Bekijk volle/desktop versie : * Carte Blanche *



11-07-2011, 20:40
]Inleiding:


Na een heftig jaar achter de rug te hebben. De ups & down die kwamen en gingen. De huilende nachten die ik heb doorstaan, heb ik mijn hart en ziel in dit verhaal gestopt. Ik heb gebruik gemaakt van een alwetende verteller, zodat het makkelijk te lezen is. Er wordt vaak van perspectief gewisseld maar puur zodat de lijn van het verhaal beter te begrijpen is.Denkend aan al het geen dat me overkomen is, voor zowel de leuke als de pijnlijke momenten zal ik er herinneringen aan overhouden. Precies als in mijn verhaal. Waar de lijn tussen pijn en liefde tussen een zijden draadje ligt. De tijd waarin je aan alles en iedereen twijfelt. Te tijd waarin echte liefde echt van zich laat horen. Is een vriendschap sterk genoeg om alle problemen te doorstaan? Is liefde sterk genoeg om niet te vergaan? Is afstand nemen de enige oplossing om te ontsnappen aan alle problemen? Zoveel vragen maar je komt er pas achter als alles gebeurd is. Als het te laat is om te kunnen beredeneren wat je wel en niet had moeten doen. De kaarten zijn dan al gespeeld. Het spel is afgelopen..


Aya:

Aya is een mooie meid, die vooral van lol houdt. Het is een charmante meid en ze neemt zeker geen blad voor haar mond en zegt wat ze denkt. Aya draagt een hoofddoek, die altijd perfect om haar hoofd moet worden gewikkeld anders vertrekt zij niet uit huis. Ze heeft mooie grote groene gemixt met bruine ogen, dat is wat haar zo mysterieus maakt. Aya is 17 jaar oud, en doet haar eindexamen havo en woont in Breda. Sinds dat ze zich kan herinneren is ze al bevriend met Sofia, het zijn beste vriendinnen en kunnen niet zonder elkaar. Zal deze vriendschap ook stand houden.

Sofia:


Sofia is een spontane meid die ook van lol houdt, als zij en Aya nou eenmaal bij elkaar zijn, zijn ze niet meer te houden. Sofia is een charmante meid die op het eerste gezicht verlegen lijkt, maar ook zij neemt zeker geen blad voor haar mond. Ook zij is net als Aya een pracht van een meid. Sofia heeft lichtbruin golvend haar tot haar onderrug, en heeft mooie grote lichtbruine amandelvormige ogen die zich vullen met zwarte wimpers. Sofia is net als Aya 17 jaar oud, en doet samen met Aya haar eindexamen havo en woont in Breda.

samir:

samir is een knappe jongen man van 20 jaar oud. Hij heeft een breed postuur dat hem geweldig staat in pak, en waar elke meid voor zal vallen. Hij heeft donker bruine ogen. En hij werkt in het bedrijf van zijn ouders, die hij later gaat erfen. Samen met Safouane gaat hij wel eens kickboksen om zijn frustraties ergens aan kwijt te raken.
Safouane:

Ook Safouane is een knappe jongen man van 20 jaar oud, en is de beste vriend van Samir. Ze zijn vaak samen, dat zal ook komen omdat Safouane in hetzelfde bedrijf werkt het was namelijk voordat zijn ouders emigreerde naar Marokko ook zijn ouders bedrijf. Safouane heeft ook een breed postuur, en heeft groene ogen waar hij elke meid mee doet smelten




zeg maar of ik moet beginnen met het plaatsen van mijn verhaal
liefs amoenaaa__