Bekijk volle/desktop versie : Algerije gaat wapenovereenkomst aan met Duitsland



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

06-07-2011, 19:50
Algerije en Duitsland hebben een wapenovereenkomst gesloten.

In de overeenkomst staat dat Duitse scheepsbouwers oorlogsschepen zullen bouwen voor de Algerijnen en dat Algerijnse soldaten zullen worden opgeleid door Duitse militairen. De overeenkomst bedraagt een bedrag van ruim 14 miljoen dollar.

Het zou gaan om militaire trainingen ter bevordering van de grenscontroles. Op de vraag waarom Algerije een dergelijke wapenovereenkomst heeft gesloten met Duitsland. Gaf de Algerijnse premier al-Ghawzalie het volgende antwoord: “ Wij deinzen niet terug voor een oorlog met met Marokko”.

Bron: ANMV.nl/Alkhabar.ma

06-07-2011, 20:24


1. Marokko heeft 2 miljard aan oorlogschepen bij Nederland. De nederlandse scheepswerven staan bekend als de beste van de wereld.

2. Marokko heeft een veel beter en georganiseerd leger dan Algerije

3. Marokko is niet bang van die algerijnse sletjes met 3e rangs russische oorlogwapens.

Trek je conclusies maar..


06-07-2011, 20:27
als algerijnse leger zo superieur was aan die van marokko hadden ze allang aangevallen.

Be rou7i, be dami, nafdik ya watan!


06-07-2011, 20:41
ze gaan een pak slaag krijgen die smeerlappen. Wat denkt die minister wel.

rijkste land van noord afrika en toch een arm bevolking. Ik zou me rot schamen, ezels


06-07-2011, 21:39


Weyooooww!! NEEEE!! Ik heb familieleden die misschien het leger in moeten!!

06-07-2011, 21:44
Een kat in het nauw maakt rare sprongen. Die Algerijnse en Marokkaanse hoge Millitairen mogen zelf een kooigevecht houden. Maar de Marokkanen en Algerijnen gaan niet tegen elkaar vechten. De stille wens van Frankrijk zou dan uitkomen...

06-07-2011, 22:06
@ yazayriyaaaaa

entoma t7abo l7arb? Lmaghrib masta3ad li had l7arb. Sini be sin wa l3ayno bi l3ayn..


06-07-2011, 22:08
mawghoed li had l7arb

typo


06-07-2011, 22:12
@ donnie

ik hoor wel vaker dat frankrijk een oorlog wil uitvechten met algerije via marokko.. Rancune


06-07-2011, 22:12

Citaat door Brabus:
@ yazayriyaaaaa

entoma t7abo l7arb? Lmaghrib masta3ad li had l7arb. Sini be sin wa l3ayno bi l3ayn..

Wache ben je gek ofzo? En zeg niet "ntouma". Dat ik Algerijnse origines heb, wil niet zeggen dat ik het Algerijnse bestuur steun. Denk je dat nou echt? Za3ma Algerijnen probeerden te protesteren omdat ze 't allemaal roerend eens zijn met de machthouders? De Algerijnse macht heeft niets te maken met de burgers.
Za3ma nhab el 7arb als mijn familie het leger in moet. Tazz.
Al dat gelul en gezeik tussen Marokko en Algerije moet eens een keer afgelopen zijn. Wat een onzin allemaal zeg. Stelletje losgeslagen idioten.

06-07-2011, 22:15
لكل فقير ربه يغنيه
لكل بستان مطر يسقيه
ولكل جزائري مغربي يربيه


06-07-2011, 22:19
@ abourfissa

funny!!!



06-07-2011, 22:22


Ik vind de Marokkaanse overheid LAF , het zijn een stelletje bouzbaal tfoee
De Algerijnse regering heeft oorlog verklaart aan Marokko via polizbal , op zn minst horen de Ministers het Algerijnse volk toespreken en ze laten herinneren dat door Marokko zij hun onafhankelijkheid gekregen , en dat de 2 volken 1 zijn .

ze konden de klap van de laatste verkiezingen in de Sahara niet verdragen , de sahara mensen hebben massaaal (in de 80%) voor de MAROKKAANSE grondwet gestemd , als ze echt voor polizbal waren hadden ze die geboycot

Boukharya heeft gefaald met zijn generaals

06-07-2011, 22:23
@ djazayriaaa

algerijnse regime wordt inshallah neergehaald door eigen volk, vuile hufters.

Maar zoals gewoonlijk gaan de machthebbers demonstranten afknallen.


06-07-2011, 22:27

Citaat door Brabus:
@ djazayriaaa

algerijnse regime wordt inshallah neergehaald door eigen volk, vuile hufters.

Maar zoals gewoonlijk gaan de machthebbers demonstranten afknallen.

Inch'Allah Dit is gewoon niet leuk meer.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9