Bekijk volle/desktop versie : Verliefd op een Nederlander



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

12-07-2011, 22:35
Ik wil niet zeggen dat ze allemaal zo zijn maar door mijn slechte ervaringen met Marokkanen is het vertrouwen weg in ze. Niet dat Nederlanders heilig zijn maar ik ben nu wel verliefd geworden op een Nederlander, ik weet niet hoe om te gaan met mijn gevoelens.Hij is heel bang voor mijn omgeving , bang dat wanneer iemand er achter komt ze hem wat aan doen.Wie kan mij advies geven en wie heeft hier ook in gezeten en zit er nog steeds in. Is het wat geworden of is het uiteindelijk vanwege cultuur kapot gegaan ?

12-07-2011, 22:36


Is hij moslim?

12-07-2011, 22:43
Een relatie is sowieso slecht Marokkaan of Nederlander één pot nat wat dat betreft, ennuh wat betreft trouwen zou ik er maar mee kappen als hij geen moslim is en niet omdat er cultuur verschillen zullen zijn die kunnen mensen wel handelen. Maar ten eerste mag je niet met een niet-moslim trouwen en ten tweede gaat dat ook niet werken als jij zelf wel moslim bent.

12-07-2011, 22:51

Citaat door Channel_a:
Ik wil niet zeggen dat ze allemaal zo zijn maar door mijn slechte ervaringen met Marokkanen is het vertrouwen weg in ze. Niet dat Nederlanders heilig zijn maar ik ben nu wel verliefd geworden op een Nederlander, ik weet niet hoe om te gaan met mijn gevoelens.Hij is heel bang voor mijn omgeving , bang dat wanneer iemand er achter komt ze hem wat aan doen.Wie kan mij advies geven en wie heeft hier ook in gezeten en zit er nog steeds in. Is het wat geworden of is het uiteindelijk vanwege cultuur kapot gegaan ?
Hij is verstandiger dan jou, hij heeft tenminste angst waar jij schaamteloze dat niet hebt.

12-07-2011, 22:52


Ben jij dat hoofddoekkie meisje dat ik op Rotterdam Centraal vorige week zag zoenen met een nederlandse jongen ?

Haha het was wel leuk en lief om te zien, ik zag ze knuffelen, ik keek weer en ze knuffelden weer en steeds langer, ik dacht zo dat zijn wel heeeele goede colleges van elkaar. Bij de volgende keer dat ik omkeek zag ik ze zoenen. Een hoofddoekje met een nederlander met grote boekentas. Heel grappig om te zien. haha.

12-07-2011, 22:52
wolah marokkaanse wijven hier in nl zijn helemaal naar de klote

12-07-2011, 22:54
Gezellie, kun je saampjes varksenschnitzel eten

12-07-2011, 22:55

Citaat door Channel_a:
Ik wil niet zeggen dat ze allemaal zo zijn maar door mijn slechte ervaringen met Marokkanen is het vertrouwen weg in ze. Niet dat Nederlanders heilig zijn maar ik ben nu wel verliefd geworden op een Nederlander, ik weet niet hoe om te gaan met mijn gevoelens.Hij is heel bang voor mijn omgeving , bang dat wanneer iemand er achter komt ze hem wat aan doen.Wie kan mij advies geven en wie heeft hier ook in gezeten en zit er nog steeds in. Is het wat geworden of is het uiteindelijk vanwege cultuur kapot gegaan ?
Hij heeft tenminste angst maar jij hebt niet eens angst voor jouw Schepper . Hij die jou en alles geschapen heeft naar Hem zullen we terugkeren, aan Hem zullen we verantwoording moeten afleggen. Als je Hem niet vreest waarom zou je een mens moeten vrezen?

Marokkaan of Nederlander, een relatie blijft een relatie en haram is haram.

12-07-2011, 22:55
Moge Allah ons behoeden voor dochters als jou.

12-07-2011, 22:59
Volg je hartje, misschien kan je beter genieten van je geheime liefde en samen leuke dingen blijven doen dan hem proberen in jou familie te betrekken, aan familie voor te stellen en gedoe.
Je weet zelf ook dat dat onnodige conflicten veroorzaakte en ellende. Laat het lekker zo en geniet van je liefde.
Ik zeg je eerlijk, alle liefdes gaan toch stuk maar bloedbanden , familie dus, blijft. En dan heb je weer spijt als je vriendje of jij het uitmaakt en je terug bij af bent.
Geniet vvan dit moment

12-07-2011, 23:01
wat hebben meiden uit nl toch met andere culturen? zijn die marokkaanse mannen zo erg bij jullie

en meid beter ga je er niet mee verder want komt volgens mij niet goed

12-07-2011, 23:02

Citaat door Youseffk:
Volg je hartje, misschien kan je beter genieten van je geheime liefde en samen leuke dingen blijven doen dan hem proberen in jou familie te betrekken, aan familie voor te stellen en gedoe.
Je weet zelf ook dat dat onnodige conflicten veroorzaakte en ellende. Laat het lekker zo en geniet van je liefde.
Ik zeg je eerlijk, alle liefdes gaan toch stuk maar bloedbanden , familie dus, blijft. En dan heb je weer spijt als je vriendje of jij het uitmaakt en je terug bij af bent.
Geniet vvan dit moment
Jij bent of een jood of een holander

Of gewoon een marokkaanse hoerenzoon

12-07-2011, 23:03



Citaat door idd:
wat hebben meiden uit nl toch met andere culturen? zijn die marokkaanse mannen zo erg bij jullieen meid beter ga je er niet mee verder want komt volgens mij niet goed
hey je weet beter
De vrouwen hier zijn gewoon naar de klote

12-07-2011, 23:06

Citaat door Channel_a:
Nee
Jammer, als hij dat wel was zou ik je aanraden salaat isitighara te bidden en hem voor te stellen aan je ouders. Maar nu kan ik niks anders dan het je afraden.

12-07-2011, 23:06
Marokkaanse jongen die een hoofddoekje of nederlandse meisje naaien is geen enkel probleem dus waarom is dit wel zon groot probleem, laat haar lekker naaien als ze da wil

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9