Bekijk volle/desktop versie : Ik heb een groot probleem..relaties?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

11-07-2011, 13:04
Dag m.nl leden,

ik zit echt met een groot probleem. Ik heb iets heel geks. Ik ben een 23 jarige meid, en nog steeds heb ik het nooit voor mekaar gekregen om gewoon een normale lange relatie te kunnen houden net zoals ieder ander. Op dit moment ken ik ongeveer 2 maanden een jongen. Het begon als een uitdaging voor mij, want ik wilde hem g raag krijgen. En ik vond hem ook echt leuk. Ik deed er alles aan, en hij werd verliefd op me en ik op hem. We spraken een keer af en gek genoeg was de klik er en vertelden we elkaar dat we elkaars leven met elkaar wilden delen. Hij belt me elke dag enzo en ik begin nu eerlijk gezegd er een beetje genoeg van te hebben. Ik heb geen zin meer om met hem af te spreken, ik wil niet dat hij me aanraakt, ik wil gewoon niet, maar ik ben wel erg om hem gaan geven. Hij heeft veel meegemaat en het kostte hem echt veel moeite om mij te vertrouwen, en hij is nu echt gehecht aan me. Hoe ga ik hem vertellen da ik het niet meer zie zitten ??

En dit is niet de eerste keer dat me dit overkomen is, zijn relaties gewoon niks voor mij ? Ik wil op n gegeven moment wel trouwen en kinderen krijgen, maar gaat dat wel lukken als het telkens zo gaat dat ik ineens niet meer voel voor diegene?

11-07-2011, 13:06


Ik begrijp precies wat je bedoelt

11-07-2011, 13:07
Relaties en trouwen zijn niks voor jou.

11-07-2011, 13:10

Citaat door marruecos87:
Relaties en trouwen zijn niks voor jou.
maar ik wil ook trouwen een x Soms denk ik kom op, het is een leuke jongen, hij denkt precies zoals mij, en de ideale persoon om mn leven te delen en dat ik het gewoon moet proberen. Maar is dat niet gevaarlijk als ik nu geen zin heb om met hem af te spreken ? Ik zou hem gister zien maar had een smoesje bedacht en vandaag denk ik dit kan niet langer. Dit verdient hij niet. Wat moet ik doen?

11-07-2011, 13:12



Citaat door akkax:
maar ik wil ook trouwen Soms denk ik kom op, het is een leuke jongen, hij denkt precies zoals mij, en de ideale persoon om mn leven te delen en dat ik het gewoon moet proberen. Maar is dat niet gevaarlijk als ik nu geen zin heb om met hem af te spreken ? Ik zou hem gister zien maar had een smoesje bedacht en vandaag denk ik dit kan niet langer. Dit verdient hij niet. Wat moet ik doen?
Heb je veel contact met mannen ? Dan wil je dat wss niet opgeven voor deze ene man.

11-07-2011, 13:14

Citaat door marruecos87:
Heb je veel contact met mannen ? Dan wil je dat wss niet opgeven voor deze ene man.
nee hij is de enige met wie ik nu contact heb.

11-07-2011, 13:16
Wij vrouwen weten vaak niet wat we willen. Hebben we een goeie jongeman gevonden die ons liefheeft dan is het een softy, hebben we een man die ons hard aanpakt dan is het weer een klootzak. Het is ook nooit goed he.. Als je ooit een hufter tegen komt die jou helemaal verliefd maakt en vervolgens zegt; ik wil je niet meer.. Dan piep je anders. De meeste vrouwen houden gek genoeg niet van lieve jongens... Dan maar een asshole!

11-07-2011, 13:22

Citaat door Miss-Mourabit:
Wij vrouwen weten vaak niet wat we willen. Hebben we een goeie jongeman gevonden die ons liefheeft dan is het een softy, hebben we een man die ons hard aanpakt dan is het weer een klootzak. Het is ook nooit goed he.. Als je ooit een hufter tegen komt die jou helemaal verliefd maakt en vervolgens zegt; ik wil je niet meer.. Dan piep je anders. De meeste vrouwen houden gek genoeg niet van lieve jongens... Dan maar een asshole!
Het is niet omdat hij te lief is, wollah ik weet t geewoon niet. Dacht eindelijk mn zielsbuddy gevonden te hebben, maar nee....... mmisschien moet ik maar accepteren daT ik manloos door t leven moet gaan, want als t met deze man niet gaat lukken (superleukerelaxede man, ) dan gaat t met niemand lukke.

11-07-2011, 13:23

Citaat door akkax:
Het is niet omdat hij te lief is, wollah ik weet t geewoon niet. Dacht eindelijk mn zielsbuddy gevonden te hebben, maar nee....... mmisschien moet ik maar accepteren daT ik manloos door t leven moet gaan.
Doe dat, verspil de jongen zijn tijd niet.

11-07-2011, 13:25

Citaat door akkax:
Het is niet omdat hij te lief is, wollah ik weet t geewoon niet. Dacht eindelijk mn zielsbuddy gevonden te hebben, maar nee....... mmisschien moet ik maar accepteren daT ik manloos door t leven moet gaan, want als t met deze man niet gaat lukken (superleukerelaxede man, ) dan gaat t met niemand lukke.
Misschien heb je wel bindingsangst.... Bang om je zelf volledig over te geven aan 1 persoon, bang dat je vrijheid wordt ontnomen etcetera etcetera...

11-07-2011, 13:25

Citaat door marruecos87:
Doe dat, verspil de jongen zijn tijd niet.
ik wil hem eerst nog 1 x zien. Als het gevoel dan niet terug is ga ik h et eerlijk zeggen.

11-07-2011, 13:29
ik weet hoe je je voelt, bij mij is het anders.. bij mij is psisisih waardoor ik me te hoog voel om uberhaupt iets te kunnen hebben met iemand (shieki) hoe krijg ik dat weg.

11-07-2011, 13:30



Citaat door REGYTTTT:
mfelles, je leven is vervloekt en verdoemd te mislukken

met je stink haram praktijken, krijg je dervan aa losbandige idiooot

contact met mannen voor het huwelijk is haram en nu doodddddd
Iemand ten dode wensen is ook haram Regje

11-07-2011, 13:30

Citaat door akkax:
ik wil hem eerst nog 1 x zien. Als het gevoel dan niet terug is ga ik h et eerlijk zeggen.


D'accord.


Citaat door -Cashewnoot:
ik weet hoe je je voelt, bij mij is het anders.. bij mij is psisisih waardoor ik me te hoog voel om uberhaupt iets te kunnen hebben met iemand (shieki) hoe krijg ik dat weg.
Mannen walgen ook van zulke types.

11-07-2011, 13:31

Citaat door -Cashewnoot:
ik weet hoe je je voelt, bij mij is het anders.. bij mij is psisisih waardoor ik me te hoog voel om uberhaupt iets te kunnen hebben met iemand (shieki) hoe krijg ik dat weg.
Poging tot grappig zijn mislukt.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8