Bekijk volle/desktop versie : Dames neem nooit een buitenlandse advocaat



Pagina's : [1] 2

06-07-2011, 18:19

Citaat door mo-016:
vooral een marokkaaan mijn zaak is helemaal verdonderd over een geschil

Begin nooit aan eeen marokkaanse advocaat
.

07-07-2011, 13:19


ik heb een marokkaanse advocaat geen problemen

07-07-2011, 13:26
ik heb ooit een marokkaanse advocate meegemaakt en toen viel ze op en dan bedoel ik niet in positieve zin.

07-07-2011, 13:32
Haha msaken die Marokkaanse advocaten hebben het ook moeilijk hoor. In Marokko heb je geen wetgeving waar ze jouw rechten uit het vuur kunnen slepen, je hebt alleen keiharde Dirhams die recht spreken.

07-07-2011, 13:40


Helemaal gelijk jammer genoeg!

07-07-2011, 15:53
Waarom dan?

07-07-2011, 16:04
Drie maanden lang en nu pas een ander advocaat?
Het kan, dat het deze keer een advocaat van marokkaans komaf betreft, wilt niet zeggen dat men meteen geen enkel Marokkaans advocaat kan vertrouwen. Ook niet alle Nederlandse advocaten zijn super. Afkomst zegt niet veel over hoe een individu haar of zijn werk doet. Gelukkig heb je nu wel een ander advocaat.
Je had toch ook een sollicitatie bij de rechtbank?

07-07-2011, 16:07
Ik geloof nooit een Marokkaan. Want ze zijn allemaal hetzelfde. Dus volgens mij verzin je dit.

Hoe voelt dat nou

07-07-2011, 16:11
Mooi, en? leuk om bekend te staan als iemand(een marokkaan) die men absoluut niet moet aannemen?
O,dus in het begin wel en later niet..zegt dat dan meteen erbij.
Hopelijk heeft deze advocaat van je wel een blijvend woord.
Succes met je moeilijke zaak!

07-07-2011, 16:15
Ik neem een buitenlandse rechter.

07-07-2011, 16:16
nee, neem nooit een marokkaanse advocaat, dokter, ingenieur of wat dan ook. marokkanen moeten we boycotten. alleen maar hollanders ons geld geven.

jaloerse marokkanen, tfoee, wat heb iik daar een hekel aan. Misschien moet je geert wilders eens bellen, hij heeft vast nog wel plaats voor nog een marokkanen-hater. Bah!


Citaat door mo-016:
vooral een marokkaaan mijn zaak is helemaal verdonderd over een geschil

Begin nooit aan eeen marokkaanse advocaat

07-07-2011, 16:16

Citaat door mo-016:
vooral een marokkaaan mijn zaak is helemaal verdonderd over een geschil

Begin nooit aan eeen marokkaanse advocaat
Oh, ik dacht al buitenlands. Wie gaat er ook in het buitenland op zoek als je hier een ander rechtssysteem hebt?

Hoe dan ook, vooroordelen zijn nooit goed.

Ik heb een Belgische (autochtoon) boekhouder gehad en bij een controle heb ik het ook zitten gehad hoor: boete van de fiscus voor zaken die mijn boekhouder er normaal zelf had kunnen uithalen.

07-07-2011, 16:25



Citaat door mo-016:
Luister dan neem maar tot hij of zij je zelf een eigen kuil laat graven. Wij hebben een stinkvolk met alleen sihr mensen jaloezie op elkaar letten. Gewoon een domme volk
begrijp je dat dit ook betrekking op jou heeft, en hoe dom zo'n opmerking is? een volk zal toch nooit ver komen, als mensen niet op elkaar vertrouwen en liever een Hollandi zijn zakken laten vullen, dan bij je eigen volk aanklopt. Dat getuigt echt van een gebrek aan zelfrespect. Dat jij een keer een nare ervaring hebt, ok, maar dat betekent niet dat jij een heel volk over een en dezelfde kam kan scheren, Heb je wel door wat een idioterie je uitslaat??

07-07-2011, 16:53
Weet je wat een groot probleem is, mensen die verwachten dat een advocaat ze uit de problemen gaat helpen zelfs als ze niet in hun recht staan.

Ik ken genoeg advocaten waar mensen wel tevreden over zijn. Meneer maakt 1 keer iets mee en meteen zijn ze allemaal slecht, baz!

07-07-2011, 17:11

Citaat door mo-016:
Nee heb afstand gedaan van mijn nationaliteit en moslim is belangrijker dan nationaliteit ik maak liever deel uit van de ummah dan een marokkaanse gemeenschap
wat zit je te raaskallen?? van Marokkaanse nationaliteit KUN je geen afstand doen. je bent en blijft een marokkaan voor het leven, of je het nou leuk vind of niet.

Pagina's : [1] 2