Bekijk volle/desktop versie : pabo boeken alles te koop voor 13 euro



07-07-2011, 10:13
Slm allemaal,
Ik ben insallah over twee weken klaar met mijn studie. Ik heb de opleiding pabo gevolgd en wil mijn boeken verkopen. Ik zat in Utrecht op school.
Deze boeken zijn bij mij te koop voor een zeer goede prijs. Ze zijn nog nieuw. Ben je geinteresseerd? Mail me, krijg je z.s.m. antwoord terug.


Prijzen zijn inclusief verzendkosten!


Intercultureel onderwijs in de praktijk - Klaas Bruin en Hans van der Heijde - € 13.00

Ontwikkelingspsychologie - Van Beemen - € 13.00

Taalbeschouwing - Henk Huizenga - € 13.00

Groetjes,
Hatice

07-07-2011, 18:36


Hey meid , ontopic :P

Kun je me wat vertellen over de opleiding? Hoe jij het ervaren hebt

ALvast bedant

08-07-2011, 01:13
Slm meid,

Ik heb het in vier jaar kunnen afronden. Je doet tijdens je stages veel, qua verslagen die je op school moet inleveren. Dus niet alleen theoretisch. Verder is het niet alleen een 'leer' studie waar je elke keer achter de boeken zit. Fijn dat het afwisselend is.
Ik heb het heel erg naar mijn zin gehad tijdens mijn studie, dit komt denk ik ook doordat ik onderwijs asisstente heb gedaan tijdens mijn mbo opleiding..
Ben jij ook van plan dan om pabo te doen?


Citaat door PrinceSs_me:
Hey meid , ontopic :P

Kun je me wat vertellen over de opleiding? Hoe jij het ervaren hebt

ALvast bedant

19-09-2011, 22:14

Citaat door anlamazsin03:
Slm allemaal,
Ik ben insallah over twee weken klaar met mijn studie. Ik heb de opleiding pabo gevolgd en wil mijn boeken verkopen. Ik zat in Utrecht op school.
Deze boeken zijn bij mij te koop voor een zeer goede prijs. Ze zijn nog nieuw. Ben je geinteresseerd? Mail me, krijg je z.s.m. antwoord terug.


Prijzen zijn inclusief verzendkosten!

Praktische didactiek voor natuuronderwijs, De Vaan en Marell, 13 euro

Natuuronderwijs Inzichtelijk, C. Kersbergen en A. Haarhuis, 13 euro

Eigenwijs- liedbundel voor het basisonderwijs, Frans Haverkort, R. v/d Lei - 15 euro

Muziekmeester deel 1 en 2 (samen) - Frans Haverkort, R. v/d Lei - 23 euro samen

Aardrijkskunde is overal - Jan Karel Verheij - € 13.00

Intercultureel onderwijs in de praktijk - Klaas Bruin en Hans van der Heijde - € 13.00

Ontwikkelingspsychologie - Van Beemen - € 13.00

Theoretische pedagogiek - Jan Dirk Imelman - € 13.00

De waarde van opvoeden - Fernando Savater - € 13.00

Ontwikkelend onderwijs - C.F. van Parreren - € 13.00

Taalbeschouwing - Henk Huizenga - € 13.00

Portaal - Harry Paus - 13 euro

Groetjes,
Hatice



heey meid,

ik wil een paar boeken van je overnemen zou je me aub willen pm'e kunnen we even alles regeln.
Ik hoop dat je me kunt helpen.

Shoukrane, Bedankt meid

19-09-2011, 23:19


Vermoeiend als stagiaire, maar zoals ik al zei je leert er veel van. Ook speelt geduld een grote rol. Maar ja geduld is een schone zaak!

Ik heb in Utrecht gestudeerd, de docenten helpen je graag als er iets onduidelijk of moeilijk voor je is. Maar ja, je moet het zelf ervaren en zien bij zo een opleiding.
xx