Bekijk volle/desktop versie : ik ga incha allah volgende week naar italie, wie is er al geweest?



Pagina's : [1] 2 3 4 5

11-07-2011, 20:58
hi ladies
omdat onze roadtrip vorig jaar zo leuk was(frankrijk en vooral spanje)
wilde we t dit jaar weer doen maar richting italie.. we zijn van plan onze eerste stop te maken in zwitserland, zurich.. hotelletje pakken, douchen rusten en de stad verkennen.. en dan volgende dag richting milaan.. daar willen we dan enkele dagen blijven om vervolgens naar de kust te trekken.. maar wat is daar vooral aan te raden. niet te ver want we willen niet dagen rijden natuurlijk, gewoon vanuit milaan ongeveer enkele uurtjes.
heb al gezien dat genoa(genua genova) een kustreek is in ligurie( t noorden)
en verder vond ik la spezia ook wel wat
viareggio
livorno

wie is er al in deze plaatsen geweest en wat vonden jullie ervan? of weten jullie missch wat anders dat jullie ons kunnen aanraden?

grtjsssssssss x

11-07-2011, 21:04



Citaat door Rach_:
hi ladies
omdat onze roadtrip vorig jaar zo leuk was(frankrijk en vooral spanje)
wilde we t dit jaar weer doen maar richting italie.. we zijn van plan onze eerste stop te maken in zwitserland, zurich.. hotelletje pakken, douchen rusten en de stad verkennen.. en dan volgende dag richting milaan.. daar willen we dan enkele dagen blijven om vervolgens naar de kust te trekken.. maar wat is daar vooral aan te raden. niet te ver want we willen niet dagen rijden natuurlijk, gewoon vanuit milaan ongeveer enkele uurtjes.
heb al gezien dat genoa(genua genova) een kustreek is in ligurie( t noorden)
en verder vond ik la spezia ook wel wat
viareggio
livorno

wie is er al in deze plaatsen geweest en wat vonden jullie ervan? of weten jullie missch wat anders dat jullie ons kunnen aanraden?

grtjsssssssss x
Ik ben wel geweest, maar alleen in Rome. Ik kan je niets vertellen over de kust want het was toen april en iets te koud voor de kust. Maar als ik je een tip mag geven kun je in de zomer beter niet gaan. Het wordt afgeraden. In de zomer trekken de italianen zelf weg en zijn er ontiegelijk veel toeristen. Veeel te druk. En Milaan is de moeite niet waard. Voor een dag ofzo ok. Het is meer een zakenstad. Niet echt voor de gezellige mooie historische plekjes. Je kunt het vergelijken met Rotterdam. Leuk om een dag te winkelen maar niet langer dan twee dagen.

11-07-2011, 21:06
Hey, wat leuk! Gezellig zo'n roadtrip.
Maar ik kan je niet helpen, ben nog niet in Italie geweest!

Geniet ervan, meid!

11-07-2011, 21:08
ow ok dankje voor je bericht ma goed, italie is groot we kunnen ook naar minder toeristische plekken trekken zodat t wat rustiger is.
verder kan je wel gelijk hebben over milaan, we blijven er eigenlijk net zo lang we t leuk vinden.
mijn man is helemaal into espresso apparaten en italie is daar wel echt t land voor en hy wil dat wel effe uitpluizen in milaan ofzo snap je?
verder heeft italie zooooooooooooooo n lange kustlijn.. er moeten wel rustigere plekjes tussen zijn en w zijn met de auto dus moeten die toch wel te vinden zijn lijkt mij?

11-07-2011, 21:09



Citaat door ImeneBella:
Hey, wat leuk! Gezellig zo'n roadtrip.
Maar ik kan je niet helpen, ben nog niet in Italie geweest!

Geniet ervan, meid!
dankje schat
ja ik kijk er ook echt naar uit.

jij walou vakantie dit jaar?
zolang geleden seg hoe is t met jou?

