05:20 ging de wekker. Wekker uitgezet, bleef nog een half uur liggen, toen mezelf met moeite losgeweekt van het bed. Alle ochtendrituelen verricht, pas om 07:05 van huis vertrokken (:moe en nu op werk wachtend op het moment dat ik mezelf ertoe kan zetten iets te doen hier

13-07-2011, 09:31

Citaat door maaltje:
05:20 ging de wekker. Wekker uitgezet, bleef nog een half uur liggen, toen mezelf met moeite losgeweekt van het bed. Alle ochtendrituelen verricht, pas om 07:05 van huis vertrokken (:moe en nu op werk wachtend op het moment dat ik mezelf ertoe kan zetten iets te doen hier

13-07-2011, 09:34

Citaat door Qalitouz:
Not foennie!

13-07-2011, 09:36
07.15 opgestaand (30 min. verslapen) 1 uur over gedaan om me om te kleden. 8.30 vertrokken en was hier om 08.50.
Er valt niets te doen werk op een hogeschool en de vakanties zijn begonnen hier. Werk tot 11.30 en dan met een vriendin de stad in en lunchen.

13-07-2011, 09:36
6:40 ging de wekker. Snoozzzzz.
Uiteindelijk 7:25 opgestaan. 8:10 de deur uit.
Aangekomen op werk.
Werk genoeg maar geen zin.

13-07-2011, 09:37
Klig nog in bed..........

13-07-2011, 09:40



Citaat door Irresistible85:
07.15 opgestaand (30 min. verslapen) 1 uur over gedaan om me om te kleden. 8.30 vertrokken en was hier om 08.50.
Er valt niets te doen werk op een hogeschool en de vakanties zijn begonnen hier. Werk tot 11.30 en dan met een vriendin de stad in en lunchen.
Heerlijk zo'n vooruitizicht, lekker met je vriendin de stad in. Ben hier altijd als eerste en ga ook vandaag als eerste weg.

13-07-2011, 09:46
Ik ben dus niet de enige die zo vroeg opstaat in deze vakantietijd VInd het verschrikkelijk die vroegte!! Zit hier al sinds 8u, en ook niets te doen.

13-07-2011, 09:49

Citaat door LikeIndependent:
Ik ben dus niet de enige die zo vroeg opstaat in deze vakantietijd VInd het verschrikkelijk die vroegte!! Zit hier al sinds 8u, en ook niets te doen.
Natuurlijk ben je niet de enige, werd vanochtend door de horde mensen bijna omver gelopen. Haat stations, vroeger zei ik er wat van, nu loop ik maar mee met de menigte. Vooral die lange Nederlandse mannen die je omver lopen zodat ze snel de trein in kunnen om een plek te veroveren :-(!

Pagina's : [1] 2 3