Bekijk volle/desktop versie : Opstarten van een eigen site



Pagina's : 1 [2]

30-10-2004, 17:05
Lieve schat je kan al voor €1,00 per mand webhosting krijgen,maar je site moet je zelf bouwen. ik kies ervoor om dat uit handen te geven. mijn site wordt door profesionals gebouwd en onderhouden. Ik kan me dan bezighouden met zaken waar ik wel verstand van heb snappie? ieder zijn ding hoor. dat jij voor 3,50 willaten hosten moet je zelf weten of je eigen site bouwen, prma als je daar de tijd voor hebt. ik wil mijn rijd anders besteden en dus besteedt ik dit uit maargoed. je hebt je punt gemaakt, het kan goedkoper, je hebt gelijk,maar ik ga voor kwaliteit

30-10-2004, 17:34


Ik heb hier het een en andere nagekeken en heb je site bezocht, kijk wat me opvalt is dat ze met CM (content management werken) dit is een programma dat gratis op het net is (MD pro,php Nuke, postnuke)op de server zetten en je een password en login geven waar jij dan de site opbouwt, nu als je al die sites bekijkt in hun klanten basis zie ik dat ze allemaal vree op elkaar lijken, Kijk op http://www.freeweb.com kan je een eigen site op diezelfde manier maken maar helemaal gratis een opmaken en dat zeg je ook op wanneer je maar wilt.

30-10-2004, 17:43

Citaat door Janine:
Lieve schat je kan al voor €1,00 per mand webhosting krijgen,maar je site moet je zelf bouwen. ik kies ervoor om dat uit handen te geven. mijn site wordt door profesionals gebouwd en onderhouden. Ik kan me dan bezighouden met zaken waar ik wel verstand van heb snappie? ieder zijn ding hoor. dat jij voor 3,50 willaten hosten moet je zelf weten of je eigen site bouwen, prma als je daar de tijd voor hebt. ik wil mijn rijd anders besteden en dus besteedt ik dit uit maargoed. je hebt je punt gemaakt, het kan goedkoper, je hebt gelijk,maar ik ga voor kwaliteit
Maar met een CM zoals zij gebruiken hoef je niets te doen, je hoeft neits te kennen van HTML php, Flash, Mysql, je hoeft alles in word te typen en en te uploaden thats it, ik geloof niet dat het zo professioneel is komt wel zo over maar dan vind ik dat ze toch eens hard hun best mogen doenom een betere CM te zetten.
begrijp me niet verkeerd en ik wil ze zeker niet afbreken ,maar mijn eigen mening als kennen en kritiek is heel belangrijk alleen zo kan er nog betere service geleverd worden hey

30-10-2004, 17:48

Citaat door AEGYPTUS:
Op http://www.dds.nl kan je al voor 3,50 per maand een domein van 40mb nemen..

(op http://www.internetten.nl heb je trouwens veel info over hosting-providers etc.)
40mb is veel te weinig hoor voor een site, je kan er amper een foto in uploaden, laat staan dat je er toepassingen op kunt , wwens je al zeker veel geluk ermee hoor

30-10-2004, 18:20


heb er genoeg foto's opstaan hoor zonder problemen.

30-10-2004, 19:30
Ik heb maar 2 van de 5 fotos kunnen zien, euuhhm ik kan u effie aanraden om deze effie nu te gaan bekijken want ik vrees ervoor dat ik deze niet kan zien , krijg een rode kruisje ipv foto, hmmmm nice site, kijk maar in "over ons"....zoveel fotos heb je er nu ook niet hey
kijk maar eens naar http://www.chebbab.com en http://www.gprssettings.com en vergelijk

30-10-2004, 19:47

Citaat door chebbab:
40mb is veel te weinig hoor voor een site, je kan er amper een foto in uploaden, laat staan dat je er toepassingen op kunt , wwens je al zeker veel geluk ermee hoor
40mb is meer dan zat hoor.. hoe groot zijn jouw afbeeldingen wel niet ?!
en ja ok voor toepassingen kan je makkelijk mb's bijkopen..
en bedank
jij ook succes met je bezigheden ..

30-10-2004, 19:48

Citaat door Janine:
Lieve schat je kan al voor €1,00 per mand webhosting krijgen,maar je site moet je zelf bouwen. ik kies ervoor om dat uit handen te geven. mijn site wordt door profesionals gebouwd en onderhouden. Ik kan me dan bezighouden met zaken waar ik wel verstand van heb snappie? ieder zijn ding hoor. dat jij voor 3,50 willaten hosten moet je zelf weten of je eigen site bouwen, prma als je daar de tijd voor hebt. ik wil mijn rijd anders besteden en dus besteedt ik dit uit maargoed. je hebt je punt gemaakt, het kan goedkoper, je hebt gelijk,maar ik ga voor kwaliteit
Tja als je zelf een beetje handig bent met websites bouwen.. is dat kwaliteit gedoe niet zo'n probleem hoor..

maar zoals je zelf zei... je wil je tijd aan andere dingen besteden.. kan ook!

30-10-2004, 20:15

Citaat door AEGYPTUS:
40mb is meer dan zat hoor.. hoe groot zijn jouw afbeeldingen wel niet ?!
en ja ok voor toepassingen kan je makkelijk mb's bijkopen..
en bedank
jij ook succes met je bezigheden ..
Wat voor site maak jij met 40 MB, dit gaat ook eerlijk gezegd maar dan heb je geen interactie met je bezoekers, dan is het een site met wat fotos en tekst , maar je kan er geen forum , gastenboek, chat, foto album.......daarkom je zeker niet rond zelfs niet mer 100 MB en als je er toch mee toekomt bijvoorbeeld met 40 MB om een forum erop te zetten dan , ga je nog een probleem hebben dat er niet veel plaats is om je bezoekers de mogelijkheid geven om te discussieren

Pagina's : 1 [2]