Bekijk volle/desktop versie : Papa komt zo thuiss

Pagina's : 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

05-07-2011, 23:44

Citaat door Never_seen:
Hahaha ik had 545, hoorde op vwo te zitten maar goed, dus het was een beetje een extra schok voor de mensen om mij heen dat ik bleef zitten. Maar thankgod voor mij had ik ook een goed excuus, hahaha het ligt aan de school en niet aan mij, want met mij bleven er nog iets meer dan 30 leerlingen zitten.

Hoe kan het dan dat je bent blijven zitten? Ik heb ook een jongen in de klas gehad die van vwo naar havo kwam, kwam die bij mij in havo 3, bleven we samen zitten, dat was ook zooooo raar! Je verwacht dan van zo'n persoon dat ie gewoon over gaat aangezien het een lager niveau is...
Hahahahahaaa wajoo écht goed, respect hoor!!

Kijk ik ben 2 maanden geleden van schoolgestuurd door een ruzie
Ik had echt goeie cijfers net zoals vorige jaar op mavo alleen wiskunde 5je en tekenen onvoldoende maar die zou ik gaan ophalen toevallig die week nog he word k van school getrapt
en deze school heeft regeling dat als je een 7 gemiddelde staat en je komt na rapport 2 binnen krijg je gewoon 2x een 2x tellende 7,2x tellend is een proefwerk snapje en ik stond op overgaan gisteren nog maar vandaag uurtje voor vergadering gaat een vrouw onvoldoende opeens invullen van opdracht van tijdje terug en andere docent wou me opdracht niet aannemen was te laat terwijl hij zegt kan nog op dinsdag 5 juli, ze naaien me gewoon maar dat pik ik niee snapjeeee

05-07-2011, 23:45

Citaat door Matebkish19:
Naah gewoon. elke jongen heeft klappen gehad op die leeftijd, dus bereid je er maar voor. Op zo´n leeftijd hebben vaders geen genade..
Hahahah jah k weet maar niet elke jongen heeft zo'n zwaargewicht als een vader als ik. en klappen is nie ergg pijn is maar voor even maar het is wel verontrustend snapjee hahah krijg al klappen sinds basissschool rapport nie goed silhaan

05-07-2011, 23:49

Citaat door Ilias_D:
Hahahahahaaa wajoo écht goed, respect hoor!!

Kijk ik ben 2 maanden geleden van schoolgestuurd door een ruzie
Ik had echt goeie cijfers net zoals vorige jaar op mavo alleen wiskunde 5je en tekenen onvoldoende maar die zou ik gaan ophalen toevallig die week nog he word k van school getrapt
en deze school heeft regeling dat als je een 7 gemiddelde staat en je komt na rapport 2 binnen krijg je gewoon 2x een 2x tellende 7,2x tellend is een proefwerk snapje en ik stond op overgaan gisteren nog maar vandaag uurtje voor vergadering gaat een vrouw onvoldoende opeens invullen van opdracht van tijdje terug en andere docent wou me opdracht niet aannemen was te laat terwijl hij zegt kan nog op dinsdag 5 juli, ze naaien me gewoon maar dat pik ik niee snapjeeee
Hahaha dank je! Was er zelf ook verbaast over, voelde me nooit echt slim ofzo...

Ik zou er ook zeker iets aan doen! Dat kan niet zomaar, op het laatste moment onvoldoendes invullen, dat horen ze van te voren te doen zodat je er nog wat aan kan doen door middel van een herkansing of verbetering...
InshaAllah kan je ervoor zorgen dat je toch over gaat!!

05-07-2011, 23:51

Citaat door Never_seen:
Hahaha dank je! Was er zelf ook verbaast over, voelde me nooit echt slim ofzo...

Ik zou er ook zeker iets aan doen! Dat kan niet zomaar, op het laatste moment onvoldoendes invullen, dat horen ze van te voren te doen zodat je er nog wat aan kan doen door middel van een herkansing of verbetering...
InshaAllah kan je ervoor zorgen dat je toch over gaat!!
Hahahah lieve mensen hier op 't forum, shokran echt bedankt. En tjaa ik hoop t ook. maar ze staan niet open voor een gesprek met mij misschien met me vader wel haahhahaha

05-07-2011, 23:54

Citaat door Ilias_D:
Hahahah lieve mensen hier op 't forum, shokran echt bedankt. En tjaa ik hoop t ook. maar ze staan niet open voor een gesprek met mij misschien met me vader wel haahhahaha
Hahaha, er zijn altijd lieve mensen en wat minder lieve mensen. Net als in het leven.
Hahaha met jou zullen ze inderdaad geen gesprek aangaan.
Met je vader wel! En zo niet, dan zou ik de onderwijsinspectie inlichten en via hun het proberen te regelen!

