Bekijk volle/desktop versie : als meisjes hun benen over elkaar gooien terwijl ze zitten

Pagina's : 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9

07-07-2011, 20:36

Citaat door Sharpy:
Ik denk dat de boodschap achter je verhaal is dat je eigenlijk onze hulp vraagt voor wanneer je vrouwen tegenkomt op straat die op deze manier jouw aandacht trekken.

Ewa broeder, zeg dat dan meteen, we helpen je graag verder. Kijk wat Adilos24 zegt bijvoorbeeld, dat is een goed begin. Gewoon even de andere kant opkijken. Als ze je aanspreekt en je wil er niets van weten, dan zeg je gewoon dat je dringend een afspraak hebt of zo.

Inchallah, zal je veel gelukkiger worden.

Begin bij jezelf. Succes.
ik vermijd het ook
maar ik wil jullie ook waarschuwen voor jezelf

07-07-2011, 20:36

Citaat door mocrolife:
je zei WOLLAH jij bent raar?
Ow, maar dat is zoo wat dat vindt IK!!

07-07-2011, 20:37

Citaat door Fiertjuh:
Heb ik dat eerder gezegd dan? Nee.
Één en al onzin, niks boodschap. Onzinnig net zoals al jouw topics.
je hebt het eerder weleens gezegd ja

07-07-2011, 20:37

Citaat door mocrolife:
mannen zijn nou eenmaal zo
waarom probeer jij mij het zo moeilijk te maken?
en als mannen het gaan ontkennen dan liegen ze
want alleen al als een vrouw strakke kleren aan heeft
is dat al genoeg voor een vrouw om lust op te wekken bij een man
Wil je voor jezelf spreken aub in plaats voor alle mannen?

Jij doet mij denken aan iemand die tegen een paal aan rijdt die er al jaren staat en vervolgens boos wordt op die paal...
Dat die paal er staat is een feit zoals het een feit is dat veel vrouwen zich sexy kleden, maar het is jou taak om te voorkomen
dat je tegen die paal aan knalt en dus zul je iets moeten verzinnen om te voorkomen dat je te lang tegen over zo een vrouw zit ofzo
omdat jou dat frustreert.

07-07-2011, 20:38

Citaat door ZinaMeknessia:
Ik zit altijd met mn benen over elkaar ook thuis
Het is echt wel comfortabel!!
ieeeeeeeeeh hoofd

07-07-2011, 20:39

Citaat door Mosslimmeisje:
Ow, maar dat is zoo wat dat vindt IK!!
dat zeg je nu pas ja
net zei je wollah je bent raar
alsof het een feit is maarja

07-07-2011, 20:40

Citaat door Adilos24:
Wil je voor jezelf spreken aub in plaats voor alle mannen?

Jij doet mij denken aan iemand die tegen een paal aan rijdt die er al jaren staat en vervolgens boos wordt op die paal...
Dat die paal er staat is een feit zoals het een feit is dat veel vrouwen zich sexy kleden, maar het is jou taak om te voorkomen
dat je tegen die paal aan knalt en dus zul je iets moeten verzinnen om te voorkomen dat je te lang tegen over zo een vrouw zit ofzo
omdat jou dat frustreert.
IK kan me tot nu toe wel beheersen ja
MAAR er zijn ANDERE jongens die dat misschien niet kunnen
dus zeg ik het puur voor de meisjes hun eigen best wil

07-07-2011, 20:40
Gelijk heb je meid!

07-07-2011, 20:45

Citaat door mocrolife:
dat zeg je nu pas ja
net zei je wollah je bent raar
alsof het een feit is maarja
Het is mijn mening dat ik je raar vindt eh rare
En By the way daar hadden we het niet over

07-07-2011, 20:47
Hele onderzoek gestart

klaar nou heb je die ''info'' en nu ? wat wil je hiermee bereiken ? ( niet dat het klopt)
Wollah levenloosheid stijgt met de minuut!!

Ga je zo ook onderzoeken hoe vaak een meisje naar de wc gaat op een dag ? zou me namelijk niks verbazen!

07-07-2011, 20:49
aai fuck jullie allemaal als jullie zo kanker dom zijn om niks te begrijpen ga maar je kutje weggeven jullie zijn toch allemaal naar de kanker

07-07-2011, 20:54

Citaat door mocrolife:
aai fuck jullie allemaal als jullie zo kanker dom zijn om niks te begrijpen ga maar je kutje weggeven jullie zijn toch allemaal naar de kanker
Broeder...Je laat op deze manier echt zien dat je zwak bent en niet sterk in je schoenen staat. Je hebt een mening en dat is goed, maar probeer je mening niet op te dringen aan anderen. Ze hebben ook een mening en die moet je respecteren...

Op het moment dat je gaat schelden omdat anderen een andere mening op na houden....Dan is dat zwak man.
Probeer kalm te blijven zodat je een normale discussie kunt voeren...Geloof me, dan zullen de dames wat beter naar je luisteren.

Want dat is uiteindelijk wat je wilde hier toch? Dat ze een beetje rekening hielden met bepaalde jongens. Dat gaat niet op deze manier.

Maar goed..

07-07-2011, 20:56

Ik las de eerste zin en toen besefte ik net, die mocrolife daar komt toch nooit wat zinnigs uit, dus toen stopte ik met lezen

Citaat door Adilos24:
Broeder...Je laat op deze manier echt zien dat je zwak bent en niet sterk in je schoenen staat. Je hebt een mening en dat is goed, maar probeer je mening niet op te dringen aan anderen. Ze hebben ook een mening en die moet je respecteren...

Op het moment dat je gaat schelden omdat anderen een andere mening op na houden....Dan is dat zwak man.
Probeer kalm te blijven zodat je een normale discussie kunt voeren...Geloof me, dan zullen de dames wat beter naar je luisteren.

Want dat is uiteindelijk wat je wilde hier toch? Dat ze een beetje rekening hielden met bepaalde jongens. Dat gaat niet op deze manier.

Maar goed..

Citaat door Adilos24:

Maar goed..
yeh glimlachboy heb je wel gezien hoe ze reageren?
ik heb ze 100 keer uitgelegd en ze weten dat ik gelijk heb
maar alsnog blijven ze koppig en dat gaat na 7 paginas lang
best wel irriteren
ik weet is niet goed maarja moet me beetje meer onder controle houden

Pagina's : 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9