Bekijk volle/desktop versie : Al mijn Eerst Leuke en Slechte herrineringen met jou..



05-07-2011, 23:48
Dit verhaal is waargebeurd..
Het gaat over mijn zelf, ik weet dat ik dom ben geweest af en toe maar als ik bij hem was leek het wel of ik bezeten was. Ik wil dit kwjt want ik kan het niet aan anderen vertellen.. Ik begin vannaf het begin.
Dit is de eerste x dat ik aan zoiets begin dus sorry voor mijn foute en mijn kromme zinnen..
Ik vertel het met andere namen enz. dat begrijpen jullie wel.

Kamal± 22 jr.
Amal± 20jr.
de andere personen komen later wel.

Het was begon allemaal toen ik nog 16 was ik had het wachtwoord van een vriendin van mij dus ging ik op haar msn. Toen keek ik naar fotos van mensen die online waren inmiddels had ik mijn vriendins nickname al veranderd naar mijn naam. Kamal reageerde met hoi. ik reageerde terug. Dus gingen we opgegeven moment dik in gesprek.
Hij vroeg msn en ik gaf het enz.
Na paar weken vroeg hij of ik met hem wou afspreken. Ik aarzelde niet eens want onze gesprekken afgelopen weken waren zo leuk dat ik gelijk ok zei.
Maar de ene kant vond ik het we en beetje raar omdat ik nog nooit had meegemaakt.
Na paar afspraakjes vroeg hij verkering ik was supper verliefd dus antwoorde jha.
Ik kreeg mijn eerste kus ik wist niet wat ik meemaakte alles ging zo snel voor mijn gevoel bakte ik er niks van, Maar ik hoorde hem niet klagen.. Hij kuste mijn voorhoofd en dat vond ik een supper gevoel.
Na 2 maanden ging het opeens uit. ik ging kapot wist niet wat ik meemaakte.. Ik voelde me zwaar klote maar na die dag heb ik alleen maar gebid zodat hij weer trug bij me kwam.. achter af nu denk ik was ik maar nooit bij hem geweest. maar goed het was zo erg als ik zelf op tv zijn naam hoorde dat mijn hart in 100 stukken verdeelden..
Sinds dien belde ik hem af entoe prive om zijn stem te horen (achtraf best kinderachtig) mjha ik smsste hem zlef af en toe bij feestdagen. puur om aandacht van hem te krijgen. En ik kreeg het ook nog.. Na 1.5 jaar kregen we weer contact met elkaar maar daar tussen in spraken we elkaar af en toe op msn tel.
ik was supper Blij want mijn wensen waren uitgekomen want ik voelde gewoon at dit contact weer naar een relatie toe ging.
Maar tijdens onze contact..

Moet ik verder gaan of zal ik gewoon stoppen..