Bekijk volle/desktop versie : mijn date ervaring 2 weke terug op een donderdag middag....

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

11-07-2011, 04:07

Citaat door Rachidje-1:
Hoe zal ik beginnen, via via kreeg ik de contact gegeven van een meisje. mohim na lang twijfelen voegde ik het meisje toe, het ging om een hollands meisje, zo mooi ze had brunette haar, en ze zei dat ze ook italiaans bloed bezat. het was een kaffur, en denk ik geen maagd meer, maar alsnog verblinde de mooie uitstraling, spontane lach en de openheid/eerlijkheid mij. Na veel msn gesprekken, en vele telefoongesprekken hadden we afgesproken. Mohim ik die dag verse outfit gehaald, mooie zwarte bousje h en m broekie, one in a million op, en voordat ik ging ging ik via googlemaps streeetview kijken waar ze woonde.
Wollahila 1 dikke verse villa wollah meh ik wist dat, daarna dacht ik gelijk kifesh addertje onder het graf, dus ik typ haar achternaam in google en zie dat haar vader izjen hoge fuctie heeft in het nederlandse defensie. weyoow k dacht neeeeeeee moet mij weer overkomen, ik had gelogen dat ik half spaans was en half nederlands.
Mohim ik kom op de defensie pagina van die vader, wollahila 2 meter lang, kaal whahah blauwe ogen. oef ik moest even slikken, maar ik had echt gevoel, dus mohim scheit en ik stap in me opel astra, ik rij via tomtom naar die huis, en toen ik voor die huis stond dag ik neeeeeeeeeee kkkkr deze huis is wahed kasteel gek. chi dikke auto voor de deur, dus ik dacht die pa is er, ik sms haar KOM KOM BEN ER IK HEB PIJN ME BEEN KOM, en zei zegt : nog half uurtje kom even binnen wachten.
Mohim ik was zo bang maar scheit, ik liep dus met me verse overloopje blousje en neppe dolce schoenen en nep guccitasje om me nek de overloop op richting de voordeur...
ik bel aan, en zie de dame in het bovenraam een wachtsignaal geven, en ik zie via het deurraam een man aankomen.........
.

11-07-2011, 04:25

Ja en toen???????

11-07-2011, 14:23
moet ik verder gaan

11-07-2011, 14:33
Hahaha, ga verder ...

11-07-2011, 14:33

hahaha zied...

11-07-2011, 14:35
willen jullie wel he

11-07-2011, 14:38
aandacht te kort wella?

11-07-2011, 14:39
1e date en gelijk binnen bij haar? netjes hoor

11-07-2011, 15:04
Mohim.. ik was zo bang voor die pa wollahila ik dacht echt dat hij zoon marokkanen hater was. ik zag dus een man aankomen via het raampje en schoot uit zenuwen zo naar de wijkant, achter de deur, ik hoorde klik en dacht... nee rafid dit kan je niet maken. ik gooide dus me telefoon op de grond en riep EXCUUS MENNEER MN TELEFOON VIEL. nadat ik mijn bloesje even gladtrok, liep ik weer naar het tegelpad en stond echt voor een man, wollah hij was 2 meter en breed minimaal. Ik stak mijn hand uit en toen de heer mij zag keek hij echt met een droge bek, alsof hij iets wou zeggen maar het niet durfde. mijn hand werd dus genegeerd... ik dacht kut zooi lekker begin van 1e voorstelling, en ineens kwam het meisje naar beneden gerend, en zei DWAYNE laat hem binnen. en ze trok mij zo naar binnen. lmohim ik was zo verbaasd dat ik verstijfde. verder in de gang kwam die kkr reus naar me toe en stond recht voor me, hij zei : Tasje inleveren. lmohim ik moest mijn tas afgeven, tegerlijkertijd toen het meisje in mn oor fluisterde : "de butler is erg wantrouwerig sorry rafid" weyoooooow ik was zo opgelucht het dat ik zo erg in de lach schoot, ik dacht kifech die man is izjen butler ik heb nog een betere baan! hahah. toen ik mijn tastje terugkreeg fluisterde hij in mijn oor wollah hand quraan hij zei dit : "als er iets gebeurt weet ik je te vinden marokkaantje" ik rukte mijn tas uit zn handen, keek hem aan deed 1 stapje naar achter en zei............................................... ...........

11-07-2011, 15:12
Jij kijkt dus echt teveel films.

11-07-2011, 15:15

Citaat door M_ariiam:
Jij kijkt dus echt teveel films.
Waar gebeurt e emhoen

11-07-2011, 15:16
dromen zijn bedrog !!!

11-07-2011, 15:17

Stop stop stop. Je Nederlands klopt voor geen meter! Je zet jezelf al op de eerste plaats voor schut, door je zondes hier te plaatsen. Allahie hfed. Ontspoorde jochie.

11-07-2011, 15:17
pfff omdat jullie in whed crackflat wonen feloven ze t niet mohim k ga niet eens verder challaz

11-07-2011, 15:23
Nee, niemand wilt zijn zonden lezen.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11