Bekijk volle/desktop versie : Heb net iets grappigs mee gemaakt op Facebook



10-07-2011, 19:49
Ik was vanmiddag bij iemand op ziekenbezoek in een ziekenhuis. In haar kamer hing een kruis.

Had er een foto van gemaakt en op Facebook geplaatst. Met een ondertiteling: lig je ziek in een ziekenhuis moet je ook nog eens tegen een kruis aankijken.


Veel reacties, maar geen leuke reacties

10-07-2011, 19:51


Wat voor reacties?

10-07-2011, 19:51
Was blijkbaar niet zo duidelijk, ze dachten dat ik er zelf lag..


En merk aan sommige dat ze het niet grappig vinden, dat ik ze laat schrikken

10-07-2011, 19:53
Een reageert zelfs met: god zij altijd bij je of zo iets.. Is een kennis van me die behoorlijk katholiek is. Hij vond mijn bericht om een ander reden niet leuk.

10-07-2011, 19:55


shit, heb ik gemist

10-07-2011, 19:58

Citaat door Surfster:
Een reageert zelfs met: god zij altijd bij je of zo iets.. Is een kennis van me die behoorlijk katholiek is. Hij vond mijn bericht om een ander reden niet leuk.
Had ik ook een keer. Had via Facebook op een artikel gereageerd waar veel extreem chauvinistische Turken aan het woord waren. Dus ik reageerde van 'Je hebt mensen die van hun land houden, mensen die idolaat zijn van hun land en je hebt Turken'.
Wahahaha, kreeg ik redelijk verontwaardigde reactie van een Turkse kennis dat ik niet alle Turken over één kam moet scheren. Hij had daar wel gelijk in, maar zo bedoelde ik het niet.
Toch ken ik geen mensen met een bepaalde nationaliteit die zo chauvinistisch kunnen zijn. Sommige Turken spannen de kroon met hun Atatürk voor en na.

10-07-2011, 19:59

Citaat door RedCarpetLook:
shit, heb ik gemist
achteraf best goeie test om achter te komen wie om wie je geeft

10-07-2011, 20:03
Haha daarom praat ik nooit met Turken over politiek
Dat wordt een monoloog van diegene met wie ik praat die zijn/haar mening verkondigd alsof het feiten zijn!

Zoo voorspelbaar haha
Citaat door Singelette:
Had ik ook een keer. Had via Facebook op een artikel gereageerd waar veel extreem chauvinistische Turken aan het woord waren. Dus ik reageerde van 'Je hebt mensen die van hun land houden, mensen die idolaat zijn van hun land en je hebt Turken'.
Wahahaha, kreeg ik redelijk verontwaardigde reactie van een Turkse kennis dat ik niet alle Turken over één kam moet scheren. Hij had daar wel gelijk in, maar zo bedoelde ik het niet.
Toch ken ik geen mensen met een bepaalde nationaliteit die zo chauvinistisch kunnen zijn. Sommige Turken spannen de kroon met hun Atatürk voor en na.