05-07-2011, 23:55
Hallo Ilias,

Haha ik heb ook een klasgenoot in mijn klas die Ilias heet.
Ik wou even zeggen dat je vader je heus niet gaat slaan. En slaan helpt toch niet.
Jullie kunnen er beter rustig over gaan praten. Daar leer je juist meer van.
Van klappen worden er niets opgelost. Dus ga naar beneden en wacht tot hij thuis komt,
en ga eens rustig met hem praten. Iedereen maakt weleens fouten, want dat is namelijk menselijk.
Ga naar beneden, en maak iets lekkers voor je vader, en ga heel er goed met hem praten!
Want je lijkt me een goeie jongen, die veel in z'n mars heeft, en deze wereld aan kan!!
Graag wil ik van je horen hoe het met je afgelopen is.
Succes, je kan het!

Doei.

05-07-2011, 23:55

Citaat door Ilias_D:
Hahahah had ik een keertje gedaan hij zei wajooo nog ziek doen ook nog ehh kehh je hebt mij ziek gemaakt in mij hoofd wat wil je nouu maak je dood kom hier xxxxxxmm, dikke achtervolging van een uur en kwartier door de wijk hij met de auto ik op blote voeten hahaha
Haaaaaaaahahahahahaah aaaaahw doodlachen!

05-07-2011, 23:57

Citaat door BOB.:
Hallo Ilias,

Haha ik heb ook een klasgenoot in mijn klas die Ilias heet.
Ik wou even zeggen dat je vader je heus niet gaat slaan. En slaan helpt toch niet.
Jullie kunnen er beter rustig over gaan praten. Daar leer je juist meer van.
Van klappen worden er niets opgelost. Dus ga naar beneden en wacht tot hij thuis komt,
en ga eens rustig met hem praten. Iedereen maakt weleens fouten, want dat is namelijk menselijk.
Ga naar beneden, en maak iets lekkers voor je vader, en ga heel er goed met hem praten!
Want je lijkt me een goeie jongen, die veel in z'n mars heeft, en deze wereld aan kan!!
Graag wil ik van je horen hoe het met je afgelopen is.
Succes, je kan het!

Doei.
HAHAHAHAHAH naar hem toe gaan dat is net als verlangen naar de dood ehh bobbie van meeee
kijk jij hebt niet veel van t ohzo mooie marokkaanse cultuur meegekregen dus beter giwuun sitil abi nie soviel piraten okey? suuuusssss

05-07-2011, 23:58

Citaat door Never_seen:
Hahaha, er zijn altijd lieve mensen en wat minder lieve mensen. Net als in het leven.
Hahaha met jou zullen ze inderdaad geen gesprek aangaan.
Met je vader wel! En zo niet, dan zou ik de onderwijsinspectie inlichten en via hun het proberen te regelen!
Haahahahah nee ze willen geen gesprek over m'n overgang niet met mij ook niet me ouderss.. dus dat word de onderwijsinspectie, ik zie wel had vorige keer juridische hulp gekregen toen k van school werd getrapt. Was wel goed verlopen de school deed opeeens stuk aardiger gaf me vrijheid met de keuze van de school. opeens wouden ze nog praten blabla mohiem, hij komt eraan hoor ik me moeder net zeggen hahaha dus duik me bedje zo wel ff in

05-07-2011, 23:59

Citaat door _KRULLEBOL:
Haaaaaaaahahahahahaah aaaaahw doodlachen!
Ahahahah gelukkig maar, straks nog even een uitgebreide samenvatting hoe het is verlopen en dan krijgen jullie nog meer verhaaltjis over main gorillaaa, mn daddy safiii

06-07-2011, 00:02
heeeywa wie zou mij even willen bellen en wat moed inspreken aangezien de tijdbyna daar isss

06-07-2011, 00:04

Citaat door Ilias_D:
Ahahahah gelukkig maar, straks nog even een uitgebreide samenvatting hoe het is verlopen en dan krijgen jullie nog meer verhaaltjis over main gorillaaa, mn daddy safiii
Hhahaha gelijk vertellen he !
nieuwe toppic openen, als je die nog kan openen .

06-07-2011, 00:05

Citaat door _KRULLEBOL:
Hhahaha gelijk vertellen he !
nieuwe toppic openen, als je die nog kan openen .
AHAHAHAHAHAHAHAHA, ik hoop van wel ontvang ze vaak gewoon op m'n achterhoofd aangezien defensie voorin wel goed zit bij me..

Trouwens nog een beller beschikbaar 't word nu wel heel erg engg hahahah

06-07-2011, 00:07

Citaat door Ilias_D:
HAHAHAHAHAH naar hem toe gaan dat is net als verlangen naar de dood ehh bobbie van meeee
kijk jij hebt niet veel van t ohzo mooie marokkaanse cultuur meegekregen dus beter giwuun sitil abi nie soviel piraten okey? suuuusssss
Dat is beter dan als je hem blijft ontwijken.
Maar lieve lieve Ilias, ik weet zeker dat je het kan!
Laat eens die kant zien aan je vader!!

Doei.

06-07-2011, 00:09
ik ben ook gezakt maar me ouder zitten in marokko dus ik ging aan de telfoon janken en ze zeiden tegen me komt goed inshallah.. Gwn gaan janken jung helpt altijd waha

Pagina's : 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15