Bekijk volle/desktop versie : Wie nog wakker is, moet zich maar eens gaan melden!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

07-07-2011, 05:00
Titel zegt genoeg, gewoon Doen!

07-07-2011, 05:03

hahaaahaa alleen ik haha

07-07-2011, 05:04

Citaat door MoJa:
hahaaahaa alleen ik haha
Hahah terin, het ziet er toch echt naar uit dat we samen met z'n twee de zon zo gaan zien opkomen!
Wat jammer nou dat de rest dat moet missen..

07-07-2011, 05:06

Citaat door Ilias_D:
Hahah terin, het ziet er toch echt naar uit dat we samen met z'n twee de zon zo gaan zien opkomen!
Wat jammer nou dat de rest dat moet missen..
hahaha was dit nog maar bijzonder... doe dit te vaak

07-07-2011, 05:08

Citaat door MoJa:
hahaha was dit nog maar bijzonder... doe dit te vaak
Hahaha, maakt niet uit.
Normaal zit ik nu met 'n groep vrienden op de plassen hiero, als we nog wakker zijn dan hahah

07-07-2011, 05:09

Citaat door Ilias_D:
Hahaha, maakt niet uit.
Normaal zit ik nu met 'n groep vrienden op de plassen hiero, als we nog wakker zijn dan hahah
zo laat?:O

07-07-2011, 05:12

Citaat door MoJa:
zo laat?:O
'Overnachten.' Is de term die wij daar dan voor gebruiken hahah, ben er echt weer aan toe, is nogal lang geleden dat we het voor 't laatst hebben gedaan. Ach ja de vakantie is al begonnen dus genoeg tijd he..

07-07-2011, 05:13
Volgens mij ga ik morgen echt gewoon heerlijk slapen in die comfortabele bioscoopstoelen, die meid mag het gaan schudden, walou aandacht voor haar hahah.

07-07-2011, 05:15

Citaat door Ilias_D:
Volgens mij ga ik morgen echt gewoon heerlijk slapen in die comfortabele bioscoopstoelen, die meid mag het gaan schudden, walou aandacht voor haar hahah.
me wie ga je

07-07-2011, 05:17

Citaat door MoJa:
me wie ga je
Een goeie vriend van mij neemt z'n meid mee, 'k ga met een of ander grietje dat mij wel ziet zitten, zie wel hoe het uitpakt..

07-07-2011, 05:18
Me moeder wilt niet op vakantie, dus me vader ziet het ook niet echt zitten..
M'n vader zegt tegen mij: Ga gewoon alleen op vakantie, mijn gekke neven verblijven momenteel in ons huis, Nador.
Ik ging een keer zonder m'n moeder, dat doe ik niet meer. Ik werd écht ziek en toen moest ik gewassen worden, en tja als je moeder niet is dan maar je oma hé? Dat was zó genant, dat wil ik niet nog een keer meemaken hahah dan liever me mams.

07-07-2011, 05:22

Citaat door Ilias_D:
Me moeder wilt niet op vakantie, dus me vader ziet het ook niet echt zitten..
M'n vader zegt tegen mij: Ga gewoon alleen op vakantie, mijn gekke neven verblijven momenteel in ons huis, Nador.
Ik ging een keer zonder m'n moeder, dat doe ik niet meer. Ik werd écht ziek en toen moest ik gewassen worden, en tja als je moeder niet is dan maar je oma hé? Dat was zó genant, dat wil ik niet nog een keer meemaken hahah dan liever me mams.

ik kom ook uit nador, ibarakan, jij?

07-07-2011, 05:35

Citaat door MoJa:
ik kom ook uit nador, ibarakan, jij?
Sidi ali man, ga jij deze zomer nog op vakantie nigh?

07-07-2011, 05:59
MoJa, Helaas mijn vriend, je hebt mij verlaten deze nacht. Wat jammer nou inmiddels is het al klaarlicht ach ja..

07-07-2011, 06:10
Ahahah daar zit ik dan 6 uur in de ochtend, 'k heb nog geen oog dicht gedaan. Ben ik ook niet van plan eerlijk gezegd. Aangezien ik zometeen naar m'n oude school toe moet, om m'n boeken in te leveren.
Dus ik storm een beetje op het forum aangezien het nogal dood is.. Kom ik uiteindelijk terecht bij 'n topic in : Marokkaanse Jongeren, Islam en seksualiteit. Topic heet: Hoe kan je nou een man hard aanpakken ? Dus de vrouwen stemmen massaal voor negeren, geen aandacht geven en ik lees heel serieus verder en verdiep me er nogal in. Komt vervolgens iemand met deze reactie:
doen jullie maar lekker verder zo,daarom zijn er zoveel vrouwen bij ons mgharba,die hun kinderen alleen opvoeden

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=3898462&page=3

Hahahahahh

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12