Bekijk volle/desktop versie : Wie weet dit?



11-07-2011, 17:19
Als iemand Da'Wah voor je heeft gedaan, moet je dan iets terug doen voor deze persoon?


11-07-2011, 17:20



Citaat door Sonali:
Als iemand Da'Wah voor je heeft gedaan, moet je dan iets terug doen voor deze persoon?

Du'a (smeekbede) of Da'wah(uitnodiging naar de Islaam)?

11-07-2011, 17:22

Citaat door Leverage:
Du'a (smeekbede) of Da'wah(uitnodiging naar de Islaam)?
Bedankt voor je reactie. Deze persoon is al Moslim, Da'wah is geen optie.

Dit weet je zeker?

11-07-2011, 17:25

Citaat door Sonali:
Bedankt voor je reactie. Deze persoon is al Moslim, Da'wah is geen optie.

Dit weet je zeker?
Ik probeerde te begrijpen wat je bedoelde te vragen. Heeft die persoon da'wah gedaan voor je of een Du'a?

11-07-2011, 17:27



Citaat door Leverage:
Ik probeerde te begrijpen wat je bedoelde te vragen. Heeft die persoon da'wah gedaan voor je of een Du'a?
Da'wah.

11-07-2011, 17:28

Citaat door Sonali:
Als iemand Da'Wah voor je heeft gedaan, moet je dan iets terug doen voor deze persoon?

Indien iemand een smeekbede doet voor zijn/haar broeder/zuster dan kan je ook gewoon een smeekbede doen voor degene.Maar hoe dank ook al zou men dat niet doen.Indien degene een smeekbede voor zijn/haar broeder/zuster doet dan word er een engel aangesteld door Allaah en die zegt: "Ameen,en ook voor jou".

Indien iemand je uitnodigde naar de Islaam dan zoekt men de beloning van Allaah.Want degenen die anderen naar het goede uitnodigen zullen zelfs beloont worden van de beloningen van degene die ze geleidt hadden naar het goede.

11-07-2011, 19:53

Citaat door Sonali:
Bedankt voor je reactie. Deze persoon is al Moslim, Da'wah is geen optie.

Dit weet je zeker?
je bedoelt volgens mij dua geen da3wah

(ps. bij een moslim ken je ook da3wah doen)

12-07-2011, 15:07

Citaat door dompteurrr:
je bedoelt volgens mij dua geen da3wah

(ps. bij een moslim ken je ook da3wah doen)
Is dat zo? Op welke manier dan?

12-07-2011, 15:07

Citaat door Leverage:
Indien iemand een smeekbede doet voor zijn/haar broeder/zuster dan kan je ook gewoon een smeekbede doen voor degene.Maar hoe dank ook al zou men dat niet doen.Indien degene een smeekbede voor zijn/haar broeder/zuster doet dan word er een engel aangesteld door Allaah en die zegt: "Ameen,en ook voor jou".

Indien iemand je uitnodigde naar de Islaam dan zoekt men de beloning van Allaah.Want degenen die anderen naar het goede uitnodigen zullen zelfs beloont worden van de beloningen van degene die ze geleidt hadden naar het goede.
Ameen.