Bekijk volle/desktop versie : Weten jullie wat erg frustrerend is?

Pagina's : 1 [2] 3 4 5 6 7 8

13-07-2011, 00:21

Citaat door hannie1012:
Als een persoon niet hetzelfde mee heeft gemaakt als jou, zal diegene het niet kunnen begrijpen tot ie het zelf meemaakt. Ze kunnen het alleen snappen.
Maar ik begrijp je frustraties
Nee, het gaat niet om iets dat ik meegemaakt heb.

Wat ik wel erg vind, is als iemand niet begrijpt hoe jij je op een bepaald moment voelt, terwijl het in jouw ogen heel simpel is! En daar komt uiteindelijk altijd ruzie van, echt altijd. Zo erg zelfs, dat je aan jezelf gaat twijfelen..

13-07-2011, 00:21

Citaat door Adilos24:
Weet je wat ik dan weer erg frustrerend vind? Dat als ik iemand wil uitleggen waarom ik diegene niet begrijp,omdat zij/hij zo gefrustreerd is, dat je dan zegt:"Laaaaat maar""

En die "laat maar" van vrouwen? alatief alatief...Dat is een dodelijke "laat maar". Het zegt zooooooveel,alleen je weet niet wat.
een giftige "laat-maar"
Die moet je altijd eerst even laten afkoelen en later erop terugkomen..

13-07-2011, 00:22

Citaat door Vreemdelingetje:
Pff, soms wil ik dat echt doen hoor!

Mustaffa denkt meteen in te kunnen schatten hoe een persoon leeft en hoe een persoon is.
En dan via de kabel. sjonge.

13-07-2011, 00:25

Wat ik wel erg vind, is als iemand niet begrijpt hoe jij je op een bepaald moment voelt, terwijl het in jouw ogen heel simpel is! En daar komt uiteindelijk altijd ruzie van, echt altijd. Zo erg zelfs, dat je aan jezelf gaat twijfelen..
Altijd rustig blijven al lopen de irritaties hoog op. Het gebeurt soms nou eenmaal. En het zijn juist die ruzies die een band sterker maken, mits je het samen natuurlijk oplost.

Komt goed insha'Allah meid!

13-07-2011, 00:25

Nooit doen, vaak ligt het aan de ander terwijl je denkt van niet.. je maakt jezelf kapot

been there done that...

13-07-2011, 00:26

Citaat door hannie1012:
een giftige "laat-maar"
Die moet je altijd eerst even laten afkoelen en later erop terugkomen..
hahaha...Die is heeeeel giftig. Het anti-gif voor deze kun je niet zomaar ff in het ziekenhuis regelen...

13-07-2011, 00:27

Citaat door Adilos24:
Weet je wat ik dan weer erg frustrerend vind? Dat als ik iemand wil uitleggen waarom ik diegene niet begrijp,omdat zij/hij zo gefrustreerd is, dat je dan zegt:"Laaaaat maar""

En die "laat maar" van vrouwen? alatief alatief...Dat is een dodelijke "laat maar". Het zegt zooooooveel,alleen je weet niet wat.

Die "laat maar" is soms echt nodig hoor. Ik gebuik dat zinnetje ook als ik toch weet dat het weer uitloopt op niets..

Citaat door Nerdchick.:
Klopt zo ben ik ook, maar ik ben het aan het afleren, je moet jezelf afvragen waarom word je boos eigenlijk?

Bij mij is het dat ze ht moet en zal begrijpen en dan probeer ik het nog in detail uit te leggen, maar tevergeefs en dit werkt alleen nog frustrerender.... believe me sommige mensen zijn gewoon te dom om het te begrijpen (raar maar waar) dit helpt wel soms

Het gaat mij niet om een rekensom die ik uitleg en die niet begrepen wordt. Die rekensom zou ik namelijk inderdaad nogmaals kunnen uitleggen en herhalen tot diegene hem snapt.

Het gaat om mijn manier van denken over bepaalde sitaties en zaken die niet begrepen wordt. En ook al leg ik dat duizendmaal uit, het wordt niet begrepen.

Citaat door echtenummer1:
van binnen ga je er wel op achteruit welcome to the fucked up life
Ik ga er niet op achteruit als iemand stinkt hoor?

13-07-2011, 00:29
[QUOTE=Vreemdelingetje;98834892]Die "laat maar" is soms echt nodig hoor. Ik gebuik dat zinnetje ook als ik toch weet dat het weer uitloopt op niets..

