Bekijk volle/desktop versie : juwelier weigert allochtone jongeren



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

11-07-2011, 22:18
en hij heeft gelijk ook nog! ik heb reconstructie op opsporingverzocht gezien en hij is er maar net goed van af gekomen echt heel zielig!

http://www.nu.nl/binnenland/2562649/juwelier-weigert-toegang-allochtonen.html

wat vinden jullie?

11-07-2011, 22:19


gelijk hebben ze, zou ik ook gedaan hebben.

11-07-2011, 22:23
Wat doet ie, mocht ie de volgende keer door een Nederlandse jongen overvallen worden. Daar ben ik dan wel benieuwd naar.

11-07-2011, 22:48
Als ik heel sec naar de feiten kijk, zwart-wit, dan zou je kunnen stellen: deze man is gaan discrimineren.

Maar mijn hart zegt heel wat anders, die huilt en zegt: die man heeft nog gelijk ook. En als er mensen opstaan en hem een racist noemen, dan zeg ik: het is de schuld van die criminele schoften. Misschien is deze meneer beter af om een webwinkel te starten.

11-07-2011, 23:43


de 8ste??

ik geef hem ook gelyk ; Allah yehsen le3wen

11-07-2011, 23:47
Ik heb wel begrip voor de reactie van die man, maar zijn idee druist in tegen de beginselen van de rechtsstaat en bovendien trekken overvallers zich toch niks van zo'n verbod aan. Of ze nou autochtoon of allochtoon zijn.

De enigen die wel varen bij dit idee zijn clubjes zoals die van Wilders omdat ze het kunnen gebruiken om hun aversie jegens allochtonen verder te legitimeren.

Vind het dus geen handige actie.

11-07-2011, 23:53
ik denk nit datdit een racistische actie is. hij durft simpelweg de deur niet meer voor ze open te doen. Maar volgens mij ehb ik de reconstructie gezien en stonden ze hem buiten op te wachten.

11-07-2011, 23:55
Ben benieuwd wat bureau voor gelijke behandeling of hoe dat ook heet er over oordeelt..

11-07-2011, 23:59
die man is gewoon bang geworden, het is gewoon een feit, 1 surinamer doet wat en ze worden allemaal over een kam geschoren, geld hetzelfde voor de marokkaan en de turk

feit blijft, we blijven DIE buitenlanders die nooit geaccepteerd zullen worden, dan om ook nog eens een potje hun juweliers te gaan beroven maakt ons zeer zeker niet geliefder!

12-07-2011, 00:04
Nou, denk niet dat dit verbod een overval gaat tegenhouden hoewel ik zijn reactie wel snap.

12-07-2011, 00:10
Doe toch ff normaal!!! Ja het is verschrikkelijk wat er met hem is gebeurt, en Moge Allah de daders straffen, maar om nou te zeggen hij heeft gelijk? Wat heb ik te maken met deze allochtonen jongeren? En waarom zou een NL's kind van 16 wel een horloge van 4000 euro kunnen kopen en een Marokkaanse niet? (dit was zijn argument, die kinderen kunnen niks betalen in deze wereld, fair enough, maar dan ga je op leeftijd 'discrimineren' en niet op afkomst). Dit land gaat niet vooruit maar achteruit, ze voeren apartheid regels van het voormalige Zuid Afrika in, Anti-joodse maatregelen van de Nazi's in de jaren 30/40, en anti-black maatregelen van Amerika..dat is wat dit is. Dit is de 1e stap en voor je het weet zeggen supermarkten ook, geen Marokkanen meer want die overvallen altijd, en moeten we achterin de bus gaan zitten 'omdat we anders de chauffeur terroriseren.'

Ik ben serieus van plan om naar deze juwelier te gaan, kijken of hij me weigert, zo ja, aangifte wegens discriminatie. Zijn ze nou helemaal van de pot afgerukt. -_-

12-07-2011, 00:11

Citaat door Bidawiaanse:
Doe toch ff normaal!!! Ja het is verschrikkelijk wat er met hem is gebeurt, en Moge Allah de daders straffen, maar om nou te zeggen hij heeft gelijk? Wat heb ik te maken met deze allochtonen jongeren? En waarom zou een NL's kind van 16 wel een horloge van 4000 euro kunnen kopen en een Marokkaanse niet? (dit was zijn argument, die kinderen kunnen niks betalen in deze wereld, fair enough, maar dan ga je op leeftijd 'discrimineren' en niet op afkomst). Dit land gaat niet vooruit maar achteruit, ze voeren apartheid regels van het voormalige Zuid Afrika in, Anti-joodse maatregelen van de Nazi's in de jaren 30/40, en anti-black maatregelen van Amerika..dat is wat dit is. Dit is de 1e stap en voor je het weet zeggen supermarkten ook, geen Marokkanen meer want die overvallen altijd, en moeten we achterin de bus gaan zitten 'omdat we anders de chauffeur terroriseren.'

Ik ben serieus van plan om naar deze juwelier te gaan, kijken of hij me weigert, zo ja, aangifte wegens discriminatie. Zijn ze nou helemaal van de pot afgerukt. -_-
Heeft hij dat echt gezegd?

12-07-2011, 00:14



Citaat door Aaike:
Heeft hij dat echt gezegd?
Yes, nou ja zijn vrouw, mede eigenaresse van de zaak..Zit een kern van waarheid in want een 16 jarig kind kan idd geen horloge kopen voor die prijs, maar zeg dan KINDEREN, en niet allochtone kinderen.

12-07-2011, 00:16

Citaat door Bidawiaanse:
Yes, nou ja zijn vrouw, mede eigenaresse van de zaak..Zit een kern van waarheid in want een 16 jarig kind kan idd geen horloge kopen voor die prijs, maar zeg dan KINDEREN, en niet allochtone kinderen.
Wel een vieze opmerking, als je het mij vraagt. Ze had veel voorzichtiger moeten zijn met haar woorden. Maar goed, zij schamen zich ook niet om hun discriminerende uitingen.

12-07-2011, 00:19

Citaat door Aaike:
Wel een vieze opmerking, als je het mij vraagt. Ze had veel voorzichtiger moeten zijn met haar woorden. Maar goed, zij schamen zich ook niet om hun discriminerende uitingen.
Ik vind dit hele beleid vies, en ik vind het nog shockerender dat hier mensen zijn die zeggen dat ze het er mee eens zijn..Ik heb alle overvallen wel mee gekregen door de jaren heen (woon in Nijmegen), en ik vond het altijd echt verschrikkelijk voor die mensen, kan me niks schelen wie de overvaller is, ze zouden ze gewoon old fashioned hard moeten aanpakken..Maar met deze maatregel zijn ze mijn respect gewoon totaal kwijt, wat zijn ze van plan, een bordje op de deur hangen met 'verboden voor allochtonen'? Ik word misselijk bij de gedachte, echt waar.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6