Bekijk volle/desktop versie : Leroy Ferbedreigt en fysiek aangepakt door Feyenoord fan



Pagina's : [1] 2 3

13-07-2011, 09:07
Georginio Wijnaldum werd bij zijn overgang naar PSV al voor NSB-er uitgemaakt. De transfersoap rondom Leroy Fer, die heeft laten weten Feyenoord graag te willen verruilen voor FC Twente, bewijst dat het nog een graadje erger kan. Het Algemeen Dagblad meldt dat de middenvelder zaterdag na de oefenwedstrijd tegen Vitesse Delft fysiek is bedreigd door een supporter.

Tijdens het uitdelen van handtekeningen werd Fer hardhandig beetgepakt door een man die hem toevoegde dat hij moet bijtekenen in Rotterdam. Fer, die nog altijd hoopt op een overgang naar FC Twente, heeft geen aangifte gedaan. Desalniettemin is de speler verontwaardigd. "Ik begrijp dat fans van deze club willen dat ik bijteken. Maar ik hoop ook dat ze mij een beetje begrijpen. Dat ze 'oprotten' roepen of 'teken nu maar bij' zingen, dat is begrijpelijk. Maar ze moeten niet aan mij komen. Dat is nu wel gebeurd."

Fer gaat er van uit dat het een incident betreft. "Ik hoop niet dat het ooit nog gebeurt. Nee, ik doe geen aangifte bij de politie. De club handelt de zaak verder af. Ik had nooit verwacht dat het tot een fysieke bedreiging zou komen."

Onlangs het voorval weigert Fer een overstap naar Enschede uit zijn hoofd te zetten. "Mijn keuze staat vast, ik verleng mijn contract niet bij Feyenoord. Ik hoop dat de club mij laat gaan om deze kans te pakken. Waarom FC Twente? FC Twente speelt aanvallend voetbal en gaat weer Europa in. Daarnaast is het kandidaat voor de titel in Nederland. Ik heb mijn zaakwaarnemer Rob Jansen op dit moment gevraagd om alle interesse uit het buitenland opzij te leggen. Nu is het FC Twente of wachten."

http://www.fr-fanatic.com/33403-fer-fysiek-bedreigd-ze-moeten-niet-aan-mij-komen/

13-07-2011, 20:31


hahahaha,

wat een aansteller zeg.

13-07-2011, 21:10
aansteller?

schandalig dit... feyenoord is gefrustreerd, ze weten niet meer wat et doen

13-07-2011, 21:10
iemand pakte em beet bij zijn arm.. als ik de titel lees lijkt het alsof hij eentje op zijn oog heeft gehad

13-07-2011, 22:43


telegraaf titel

beetje overdreven indd!

zou t niet erg vinden als hij er eentje kreeg trouwens

13-07-2011, 22:44
die fer en wijnaldum hebben echt freaking geluk gehad met het geduld van het legioen.. wat hebben hun nou echt laten zien.. vooral die fer, my god, bij andere clubs hadden ze hem allang al eruitgeschopt. hij heeft de freaking beker en europeze kansen voor ons vergooid met zijn mislukte schoten

13-07-2011, 22:50
Fer zou alles wat je zegt ontkennen, hij waant zich shi supertalent

13-07-2011, 22:55
Rare mensen.

13-07-2011, 23:00
Jah die Feynoord supporters zijn echte rare mensen.

13-07-2011, 23:05
Ben spelers als fer liever kwijt dan rijk,

13-07-2011, 23:06
schiet de bal ferr overr

13-07-2011, 23:07
ze hadden geluk dat het legioen altijd zo´n geduld hadden, ondanks dat ze altijd als papzakken speelde. pff sjongejonge wat heeft men veel van die fer geaccepteerd

13-07-2011, 23:39


ik zou die supporter gelijk een volle op ze neus geven

13-07-2011, 23:41

Citaat door rette177:
ik zou die supporter gelijk een volle op ze neus geven
omdat hij je bij de arm pakt ? stoer hoor!

13-07-2011, 23:43
je hoort van spelers af te blijven
toch

dvd

Pagina's : [1] 2 3