Bekijk volle/desktop versie : Wie kan mij helpen??



20-10-2004, 14:17
Ik ben op zoek naar een bijbaantje , maar het wil maar niet lukken


part-time door de weeks avonduren tot 22.00
en in t weekend.. In Amsterdam

Kom op help me out!!!

voor meer info pm me

liefs werkloos meisje!!

20-10-2004, 14:20


Ga dan de stad in, loop een winkel binnen ofzo en vraag of ze nog iemand nodig hebben!

20-10-2004, 14:57
haha lalaik heb bijna die hele stad afgewerkt met name kalverstraat, Magna Plaza, ik heb heel wat ervaring in de kleding, schoenenbranche , maar het is niet zoals eerst vroeger liep je ergens binnen werd je meteen aangenomen nu zoeken ze alleen fulltimers helaas!@!!!

MENSEN HELP ME DANNNNN!!!!!

20-10-2004, 15:00
haha enquette houden?? wel , maar geen klanten werven haha heb ik ook gedaan was weer snel verdwenen ,want zelfs in mn slaap bleef ik dat script herhalen

20-10-2004, 15:07



Citaat door xxjes:
haha lalaik heb bijna die hele stad afgewerkt met name kalverstraat, Magna Plaza, ik heb heel wat ervaring in de kleding, schoenenbranche , maar het is niet zoals eerst vroeger liep je ergens binnen werd je meteen aangenomen nu zoeken ze alleen fulltimers helaas!@!!!

MENSEN HELP ME DANNNNN!!!!!
Ohw jammer

20-10-2004, 15:22
Dan moet je voor de call-center baantjes gaan. Dat zijn de geschikte baantjes voor studenten, veelal part-time en verdiend nog lekker ook. Als je goed bent in verkopen kan je telemarketing doen anders moet je om inbound vragen. Dat ontvang jij de telefoontjes.

Gegroet.

20-10-2004, 15:24
heeft iemand nrs waar ik terecht kan voor inbound of enquettes ??

en jepss ik ben een studente lala kaltoum

20-10-2004, 15:27

Citaat door xxjes:
haha enquette houden?? wel , maar geen klanten werven haha heb ik ook gedaan was weer snel verdwenen ,want zelfs in mn slaap bleef ik dat script herhalen
Hey meid,

Als je telemarketing wil doen dan kan je misschien bij Intervieuw NSS solliciteren. Het is bij de overtoom en hun hebben (bijna) altijd mensen nodig. Het is gewoon telefonisch onderzoek doen dus geen klanten werven.

Hoop dat je hier wat aan hebt

Veel suc-6 verder


20-10-2004, 16:22
join the club meid

22-10-2004, 14:00
yeps ik had me daar laatst aangemeld ben vandaag gebeld dus jaah ik zie wel hoet t loopt but thnxx anywayzzz

28-12-2004, 19:29
Hebben ze nog steeds mensen nodig??