11-07-2011, 21:11

Citaat door Rach_:
ow ok dankje voor je bericht ma goed, italie is groot we kunnen ook naar minder toeristische plekken trekken zodat t wat rustiger is.
verder kan je wel gelijk hebben over milaan, we blijven er eigenlijk net zo lang we t leuk vinden.
mijn man is helemaal into espresso apparaten en italie is daar wel echt t land voor en hy wil dat wel effe uitpluizen in milaan ofzo snap je?
verder heeft italie zooooooooooooooo n lange kustlijn.. er moeten wel rustigere plekjes tussen zijn en w zijn met de auto dus moeten die toch wel te vinden zijn lijkt mij?
Ik zou zeggen, zoek het goed uit. Kijk rond op andere websites. Niet hier. Wat gaan ze je hier vertellen? Er zijn vast wel minder toeristische plekjes. Maar die moet je wel kennen. Er bestaat vast een forum voor Italie-liefhebbers.
veel plezier meid!

11-07-2011, 21:12
http://www.italie.nl/Weetjes/3346/default.html

11-07-2011, 21:13

Citaat door Rach_:
dankje schat
ja ik kijk er ook echt naar uit.

jij walou vakantie dit jaar?
zolang geleden seg hoe is t met jou?
Nee, ben al geweest in mei.
Ja hè? Gaat goed, hoor. Met jou ook? Nog gefeliciteerd met je verjaardaag. Had gezien dat je me een bericht had achtergelaten, maar daarna vergeten 1 terug te sturen.

Voor hoelang ga je?

11-07-2011, 21:14

Citaat door Vlampje:
http://www.italie.nl/Weetjes/3346/default.html
Jij kent Mnyrtarella persoonlijk, toch?
Hoe gaat het met haar? Heb haar al een tijd hier niet gezien...

11-07-2011, 21:15

Citaat door ImeneBella:
Nee, ben al geweest in mei.
Ja hè? Gaat goed, hoor. Met jou ook? Nog gefeliciteerd met je verjaardaag. Had gezien dat je me een bericht had achtergelaten, maar daarna vergeten 1 terug te sturen.

Voor hoelang ga je?
haha ja idd ik had je gefeliciteerd op onze verjaardag
ow waar was je geweest in mei??
euhm ik ga hooooopelijk maandag kunnen vertrekken en dan ja .. dan hebben we nog 13 dagen tegen dat t ramadan is, we zien wel.. toch minimaal 10dagen

11-07-2011, 21:17
dankje vlampje
ja ik dacht missch is er iemand geweest e.. en kan diegene dat delen..
want ja hier heb je toch marokkanen die je n beetje begrijpen
iik wil zeg maar lekker bakken aan strand maar geen overvolle strand snap je.. we willen toch n beetje de rust opzoeken en ja .. veel marokkanen zoeken dat dus vandaar mijn topic hier e
bedankt voor de link, ik ga effe een kijkje nemen

11-07-2011, 21:19

Citaat door Rach_:
haha ja idd ik had je gefeliciteerd op onze verjaardag
ow waar was je geweest in mei??
euhm ik ga hooooopelijk maandag kunnen vertrekken en dan ja .. dan hebben we nog 13 dagen tegen dat t ramadan is, we zien wel.. toch minimaal 10dagen
Haha. Onze verjaardag, ja!
Was in Turkije.

Lekker zeg! Fijne vakantie toegewenst en Inchallah komen jullie weer gezond en wel terug!

11-07-2011, 21:21


incha allah ya rabbi
dankje wel lieverd

11-07-2011, 21:24

Citaat door ImeneBella:
Jij kent Mnyrtarella persoonlijk, toch?
Hoe gaat het met haar? Heb haar al een tijd hier niet gezien...
Ja klopt. Zij is zes weken op vakantie, lekker genieten. Dus voorlopig zie je haar hier nog niet terug.

11-07-2011, 21:30

Citaat door Vlampje:
Ja klopt. Zij is zes weken op vakantie, lekker genieten. Dus voorlopig zie je haar hier nog niet terug.
Oh ok.
Nou, doe haar maar de groeten als je haar spreekt.

Ga jij op vakantie?

Pagina's : [1] 2 3 4 5