Bekijk volle/desktop versie : De verschillende soorten Marokkaanse meiden.

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9

09-07-2011, 14:10
oh ja nog iets en als ze uit gespeelt zijn en uit geleeft dan komen ze hier op marokko.nl of maroc.nl dan komen ze schoone meid spelen en zoekken dan wel iets serieus met een maroc boy voor in de toekomst en dan komen ze van doe je dat rookje drinkje so haram hahaha lach mij dood altijd ze willen meteen trouwen hahaha terwijl hakan en hasan en serkan en en al die andre negers zwaar met hun alle spelletjes hebben gespeelt hahahaha

09-07-2011, 17:15

Citaat door BusinessBitch:
Haha, oh?

Citaat door Jalilaatje:
ja maar als je op het stadium bent van trouwen is geen enkele vraag n probleem
kheb het puur over die versierders.

ja als het over versierders gaat dan is het een ander verhaal whaha.

Citaat door Zino24:
hahaha je heb helemaal gelijk je heb ze in alle soorten en maten en dat heb je alleen met marokkaanse meisjes want die zijn heel stiekum of denken dat ze stiekum en slim zijn haha maar negers en turken die spelen pas echt met hun ze weten het zelf ook maar ze hebben liever een neger of een turk daar voellen ze geen schaamte voor tegen over n marokkaan voellen ze wel schaamte hahahaha is gewoon so je kan niet zeggen nee is niet waar

Citaat door Zino24:
oh ja nog iets en als ze uit gespeelt zijn en uit geleeft dan komen ze hier op marokko.nl of maroc.nl dan komen ze schoone meid spelen en zoekken dan wel iets serieus met een maroc boy voor in de toekomst en dan komen ze van doe je dat rookje drinkje so haram hahaha lach mij dood altijd ze willen meteen trouwen hahaha terwijl hakan en hasan en serkan en en al die andre negers zwaar met hun alle spelletjes hebben gespeelt hahahaha
whaha op marokko.nl is dit haram en dat haram wanneer je ze alleen spreekt gaan ze los. hb veel surinaamse vrienden die met marokkaanse meiden spelen.ze staan erom bekend makkelijk te zijn.

09-07-2011, 17:27

Citaat door ToaSolCal3:
Naajn.
Herken je jezelf niet in dat rustige meisjes gedeelte?

09-07-2011, 17:28

Citaat door BusinessBitch:
Schoonmaak jij?
HAHAHAHA. Schoonmaak jij? HAHAHAHAHA. Omg. Leer Nederlands.

09-07-2011, 17:28

Citaat door MisterMoker___:
Herken je jezelf niet in dat rustige meisjes gedeelte?
Ik herken me niet in het gedeelte van 'soms hoofddoek op en soms niet'.

09-07-2011, 17:29

Citaat door ToaSolCal3:
Ik herken me niet in het gedeelte van 'soms hoofddoek op en soms niet'.
Dat staat niet in het gedeelte dat over rustige meisjes gaat.

09-07-2011, 17:31
Ieder weet van zich zelf hier waar die bijhoort.

Maar jij kent dan wel heel wat meiden he ts dat je ze zo allemaal kunt noemen

09-07-2011, 17:31

Citaat door mocro_riffia:
Ieder weet van zich zelf hier waar die bijhoort.

Maar jij kent dan wel heel wat meiden he ts dat je ze zo allemaal kunt noemen
Ik heb het vaker gezegd dat het deels mijn ervaringen zijn en dingen die ik om me heen zie.

09-07-2011, 17:32
Ik heb het over de meiden in het dagelijkse leven:

Dames in het dagelijkse leven

De meisjes waar je respect voor moet hebben - Dit zijn de geweldige meiden! Ze staan goed en zelfverzekerd in hun schoenen! Je kunt op deze meiden bouwen en ze zijn te vertrouwen. Ze gaan naar lezingen of naar de moskee. Soms dragen ze een hoofddoek soms ook niet. Maar het zijn gewoon normale en rustige meiden.

09-07-2011, 17:33
Oh, dom. Laat maar, ik begrijp 'm al.

09-07-2011, 17:33

Citaat door ToaSolCal3:
Ik heb het over de meiden in het dagelijkse leven:

Dames in het dagelijkse leven

De meisjes waar je respect voor moet hebben - Dit zijn de geweldige meiden! Ze staan goed en zelfverzekerd in hun schoenen! Je kunt op deze meiden bouwen en ze zijn te vertrouwen. Ze gaan naar lezingen of naar de moskee. Soms dragen ze een hoofddoek soms ook niet. Maar het zijn gewoon normale en rustige meiden.
De rustige meiden hoeven niet altijd een hoofddoek op te hebben. Zonder hoofddoek op kun je ook rustig zijn.

09-07-2011, 17:34
Ik heb mezelf al verbeterd.

09-07-2011, 17:41

Citaat door ToaSolCal3:
Ik heb mezelf al verbeterd.
geen mensen meer uitlachen die foutjes maken whaha.

09-07-2011, 17:44
jij bent echt zo levenloos geval

09-07-2011, 17:47

Citaat door stylistediva:
jij bent echt zo levenloos geval
sorry hoor je niet bij de serieuze meiden? wat jammer nou. alleen levenloos omdat ik je raak.

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9