Bekijk volle/desktop versie : "ik hou van jou"



12-07-2011, 21:38
wanneer zegt je man "ik hou van jou".


hoevaak zegt hij dat?

en zegt hij dat nog meer dan voor dat jullie getrouwd zijn?

zegt hij dat nog vaker na 5 jaar huwelijk bv?

13-07-2011, 01:36


Nou mijn man zegt dat nog steeds tegen mij ondanks dat ie al een jaar weg is, dus ik weet niet of die zin wel inhoud heeft.

14-07-2011, 15:23

Citaat door morina:
Nou mijn man zegt dat nog steeds tegen mij ondanks dat ie al een jaar weg is, dus ik weet niet of die zin wel inhoud heeft.
Dat je nog getrouwd blijft met iemand die je al een jaar geleden heeft verlaten, vind ik knap.

Salutem

15-07-2011, 15:09
zo belangrijk is dat niet, het zijn maar woorden

15-07-2011, 15:23


beste


na 8 jaar getrouwt te zijn zegt hij het nog steeds en vaak en meent het omdat zijn manier van doen nog steeds het zelfde is vanaf het begin elhamdolilah

15-07-2011, 16:33

Citaat door morina:
Nou mijn man zegt dat nog steeds tegen mij ondanks dat ie al een jaar weg is, dus ik weet niet of die zin wel inhoud heeft.



hij is al een jaar weg maar het is nog steeds je man. Apart

15-07-2011, 17:16

Citaat door GeenLeven:



hij is al een jaar weg maar het is nog steeds je man. Apart
Hahha ik moet echt lachen om jou

15-07-2011, 17:19

Citaat door Laila__Bedankje:
Hahha ik moet echt lachen om jou
Oké

15-07-2011, 19:41

Citaat door dompteurrr:
zo belangrijk is dat niet, het zijn maar woorden


Het zijn idd maar woorden maar hoewel deze vorm van verleiding erg belangrijk is in het echtelijk leven, aangezien juist dit de relatie tussen man en vrouw sterker maakt.

15-07-2011, 22:59

Citaat door leilabeauty:
Het zijn idd maar woorden maar hoewel deze vorm van verleiding erg belangrijk is in het echtelijk leven, aangezien juist dit de relatie tussen man en vrouw sterker maakt.
woorden zijn niks, het zijn de daden die belangrijk zijn

12-09-2011, 22:37
Ja wat is er zo apart aan als ik vragen mag, we zijn niet gescheiden dus dan is hij nog mijn man en ik zijn vrouw.
Wat er tussen ons is is iets wat een scheiding niet waard is en we proberen met de hulp van Allah eruit te komen inchallah.

Maar het neemt niet weg dat ie nog wel tegen mij zegt dat hij nog van mij houdt en ik van hem, maar helaas er is iets wat ons van elkaar afhoud, wat weet ik niet het is een rare gevoel.