Bekijk volle/desktop versie : Dus Bij Zulke Marokkanen Doen Ze Een Interview *Zucht*



Pagina's : 1 2 3 [4] 5 6 7 8

07-07-2011, 18:27

Citaat door MoJa:
rode ogen? ik ben puur marokkaan lekker bruin ben daar geboren hè. ja die bestaan ook
Waar ben je in Marokko geboren a ratje?

07-07-2011, 18:40



Citaat door MoJa:
nador, amazigh door en door, masha ik kan ook l3arbia hoog begaafde rat hiero
Ewa mli7 ayoema. Tbarkellah 3lik kethdar 7ta l3arbia. Ma3endi menselek.
Ik zou maar eens experimenteren met zo'n hoog begaafde ratje

07-07-2011, 18:50

Citaat door MoJa:
waar kom jij vandaan uit marokko?
Ik kom niet uit Marokko maar uit Nederland. Dit is mijn landje waar ik geboren ben. Mijn ouders komen uit Bni Hadifa (Arif) Aitwayager zijn wij

07-07-2011, 19:37

Citaat door MoJa:
ik haat als mensen zeggen ik ben nederlander omdat ik hier geboren ben, NEE je bent marokkaan je bent toevallig in ander land geboren dit jaar marokko?
How how, ik heb niet gezegd dat ik een Nederlander ben en dat zal ik ook nooit zeggen! Ik heb gezegd dat ik hier ben GEBOREN en meer niet! Duuhh tuurlijk ben ik een Marokkaan en ben er ook zeer trots op! Welloe Maroc dit jaar, alleen mijn paps is gegaan.
En jij?

07-07-2011, 19:52



Citaat door MoJa:
ja, ik kan niet zonder marokko, ben vorige jaar voor het eerst niet gegaan in 10 jaar ofso, werd helemaal gek..ik snap niet wat je zou kunne doen in nederlands :S wollah ik haat dit land, zonder sarcasme/andere bedoelingen
Ik snap je gevoel. Ik was een paar jaar terug 4 jaar achter elkaar niet gegaan en toen de zomervakantie aan brak zei mijn vader dat we naar Marokko gaan. Wollah ik had toen gehuild. Marokko is alles voor mij. Ik ga nu dood dat ik niet ga en het is hier zo saaiiiiiiiii, echt niet normaal!!! Ik ga zowizo over een paar maandjes helemaal weg uit dit kikkerland en in Belgie wonen Insha'Allah! Belgie is 100 keer beter dan NL. Daar heb ik be3da een beetje het gevoel dat ik in Marokko ben maar hier??? Ho maar

07-07-2011, 20:23

Citaat door MoJa:
hoezo oppeens naar belgië? en ja zodra ik mijn studie af heb en diploma, naar uni, als ik afgestudeerd ben in marokko werke , want als je daar een goede baan hebt en geld, is daar leven echt super.
Omdat ik ga trouwen Insha'Allah en willen wij ons leven in Belgie voort zetten. Wat studeer je nu op dit moment als ik vragen mag?
Dat klopt, als je werk en geld heb kun je makkelijk in Marokko leven.

07-07-2011, 20:39
dit is geen grap ofzo, maar toen mijn vader nederlandse les kreeg moest hij een verhaal lezen over een paard dat omar heette echt weird

dacht ik opeens aan

07-07-2011, 20:59

Citaat door MoJa:
ik zit nog op middelbare, bijna naar universiteit ik ga of economitrie studeren of geneeskunde.. heel misschien rechten, maar hoor van mensen dat dat haram is ofs.
Hahaha middelbare school Tbarkellah 3lik! Echt goed van je! Is rechten studeren Haraam?

07-07-2011, 23:46

Citaat door MoJa:
mensen zeggen dat alsje een advocaat word en je bijv een crimineel verdedigt, dat dat haram is.
Dat wist ik helemaal niet. Maar is het niet verstandig om dat bij een geleerde na te vragen dan verhalen van mensen aan te horen?

07-07-2011, 23:53

Citaat door MoJa:
ewa waar kan ik een geleerde vinden?
Dat is heel makkelijk lieve schat, ga naar de moskee en vraag het aan de Imam. Imams weten beter dan mensen die zomaar wat brabbelen en geen dalil hebben. Het proberen waard en je hebt niets te verliezen. Bij Imams kun je ook terecht voor heel veel andere vragen hoor!

08-07-2011, 00:46
Ik moest echt lachen om die jongen naast hem, echt debielen.

08-07-2011, 01:04
Weet je wat mij zwaar irriteerde en ik me dood schaamde dat is vanaf 0.21min. als die jongen naast hem zo belachelijk doet.
Echt kinderachtig, oeff

16-12-2011, 04:30


Moja, geen slaap?

16-12-2011, 04:35

Citaat door MoJa:
Grieks leren man. Morgen toets.:/
Zo zo.. gymnasium
Morgen lekker weekend.. Kun je je slaap inhalen

16-12-2011, 04:47
4 uurtjes? Zware week man.
Ik slaap 5 of 6 uurtjes meestal. Vandaag moet ik er pas tegen 12 uur uit.

Pagina's : 1 2 3 [4] 5 6 7 8