Bekijk volle/desktop versie : Even een amgtje invoeren naar marokko

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13

13-07-2011, 02:52

Citaat door cara_bonita:

m5 van me broer a hater
dikke bak man , izjen vriend van me heb eentje mat zwart heeft tie van rafael van der vaart gekocht 2 jaar trg voor meer dan ton

13-07-2011, 02:53

Citaat door mocro_riffia:
Haat begint al te komen bij sommige mensen.

Maar ik geloof wel dat die papieren kloppen en van jou zijn
express marokko community erbij gezet

vieze hater die hij is tfoee

13-07-2011, 02:54

Citaat door ClassyOne.:
Jouw accountnaam was een toff film, but you aint cool daddy eveneens die reet117, moeshenkoeks.
Toffe film alleen verwijst mijn accountnaam niet naar film maar iets anders...

Maar ik wil ook niet cool zijn?

13-07-2011, 02:56

Citaat door ustad:
dikke bak man , izjen vriend van me heb eentje mat zwart heeft tie van rafael van der vaart gekocht 2 jaar trg voor meer dan ton
zkr een dikke bak k ben met deze naar marokko geweest maandje terug k heb gekke video's gemaakt en binnekort komen eisenmann uitlaten deronder

13-07-2011, 02:58

Citaat door rette177:
ik moet echt lachen om meiden als jou hahahahaha, allemaal denken ze dat ze classy zijn, zaahma celebrities, lekker shoppen met je vriendinnen, ff lekker borrelen, a sir tkawed meiden als joun eindigen als single moeders.
Ja lekker en nu? Ik heb een heeeeeeeeeeeeerlijk leven eh gladermok.

Haal die letchin uit je ogen want of ik sngle meoder wordt weet alleen god.

13-07-2011, 02:59

Citaat door ustad:
mat zwart is dodelijk

13-07-2011, 03:00

Citaat door PaidinFull:
Toffe film alleen verwijst mijn accountnaam niet naar film maar iets anders...

Maar ik wil ook niet cool zijn?
Since when do I give a shit about what you want? zeg alleen dat je zuigt maat

13-07-2011, 03:04

Citaat door ClassyOne.:
Since when do I give a shit about what you want? zeg alleen dat je zuigt maat
Waarom citeer je mij eigenlijk...
Omdat ik ergens om lach wil niet zeggen dat ik iets tegen je hebt.. was gewoon grappig klaar.

kowed eh kehba, wesh denk je me against the world dat je tegen iedereen te keer gaat, wijven zoals jij boor k de grond in

13-07-2011, 03:06

Citaat door PaidinFull:
Waarom citeer je mij eigenlijk...
Omdat ik ergens om lach wil niet zeggen dat ik iets tegen je hebt.. was gewoon grappig klaar.

kowed eh kehba, wesh denk je me against the world dat je tegen iedereen te keer gaat, wijven zoals jij boor k de grond in
kehba zeg je maar tegen je moeder.

aangezien we grof aan het doen zijn.

meer dr Phill kijken jij

13-07-2011, 03:06
Tazz, iedereen die hier loopt te showen wat voor auto's ze hebben.. Ik heb 1 krotje, en boeit mij geen ene moer..

Sommige mensen de levens hangen echt af van auto's, geilen op elke auto die ze buiten zien en shit..

Hou het gewoon voorjezelf, hier zoiezo ghir misgunners en boze ogen..

13-07-2011, 03:10

Citaat door Aadamwest:
Tazz, iedereen die hier loopt te showen wat voor auto's ze hebben.. Ik heb 1 krotje, en boeit mij geen ene moer..

Sommige mensen de levens hangen echt af van auto's, geilen op elke auto die ze buiten zien en shit..

nee mattie wollah z'n persoon ben k nie alleen die mafkees wou het niet geloven (hij kon het niet geloven dat me broer een m5 heeft drm heb k het hierop gezet ) vieze hater die hij is

13-07-2011, 03:11

Citaat door cara_bonita:
nee mattie wollah z'n persoon ben k nie alleen die mafkees wou het niet geloven (hij kon het niet geloven dat me broer een m5 heeft drm heb k het hierop gezet ) vieze hater die hij is
Jouw accent is the shit, gewoon helemaal

13-07-2011, 03:11

Citaat door Aadamwest:

Of niet
Zehma hier gaat iemand reactie plaatsen van: ohh jij bent echt gevaarlijk man.

13-07-2011, 03:12

Citaat door cara_bonita:
Tazz, ewa je moet schijt hebben man.. jij weet beter.. al gelooft hij het niet.. je broer heeft die M5 voor ze deur, ewa wrm stress je hem nog..

Ik vind 1 ding wel eerlijk gezegd..
Dure auto's die met haram geld zijn gehaald vind ik allemaal troep..

13-07-2011, 03:12

Citaat door ClassyOne.:
kehba zeg je maar tegen je moeder.

aangezien we grof aan het doen zijn.

meer dr Phill kijken jij
niet tof doen achter je pc

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13