Nee, maar het vervelende bij dames is dat ze heeel boos zijn en je gaan uitleggen wat je verkeerd hebt gedaan en dan op een moment aankomen waarop ze zeggen: "Weet je wat? Laaaaaaaaaat maar". Gewoon midden in het verhaal.

Kivech? Je zat het net zo goed uit te leggen en dan stop je ermee?

13-07-2011, 00:31

Citaat door MisterBison:
En dan via de kabel. sjonge.

Sjonne jonne jonne!

Citaat door hannie1012:
Altijd rustig blijven al lopen de irritaties hoog op. Het gebeurt soms nou eenmaal. En het zijn juist die ruzies die een band sterker maken, mits je het samen natuurlijk oplost.

Komt goed insha'Allah meid!

Oja, en als uiteindelijk de schuld in jouw schoenen wordt geschoven kan ik ook niet tegen! Mijn God, ik word er nu alweer boos van als ik eraan denk.

Nee, ik vind niet dat ruzies een band sterker maken. Integendeel zelfs!

Ja, dankjewel. Kus terug! :sjans

Citaat door Nerdchick.:
Nooit doen, vaak ligt het aan de ander terwijl je denkt van niet.. je maakt jezelf kapot

been there done that...
Ja, hahaha dat is precies de juiste benaming: je maakt jezelf KAPOT. Vandaar ook mijn "ik wil mijn hart er dan het liefst uit rukken" .

13-07-2011, 00:32

Die "laat maar" is soms echt nodig hoor. Ik gebuik dat zinnetje ook als ik toch weet dat het weer uitloopt op niets..

Het gaat mij niet om een rekensom die ik uitleg en die niet begrepen wordt. Die rekensom zou ik namelijk inderdaad nogmaals kunnen uitleggen en herhalen tot diegene hem snapt.

Het gaat om mijn manier van denken over bepaalde sitaties en zaken die niet begrepen wordt. En ook al leg ik dat duizendmaal uit, het wordt niet begrepen.

.
Ik heb het ook niet over simpele dingen zoals eenr rekensom, maar over gevoelens, sommige zijn echt te dom om het te snappen.. weinig ervaring/kennis, laag EQ of gewoonweg geen inlevingsvermogen...

13-07-2011, 00:32

Citaat door Adilos24:
hahaha...Die is heeeeel giftig. Het anti-gif voor deze kun je niet zomaar ff in het ziekenhuis regelen...
Meskien

if it's women => chocolate
if it's men => soccer and food

13-07-2011, 00:34

Citaat door Adilos24:

Nee, maar het vervelende bij dames is dat ze heeel boos zijn en je gaan uitleggen wat je verkeerd hebt gedaan en dan op een moment aankomen waarop ze zeggen: "Weet je wat? Laaaaaaaaaat maar". Gewoon midden in het verhaal.

Kivech? Je zat het net zo goed uit te leggen en dan stop je ermee?
Ik kan niet voor alle vrouwen spreken, dus ik spreek voor mezelf: als ik dat zeg, dan is het omdat er iemand tegenover me staat die tijdens mijn uitleg met enorm domme ogen naar me staart en ik zie dat het toch niet begrepen gaat worden. Dus ik bespaar mezelf de moeite, dan heb ik aan het einde van de dag in ieder geval IETS goed gedaan.

13-07-2011, 00:35

Citaat door Adilos24:

13-07-2011, 00:35

Citaat door Nerdchick.:
Ik heb het ook niet over simpele dingen zoals eenr rekensom, maar over gevoelens, sommige zijn echt te dom om het te snappen.. weinig ervaring/kennis, laag EQ of gewoonweg geen inlevingsvermogen...
Achja.. raar gedoe.

13-07-2011, 00:37

.
Ja, hahaha dat is precies de juiste benaming: je maakt jezelf KAPOT. Vandaar ook mijn "ik wil mijn hart er dan het liefst uit rukken" .
Haha het is ook zo, als je na iedere conflict denkt dat het aan jou lag dat ga je niet lang volhouden... je moet je er niet teveel mee bezighouden en niet gek laten maken, echt bij bepaalde mensen gaat het er gwn niet in omdat ze het vermogen er niet voor hebben.. want as ik precies hetzelfde zeg tegen iemand die wel ''slimmer'''(= inlevingsvermogen enz) is die begrijpt me dan wel

Ik snap de frustratie wel, ik heb er ook erg last van..maar het ligt gwn an die persoon

Pagina's : 1 [2] 3 4 5 6 7 8